-
April 28th, 2013, 14:33
#41
پاسخ : راهنمايي كنيد: كدام سيستم همكاري در فروش شارژ ؟

نوشته اصلی توسط
alborzhost
هیچ مشکلی در سرویس دهی وجود نداره , اگر منظور شما استفاده از یک متد به قول شما اضافی برای مشخص شدن وضعیت اپراتور هست شما احتمالاٌ با چنین سیستم هایی اصلا کار نکردید یا آشنایی ندارید !
به وب سایت اصلی شرکت الکا پرداز اگه مراجعه کنید لیست پروژه هایی که انجام شده قابل مشاهده هست که خودش بیان گر وضعیت فنی این شرکت هستش.
موفق باشید
دوستانه مشکلات وبسرويس رو تلفنی بهتون گفتيم.
الان هم دوستانه مشکلات کلی سايت قاصدک رو ميگم. واقعا هم اميدوارم حل بشه:
1. اينکه روی وبسرويس وضعيت فعلی اپراتور مشخص نيست مشکل بزرگی هست. همکاران شما اين وضعيت رو روی وبسرويس ارائه ميدن تا در صورت قطعی سفارشی ثبت نشه.
2. وقتی مشتری از روی وبسرويس شارژ ميخره تو وب سرويس وضعيت شارژ رو موفق ميزنه و بعد از چند دقيقه ميخوره ناموفق و پول برگشت ميخوره. اين اصلا جالب نيست. همون زمان خريد بايد مشخص باشه شارژ انجام شد يا نشد و روی وبسرويس هم مشخص باشه تا کسی که داره با وبسرويس کار ميکنه بتونه جواب درست به مشتری بده.
3. چند روز قبل وايمکس شارژ کرديم از خود سايتتون پول از حساب کسر شد شارژ انجام شد چند دقيقه بعد پول به حساب برگشت خورد و وايمکس هم با موفقيت شارژ شد.
اين وضعيت اگر هميشه اينطوری باشه به نفع من مشتری و به ضرر شماست ولی اگر برعکسش باشه چی ؟ يعنی الان هيچ تضمينی وجود نداره بابت پول هایی که کسر شده شارژ انجام شده.
4. به طور کلی اگر کسی بخواد با پنل قاصدک کار کنه بايد هميشه يک چشمش به سايت شما باشه و وضعيت شارژ ها رو چک کنه و چشم ديگش هم بايد به ايميل های مشتريان در رابطه با انجام نشدن شارژ هاشون جواب بده.
5. کلا برای شارژی که تو هر کدوم 20 30 تومان سود هست نبايد با مشتری درگير شد. اگر بخواد آدم برای هر شارژ وقت و نيروی انسانی بزاره و وضعيت رو چک کنه زمانی که حجم فروشش به 1000 شارژ در روز ميرسه بايد روزی جواب 1000 تا مشتری رو بده. 1000 تا هر کدوم 2 دقيقه پشتيبانی بده ميشه 2000 دقيقه در روز يعنی 33 ساعت در روز پشتيبانی يعنی بايد حداقل 4 5 تا کارمند گذاشت برای اينکار. حالا سود فروش 2000 شارژ چقدر بوده ؟ نهايتا 160 تا 200 هزار تومان. يعنی ضرر مطلق.
6. شايد عملکرد وبسرويس شما تو شرايط عادی خوب باشه اما جوابگوی تعداد سفارش بالا نيست. (همون چيزی که تلفنی دوستانه به همکاران شما گفته شد)
به هر حال اينا رو من دوستانه گفتم انشالا حل بشه اگر هم نشد تاثيری در عملکرد ما نداره. چون همونطور که مشاهده ميکنيد چند روز هست که سفارشات ما از شرکت شما انجام نميشه و از شرکت همکار شما يعنی تجارت همراه سينا در حال ادامه فعاليت هستيم.
ویرایش توسط samansystems : April 28th, 2013 در ساعت 14:39
-
تعداد تشکر ها ازsamansystems به دلیل پست مفید
-
April 28th, 2013 14:33
# ADS
-
April 29th, 2013, 15:36
#42
پاسخ : راهنمايي كنيد: كدام سيستم همكاري در فروش شارژ ؟
سایت eways بعد از حدود 2 ماه که دو بار باهاشون تماس گرفته بودیم امروز سایت مارو فعال کرد
-
-
April 29th, 2013, 15:40
#43
مدیر ارشد
پاسخ : راهنمايي كنيد: كدام سيستم همكاري در فروش شارژ ؟

نوشته اصلی توسط
mehdi.gh
سایت eways بعد از حدود 2 ماه که دو بار باهاشون تماس گرفته بودیم امروز سایت مارو فعال کرد

