نقل قول نوشته اصلی توسط ehsan227 نمایش پست ها
آقای عادل جواب منو بدید
2 تا از مشتری ها از سایت خرید کردن وقتی تکمیل فرآیند زده اررور apache داد که مشکل از سایت بنده بود. ولی پول از حساب مشتری کم شده و برگشت نخورده و به حساب جی پال من هم واریز نشده
شماره فاکتورهای زیر چک بشن چون دقیق نمیدونم کدوم درسته ولی برای 2 تاش این مشکل بوجود اومده
13051000174244277663
13051000115474694843
13050923414525948433
نقل قول نوشته اصلی توسط lvlehrad نمایش پست ها
منم چندین تراکنش این شکلی دارم که پول برگشت زده نشده توسط بانک ... سه چهار تاشو امروز صبح فرستادم به ایمیلتون لطفا سریعتر رسیدگی کنید
نقل قول نوشته اصلی توسط noyfound نمایش پست ها
منم تعدادی شماره فاکتور دارم که برگشت نخوردن ولی ایمیل نکردم چون فایده ای نداره! از ماه پیش هر چی ایمیل کردم پاسخی نیومده. خیلی منتظر درگاه جدید و پشتیبانی بهتر شدم اما کاربرانم رو دارم از دست میدم و وقته کوچه
با سلام خدمت شما کاربران گرامی،
تراکنش های نا موفق تا جایی که امکانش هست به صورت دستی برگشت داده می شود.
اما موضوع و مسئله اصلی، مشکل "سامانه پرداخت امن پاسارگاد" می باشد که همچین تراکنش هایی ناموفق پیش می آید.
از این رو جی پل در حال کوچ به سمت درگاه های پارسیان، شهر، سامان، ملت، پاسارگاد و... می باشد.
از طرفی، به دلیل کنترل و مدیریت شدید از طرف بانکها و بانک مرکزی، سیستم باید جوری پیاده سازی شود که هر درگاه به صورت نامحدود زمانی در اختیار ما باشد.
لازم به ذکر است، در درگاه های جدید، تراکنش های کسر شده از حساب خریداران در صورتی که تا 1 ساعت در سایت فروشنده تایید نشود، با توجه به امکانات هر بانک از طریق سیستم ما و در هر 1 ساعت 1 بار به صورت خودکار برگشت داده خواهند شد. این بازه زمانی ممکن است به 10 دقیقه هم کاهش یابد.
امیدوارم که هیچگونه مشکل بانکی و سیستمی، در سیستم جدید ما وجود نداشته باشد
پیروز باشید