نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: آیا با گرفتن وکیل برای پیگیری وضعیت و ادعای خسارت موافق

رأی دهندگان
64. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • بله

    9 14.06%
  • اگر هزینه را بشرط برنده شدن بگیرد بله

    44 68.75%
  • خیر

    11 17.19%
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 724

موضوع: مشکل جدید برداشت در فری‌لنسر - ایرانی‌های فری‌لنسر بیاین همفکری بکنیم

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #8
    عضو جدید majid-f آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    کرج
    نوشته ها
    4
    تشکر تشکر کرده 
    54
    تشکر تشکر شده 
    113
    تشکر شده در
    71 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل جدید برداشت در فری‌لنسر - ایرانی‌های فری‌لنسر بیاین همفکری بکنیم

    نقل قول نوشته اصلی توسط majid-f نمایش پست ها
    جواب اولیه پشتیبانی:

    Hi,

    Thank you for contacting Support.

    We have forwarded your concern to our Tier 2 of Support. Kindly wait for their response.

    Feel free to contact us if you have other concerns.

    حالا ببینیم پشتیبانی تایر تو چی میگه.
    سلام دوستان،

    خبرهای جدیدی دارم که برای استفاده دیگر دوستان در روز مبادا شرح میدهم.

    ابتدا تصاویر پیوست
    منتظر جواب پشتیبانی تایر ۲ بودم که یک ایمیل اومد که حساب شما لیمیت شده! -- limit_mail.png
    لینک ارسالی در ایمیل را باز کردم. ۳ تا اسکن مدارک لازم بود. -- before_submit.png
    مادامیکه اکانت لیمیت است امکان تغییر کشور و تلفن وجود ندارد. -- edit_restrictions.png
    بعد از ارسال مدارک وضعیت آنها Under Review خواهد بود تا زمانی که بررسی شوند -- after_submit.png

    نکات قابل توجه

    ۱. در ایمیل اعلام لیمیت شدن اکانت توضیح میدهند که برای رعایت قوانین ضدپولشوئی و مقابله با تامین مالی تروریسم این مدارک را درخواست کرده‌اند.
    ۲. اکانت را معلق نکرده‌اند فقط قابلیت برداشت و انتقال را غیر فعال کرده‌اند. یعنی سعی کرده‌اند مشکل را به حداقل برسانند و برای پروژه های در دست اقدام و پروژه‌هائی که علاقمند به گرفتن هستید مشکلی پیش نمی‌آید. این حساسیت نشان دادن نسبت به مشکلاتی که این وضعیت می‌تواند پیش بیاورد مغتنم است.
    ۳. لحن نامه امیدوار کننده است و مشخص است که از روی اجبار ناچار هستند این بررسی را انجام دهند و خودشان هم مطمئن هستند نتیجه مثبت خواهد بود و مشکل برطرف خواهد شد.
    ۴. نکته حاشیه‌ای اینکه وادار کردن افراد به تهیه عکس مدرک سوم تحقیر آمیز است اما چاره‌ای نیست.
    ۵. فری‌لنسر خود را متعهد کرده که بررسی را ظرف مدت ۴۸ ساعت انجام دهد که باز هم نشان از تلاش برای پاسخگو بودن و شفافیت است.
    ۶. مدارکی که من توانستم ارسال کنم همه به فارسی است. حالا باید ببینیم توان بررسی آنها را خواهند داشت یا ترجمه رسمی آنها را درخواست خواهند کرد.
    ۷. احتمالا علت اصلی پیش اومدن این مشکل یکی اعلام صادقانه کشور و یکی هم تغییر مکرر ایمیل پی‌پل در برداشت ها است. اینکه فری‌لنسر این اجازه را می‌دهد هر بار برای برداشت ایمیل را عوض کنیم قابلیت خوبی است اما استفاده مکرر از این امکان هم می تواند منجر به بروز مشکلات این چنینی بشود.
    تصاویر پیوست شده تصاویر پیوست شده
    ویرایش توسط majid-f : May 14th, 2013 در ساعت 23:13
    ایمیل: majid4466@gmail.com
    تلفن: ۰۹۳۶۹۲۳۴۰۴۲
    اسکایپ: majid.fouladpour

  2. تعداد تشکر ها ازmajid-f به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •