نقل قول نوشته اصلی توسط AlmaHost نمایش پست ها
باسلام
یک راست بدون مقدمه میرویم سر اصل مطلب.
1- در مورد سخت افزار سرورها باید عرض کنیم که تا به الان مشکل خاصی وجود نداشته است.
2- در مورد ابیوزها بله بیشترین دان تایم شما آقای محبعلی فکر میکنم مربوط به ابیوزی بود که در RBL لیست شده بود و شما تایید کرده بودید که مشکل حل شده است ولی بنا به دلایلی هنوز در لیست RBL بوده است! در مورد بقیه مشکلات هم بله خق باشماست به دلیل تعداد زیاد سرویسها و ابیوز بالای کاربران این مشکل پیش آمده است که از شما قبلا عذرخواهی شده است. انشاا.. در سیستم جدید سعی شده است این مشکل رفع بشود.
3- در مورد ایمیل هم دوستانی که از این محدودیت ناراضی هستند میتوانند یک Relay سرور برای خود درست کنند و بدون محدودیت از آن استفاده کنند.
4- در مورد پهنای باند هر شرکتی سیاست خاص خود را دارد. همان شکلی که این دیتاسنتر در آفرهای مختلف سیاست خود را تغییر میدهد که نه برای مشتریان قدیمی مشکل ایجاد شود و نه برای مشتریان جدید. ولی طی خبری که مدیر دیتاسنتر به ما دادند طی شش ماه آینده یک پورت 100Gbps به دیتاسنتر اضافه خواهد شد!
5- اگر دوستان هر پیشنهاد و یا انتقادی دارند میتوانند به ایمیل بنده m.tajdini[at]almahost.co.uk ارسال کنند چون در اواسط ماه آینده میلادی جلسه ایی با مدیران دیتاسنتر داریم که قرار است پیرامون همه موارد صبحت شود و در صورت امکان راه حل مناسبی پیدا شود!
موفق باشید
بله بنده هم همانند شما به کاربر انتقال میدم و در صورت تایید ایشون خبر رو به شما میدم که به دیتاسنتر منتقل بشه ...اما این مورد استثنا بود. چون کاربری بودن که سرور از ما میگرفتن به کاربران خارجی ریسل میکردند. که ایشون کلا spamer بود و ما 3 سرور مجازی بوزر ایشون رو درجا terminate کردیم بعد این داستان.

اما در مورد abuse هم حتما این مورد رو به دیتاسنتر اعلام کنید که سروری که برای مجازی هست و end user نهایی مشتری سرور مجازی یا کاربران اون شخص هستند در زمان 48 ساعت حل مشکل و پیگیری اون خیلی خیلی دشوار هست و در نهایت ما مجبور میشیم که سرور ور مسدود کنیم که باعث نا رضایتی کاربر میشه.
abuse که به دست شما میرسه ...یکبار delay در حدود چند ساعت داره. بعد به ما برسه...اگر شما از ساعت 12 شب تا 9 صبح ارسال کنید که باز هم delay داره...بعد برای کاربر سرور مجازی ارسال میکنیم و تا بررسی بشه و دوباره همین روند برگشت داده بشه ........................

این که کیفیت تغییر نمیکنه کاملا مخالف هستم...دقیقا از زمانی که پهنای باند نامجدود با گارانتی 200 مگابیت شد پورت سرور ما هم تقریبا همین حدود کاهش داشت... به غیر از هلند و خود انگلستان سرعت به سایر کشورها افتضاح شد ! پیگیری هم کردیم با خودتون که به نتیحه خاصی نرسید.

دیتاسنتر در شرایط سخت و مشکلات هست که باید کارا باشه که ما از این دیتاسنتر رضایت نداشتیم. زمانی که همه چیز خوب باشه نکته ای وجود ندارد.

در هر صورت دوباره میگم که در این مدت همکاری آلماهاست به ویژه آقایان آرایش و تاج الدینی بسیار دلسوزانه و قابل ستایش هست و از هیچ تلاشی فروگدار نبودند.... بنده هم مطلع هست که محدودیت هایی وجود دارد و امیدوارم با رایزنی هایی که انجام میشه روند مثبت باشه.