در صورت تمایل : ip & user & pass رو پ.خ کنید مشکل رو رفع کنم
در صورت تمایل : ip & user & pass رو پ.خ کنید مشکل رو رفع کنم
با تشکر از شما
بالاخره مشکلم حل شد، بوسیله روش زیر
وارد کلوکسو شدم
IP Addresses
انتخاب آی پی مورد نظر
Configure Domain
Domain رو از حالت Disable به دامنه مورد نظر تغییر دادم و آپدیت رو زدم.
با تشکر از کاربر گرامی: mehdints
که در بخش مربوط به سوالات و مشکلات کلوکسو روش حل این مشکل رو توضیح داده بودند.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)