جواب اولیه پشتیبانی:
Hi,
Thank you for contacting Support.
We have forwarded your concern to our Tier 2 of Support. Kindly wait for their response.
Feel free to contact us if you have other concerns.
حالا ببینیم پشتیبانی تایر تو چی میگه.
بله
اگر هزینه را بشرط برنده شدن بگیرد بله
خیر
جواب اولیه پشتیبانی:
Hi,
Thank you for contacting Support.
We have forwarded your concern to our Tier 2 of Support. Kindly wait for their response.
Feel free to contact us if you have other concerns.
حالا ببینیم پشتیبانی تایر تو چی میگه.
سلام دوستان،
خبرهای جدیدی دارم که برای استفاده دیگر دوستان در روز مبادا شرح میدهم.
ابتدا تصاویر پیوست
منتظر جواب پشتیبانی تایر ۲ بودم که یک ایمیل اومد که حساب شما لیمیت شده! -- limit_mail.png
لینک ارسالی در ایمیل را باز کردم. ۳ تا اسکن مدارک لازم بود. -- before_submit.png
مادامیکه اکانت لیمیت است امکان تغییر کشور و تلفن وجود ندارد. -- edit_restrictions.png
بعد از ارسال مدارک وضعیت آنها Under Review خواهد بود تا زمانی که بررسی شوند -- after_submit.png
نکات قابل توجه
۱. در ایمیل اعلام لیمیت شدن اکانت توضیح میدهند که برای رعایت قوانین ضدپولشوئی و مقابله با تامین مالی تروریسم این مدارک را درخواست کردهاند.
۲. اکانت را معلق نکردهاند فقط قابلیت برداشت و انتقال را غیر فعال کردهاند. یعنی سعی کردهاند مشکل را به حداقل برسانند و برای پروژه های در دست اقدام و پروژههائی که علاقمند به گرفتن هستید مشکلی پیش نمیآید. این حساسیت نشان دادن نسبت به مشکلاتی که این وضعیت میتواند پیش بیاورد مغتنم است.
۳. لحن نامه امیدوار کننده است و مشخص است که از روی اجبار ناچار هستند این بررسی را انجام دهند و خودشان هم مطمئن هستند نتیجه مثبت خواهد بود و مشکل برطرف خواهد شد.
۴. نکته حاشیهای اینکه وادار کردن افراد به تهیه عکس مدرک سوم تحقیر آمیز است اما چارهای نیست.
۵. فریلنسر خود را متعهد کرده که بررسی را ظرف مدت ۴۸ ساعت انجام دهد که باز هم نشان از تلاش برای پاسخگو بودن و شفافیت است.
۶. مدارکی که من توانستم ارسال کنم همه به فارسی است. حالا باید ببینیم توان بررسی آنها را خواهند داشت یا ترجمه رسمی آنها را درخواست خواهند کرد.
۷. احتمالا علت اصلی پیش اومدن این مشکل یکی اعلام صادقانه کشور و یکی هم تغییر مکرر ایمیل پیپل در برداشت ها است. اینکه فریلنسر این اجازه را میدهد هر بار برای برداشت ایمیل را عوض کنیم قابلیت خوبی است اما استفاده مکرر از این امکان هم می تواند منجر به بروز مشکلات این چنینی بشود.
ویرایش توسط majid-f : May 15th, 2013 در ساعت 00:13
من پاسپورت و صورتحساب بانک فرستادم که هر دو انگلیسی بودن و تو صورتحساب آدرس هم اومده بود. ۲-۳ تا سوال راجع به پروژه ها پرسیدن ازم و پرسیدن که چرا آی پی ایران استفاده نمی کنی! (اون موقع فریلنسر فی.لتر بود) در کل به مشکل خاصی برنخوردم ۲-۳ روزه حسابم به حالت عادی برگشت.
جواب پشتیبانی همون بود که براتون فرستادم دیگه! این سری با صراحت گفتن به ایرانیا پول نمی دیم! ۲ دفعه قبل که من به مشکل خوردم جوابشون این ۲ تا بود:
Hi there,
Thank you for contacting the Support Team.