امکانات این سایت چیست؟ در صورت امکان لینک سایت خودتان را قرار بدید؟
-
-
April 29th, 2013, 15:44
#44
پاسخ : راهنمايي كنيد: كدام سيستم همكاري در فروش شارژ ؟
شارژ ایرانس | شارژ همراه اول | خرید شارژ
از قسمت ادمین هم دسترسی برای ویرایش قالب
اضافه کردن کلامت کلیدی
متا تگ
استایل سفارشی
اسکریپت سفارشی
و ............ رو داره
-
-
April 29th, 2013, 16:00
#45
مدیر ارشد
پاسخ : راهنمايي كنيد: كدام سيستم همكاري در فروش شارژ ؟

نوشته اصلی توسط
mehdi.gh
نحوه فروش ؟ باید در پنل خودتان شارز کنید؟
-
-
April 29th, 2013, 16:02
#46
پاسخ : راهنمايي كنيد: كدام سيستم همكاري در فروش شارژ ؟
خیر نیازی نیست
کد شارژ هم به اسم سایت اس ام اس میشه
-
-
April 29th, 2013, 16:06
#47
پاسخ : راهنمايي كنيد: كدام سيستم همكاري در فروش شارژ ؟
eways خوبه ولی از نظر سئو مشکل داره برای کاربرانی که تازه عضو میشن!
-
-
April 30th, 2013, 19:30
#48
عضو انجمن
پاسخ : راهنمايي كنيد: كدام سيستم همكاري در فروش شارژ ؟

نوشته اصلی توسط
samansystems
دوستانه مشکلات وبسرويس رو تلفنی بهتون گفتيم.
الان هم دوستانه مشکلات کلی سايت قاصدک رو ميگم. واقعا هم اميدوارم حل بشه:
1. اينکه روی وبسرويس وضعيت فعلی اپراتور مشخص نيست مشکل بزرگی هست. همکاران شما اين وضعيت رو روی وبسرويس ارائه ميدن تا در صورت قطعی سفارشی ثبت نشه.
2. وقتی مشتری از روی وبسرويس شارژ ميخره تو وب سرويس وضعيت شارژ رو موفق ميزنه و بعد از چند دقيقه ميخوره ناموفق و پول برگشت ميخوره. اين اصلا جالب نيست. همون زمان خريد بايد مشخص باشه شارژ انجام شد يا نشد و روی وبسرويس هم مشخص باشه تا کسی که داره با وبسرويس کار ميکنه بتونه جواب درست به مشتری بده.
3. چند روز قبل وايمکس شارژ کرديم از خود سايتتون پول از حساب کسر شد شارژ انجام شد چند دقيقه بعد پول به حساب برگشت خورد و وايمکس هم با موفقيت شارژ شد.

اين وضعيت اگر هميشه اينطوری باشه به نفع من مشتری و به ضرر شماست ولی اگر برعکسش باشه چی ؟ يعنی الان هيچ تضمينی وجود نداره بابت پول هایی که کسر شده شارژ انجام شده.
4. به طور کلی اگر کسی بخواد با پنل قاصدک کار کنه بايد هميشه يک چشمش به سايت شما باشه و وضعيت شارژ ها رو چک کنه و چشم ديگش هم بايد به ايميل های مشتريان در رابطه با انجام نشدن شارژ هاشون جواب بده.
5. کلا برای شارژی که تو هر کدوم 20 30 تومان سود هست نبايد با مشتری درگير شد. اگر بخواد آدم برای هر شارژ وقت و نيروی انسانی بزاره و وضعيت رو چک کنه زمانی که حجم فروشش به 1000 شارژ در روز ميرسه بايد روزی جواب 1000 تا مشتری رو بده. 1000 تا هر کدوم 2 دقيقه پشتيبانی بده ميشه 2000 دقيقه در روز يعنی 33 ساعت در روز پشتيبانی يعنی بايد حداقل 4 5 تا کارمند گذاشت برای اينکار. حالا سود فروش 2000 شارژ چقدر بوده ؟ نهايتا 160 تا 200 هزار تومان. يعنی ضرر مطلق.
6. شايد عملکرد وبسرويس شما تو شرايط عادی خوب باشه اما جوابگوی تعداد سفارش بالا نيست. (همون چيزی که تلفنی دوستانه به همکاران شما گفته شد)
به هر حال اينا رو من دوستانه گفتم انشالا حل بشه اگر هم نشد تاثيری در عملکرد ما نداره. چون همونطور که مشاهده ميکنيد چند روز هست که سفارشات ما از شرکت شما انجام نميشه و از شرکت همکار شما يعنی تجارت همراه سينا در حال ادامه فعاليت هستيم.
سلام , شما احتمالاً مستندات ارائه شده از سمت قاصدک رو مطالعه نکردید !
1 - وضعیت اپراتور ها رو میتونید با متد getstatus قبل ارسال درخواست چک کنید ! حالا من نمیدونم شاید شما از این متد استفاده نکردید
2 - بله در متد Recharge اگر مقدار 0 برگشت داده شد شما باید یک استعلام با متد charge_in_query بگیرید که خیلی ساده هست وضعیت نهایی شارژ رو بهتون بر میگردونه احتمالا شما اصلاً استعلام شارژ رو انجام نمیدید ! نکنه تو درگاه بانکی تون هم استعلام انجام نمیدید تا ببینید پول اومده به حسابتون یا نه 
3 - رجوع کنید به پاسخ شماره 2 ! در صورت شارژ یا عدم شارژ در ظرف 3 4 ثانیه جواب برگشت داده میشه
4- باز هم رجوع به شماره 2 !
5 - باز هم رجوع به شماره 2 !
6 - هیچ مشکلی در درخواست های زیاد وجود نداره وگرنه مشتری های دیگه صداشون در میآمد
در ضمن من میتونم پنل وب سایت خودم رو بدم تا مشاهده کنید در طول 10 روزی که راه اندازی شده و روزی بالای 100 هزار تومان فروش داره فقط 3 خرید ناموفق وجود داشته !
من خوشحال هستم که مشتریان واقعی با ما دارن کار میکنند و به من صورت رایگان سیستمشون رو به وب سرویس خودمون متصل کردم و هیچ مشکلی هم ندارن ! در ضمن شما که میگید در درخواست های زیاد مشکل داره برخی از مشتریان ما بالای 4 میلیون خرید در روز دارن ولی نمیدونم چرا اونا این مشکلات رو ندارند من احساس میکنم روال کد نویسی شما اشتباه هست و فقط میخواهید با یک متد همه کار ها صورت بگیره.
به هر حال ...
موفق باشید
ویرایش توسط alborzhost : April 30th, 2013 در ساعت 19:33
دیگر در البرز هاست فعالیت ندارم
09380707181
میزبانی وب اوربیس -
http://orbis.ir
-
-
April 30th, 2013, 21:35
#49
پاسخ : راهنمايي كنيد: كدام سيستم همكاري در فروش شارژ ؟

