دوستانه مشکلات وبسرويس رو تلفنی بهتون گفتيم.
الان هم دوستانه مشکلات کلی سايت قاصدک رو ميگم. واقعا هم اميدوارم حل بشه:
1. اينکه روی وبسرويس وضعيت فعلی اپراتور مشخص نيست مشکل بزرگی هست. همکاران شما اين وضعيت رو روی وبسرويس ارائه ميدن تا در صورت قطعی سفارشی ثبت نشه.
2. وقتی مشتری از روی وبسرويس شارژ ميخره تو وب سرويس وضعيت شارژ رو موفق ميزنه و بعد از چند دقيقه ميخوره ناموفق و پول برگشت ميخوره. اين اصلا جالب نيست. همون زمان خريد بايد مشخص باشه شارژ انجام شد يا نشد و روی وبسرويس هم مشخص باشه تا کسی که داره با وبسرويس کار ميکنه بتونه جواب درست به مشتری بده.
3. چند روز قبل وايمکس شارژ کرديم از خود سايتتون پول از حساب کسر شد شارژ انجام شد چند دقيقه بعد پول به حساب برگشت خورد و وايمکس هم با موفقيت شارژ شد.اين وضعيت اگر هميشه اينطوری باشه به نفع من مشتری و به ضرر شماست ولی اگر برعکسش باشه چی ؟ يعنی الان هيچ تضمينی وجود نداره بابت پول هایی که کسر شده شارژ انجام شده.
4. به طور کلی اگر کسی بخواد با پنل قاصدک کار کنه بايد هميشه يک چشمش به سايت شما باشه و وضعيت شارژ ها رو چک کنه و چشم ديگش هم بايد به ايميل های مشتريان در رابطه با انجام نشدن شارژ هاشون جواب بده.
5. کلا برای شارژی که تو هر کدوم 20 30 تومان سود هست نبايد با مشتری درگير شد. اگر بخواد آدم برای هر شارژ وقت و نيروی انسانی بزاره و وضعيت رو چک کنه زمانی که حجم فروشش به 1000 شارژ در روز ميرسه بايد روزی جواب 1000 تا مشتری رو بده. 1000 تا هر کدوم 2 دقيقه پشتيبانی بده ميشه 2000 دقيقه در روز يعنی 33 ساعت در روز پشتيبانی يعنی بايد حداقل 4 5 تا کارمند گذاشت برای اينکار. حالا سود فروش 2000 شارژ چقدر بوده ؟ نهايتا 160 تا 200 هزار تومان. يعنی ضرر مطلق.
6. شايد عملکرد وبسرويس شما تو شرايط عادی خوب باشه اما جوابگوی تعداد سفارش بالا نيست. (همون چيزی که تلفنی دوستانه به همکاران شما گفته شد)
به هر حال اينا رو من دوستانه گفتم انشالا حل بشه اگر هم نشد تاثيری در عملکرد ما نداره. چون همونطور که مشاهده ميکنيد چند روز هست که سفارشات ما از شرکت شما انجام نميشه و از شرکت همکار شما يعنی تجارت همراه سينا در حال ادامه فعاليت هستيم.