The banking infrastructure within your country is currently being built. Due to this, we cannot send your requested withdrawal amount as of this moment. You will be updated once electronic withdrawal is available within your country.
Rest assured that the funds in your account is secure.
Do not hesitate to contact us back if you have other concerns.
Hi Mohammad,
Thank you for contacting Freelancer.com Support.
We apologize for any inconvenience this may have caused you. At this time, you will not be able to do any financial transactions due to the restriction. This issue has already been forwarded to the proper department and we are working on resolving it. We will inform you once we receive a response from the proper department about this issue.
For more information on the restriction, please refer to this link:
http://press.freelancer.com.s3.amazo...ed-in-Iran.pdf
Should you have other concerns, please feel free to contact us.
این دومی که به یه پی دی اف لینک داده برای دفعه اول هست که من نتوستم پول بگیرم. یه هفته بعد از اون موقع دیگه فریلنسر فی.لتر نبود و دریافت پول هم درست شده بود. توی اولی که برای دفعه دوم هست گفته که داریم یه کارایی می کنیم! ولی این دفعه رسما گفتا دیگه نمی دیم. (همون که براتون میل کردم و توی پست اول این تاپیک هست)
من دوباره برای جمعه درخواست دادم. خبرش رو میدم بهتون.
من پاسپورتم رو چند سال پیش گم کردم و دیگه تنبلی کردم برم برای گرفتن پاسپورت جدید. نمی دونستم هم که بانک صورتحساب انگلیسی میده. برای همین اسکن کارت ملی و قبض تلفن فرستادم که یک ساعت پیش جواب دادن باید مدارک انگلیسی باشه.
صورتحساب رو همه بانک ها به انگلیسی میدن؟ (من بانک ملت حساب دارم). تحت چه عنوانی و کجا باید تقاضا کرد؟
آره یادمه. من هم یک مدت از ف.ر.ی.گ.ی.ت استفاده کردم تا اینکه اتفاقی متوجه شدم که freelancer.co.uk فیل.تر نیست و دیگه از این دومینشون استفاده کردم. پی دی اف ی که لینک کردی رو هم ندیده بودم. جالب بود! آمار فریلنسرهای ایرانی رو ندارم و در مقایسه با کشورهای دیگه فکر نکنم یوزرهای ایرانی تعداد زیادی باشن، با این حال مثل اینکه تعدادمون اینقدر هست که مت بری از مسدود شدن دسترسی به سایت شخصا اظهار تاسف کرده.
آره، اما گفتن «فعلا». در غیر اینصورت که باید اکانت ایرانیها رو میبستن. این «دلایل امنیتی» هم بهانه خوبیه دستشون افتاده. هر وقت بخوان کاری بکنن و علتش رو هم توضیح ندن به این بهانه متوسل میشن. من منتظرم اکانتم از لیمیت خارج بشه بعد توی Consumer Reviews of Online Businesses and Websites - SiteJabber یه ریویوو می نویسم و انتقاد میکنم. انتقادهای منتشر شده توی چندتا سایت رو جدی میگیرن و یک جوابی سعی میکنن بدن.
لطف میکنی. نمیدونم بقیه بچههای ایرانی چرا چیزی در مورد وضعیت و تجربیاتشون نمیگن.
سرور مجازی با منابع اختصاصی هارد NVMe ایران و اروپا به صورت مدیریت شده
تماس: 02191301515 | قرارداد رسمی حقیقی و حقوقی با کاربران
می تونین گواهینامتون رو هم ترجمه کنین. هم زودتر آماده میشه هم هزینه کمتری داره.
صورتحساب رو هم همه جا میدن به انگلیسی. کاری هم ندارن که برای چی می خواین. تا جایی که من می دونم اکثر مردم برای سفارت می گیرن صورتحساب به انگلیسی رو.
خواهش می کنم. بقیه فکر نکنم خیلی به این فروم سر بزنن!
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)