نوشته اصلی توسط
alborzhost
من خوشحال هستم که مشتریان واقعی با ما دارن کار میکنند و به من صورت رایگان سیستمشون رو به وب سرویس خودمون متصل کردم و هیچ مشکلی هم ندارن ! در ضمن شما که میگید در درخواست های زیاد مشکل داره برخی از مشتریان ما بالای 4 میلیون خرید در روز دارن ولی نمیدونم چرا اونا این مشکلات رو ندارند من احساس میکنم روال کد نویسی شما اشتباه هست و فقط میخواهید با یک متد همه کار ها صورت بگیره.
اگر اينطور هست انشالا موفق باشيد. 
فقط برای مورد 3 پيشنهاد ميکنم بيشتر برسی کنيد چون واقعا شارژ وايمکس انجام شد و شارژ هم برگشت.
به هر حال ما برای راهکارهای نوين سوئيچ کرديم روی تجارت همراه سينا.
ویرایش توسط samansystems : April 30th, 2013 در ساعت 21:43
-
-
April 30th, 2013, 23:41
#50
مدیر ارشد
پاسخ : راهنمايي كنيد: كدام سيستم همكاري در فروش شارژ ؟

نوشته اصلی توسط
alborzhost
سلام , شما احتمالاً مستندات ارائه شده از سمت قاصدک رو مطالعه نکردید !
1 - وضعیت اپراتور ها رو میتونید با متد getstatus قبل ارسال درخواست چک کنید ! حالا من نمیدونم شاید شما از این متد استفاده نکردید
2 - بله در متد Recharge اگر مقدار 0 برگشت داده شد شما باید یک استعلام با متد charge_in_query بگیرید که خیلی ساده هست وضعیت نهایی شارژ رو بهتون بر میگردونه احتمالا شما اصلاً استعلام شارژ رو انجام نمیدید ! نکنه تو درگاه بانکی تون هم استعلام انجام نمیدید تا ببینید پول اومده به حسابتون یا نه

3 - رجوع کنید به پاسخ شماره 2 ! در صورت شارژ یا عدم شارژ در ظرف 3 4 ثانیه جواب برگشت داده میشه
4- باز هم رجوع به شماره 2 !
5 - باز هم رجوع به شماره 2 !
6 - هیچ مشکلی در درخواست های زیاد وجود نداره وگرنه مشتری های دیگه صداشون در میآمد
در ضمن من میتونم پنل وب سایت خودم رو بدم تا مشاهده کنید در طول 10 روزی که راه اندازی شده و روزی بالای 100 هزار تومان فروش داره فقط 3 خرید ناموفق وجود داشته !
من خوشحال هستم که مشتریان واقعی با ما دارن کار میکنند و به من صورت رایگان سیستمشون رو به وب سرویس خودمون متصل کردم و هیچ مشکلی هم ندارن ! در ضمن شما که میگید در درخواست های زیاد مشکل داره برخی از مشتریان ما بالای 4 میلیون خرید در روز دارن ولی نمیدونم چرا اونا این مشکلات رو ندارند من احساس میکنم روال کد نویسی شما اشتباه هست و فقط میخواهید با یک متد همه کار ها صورت بگیره.
به هر حال ...
موفق باشید
تمام این موارد در اسکریپتی که توسط شرکت شما برنامه نویسی شده است رعایت شده است؟
-