نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 61

موضوع: راهنمايي كنيد: كدام سيستم همكاري در فروش شار‍ژ ؟

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #18
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    نوشته ها
    518
    تشکر تشکر کرده 
    1,309
    تشکر تشکر شده 
    2,443
    تشکر شده در
    1,515 پست

    پیش فرض پاسخ : راهنمايي كنيد: كدام سيستم همكاري در فروش شار‍ژ ؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط alborzhost نمایش پست ها
    هیچ مشکلی در سرویس دهی وجود نداره , اگر منظور شما استفاده از یک متد به قول شما اضافی برای مشخص شدن وضعیت اپراتور هست شما احتمالاٌ با چنین سیستم هایی اصلا کار نکردید یا آشنایی ندارید !
    به وب سایت اصلی شرکت الکا پرداز اگه مراجعه کنید لیست پروژه هایی که انجام شده قابل مشاهده هست که خودش بیان گر وضعیت فنی این شرکت هستش.

    موفق باشید
    دوستانه مشکلات وبسرويس رو تلفنی بهتون گفتيم.

    الان هم دوستانه مشکلات کلی سايت قاصدک رو ميگم. واقعا هم اميدوارم حل بشه:
    1. اينکه روی وبسرويس وضعيت فعلی اپراتور مشخص نيست مشکل بزرگی هست. همکاران شما اين وضعيت رو روی وبسرويس ارائه ميدن تا در صورت قطعی سفارشی ثبت نشه.
    2. وقتی مشتری از روی وبسرويس شارژ ميخره تو وب سرويس وضعيت شارژ رو موفق ميزنه و بعد از چند دقيقه ميخوره ناموفق و پول برگشت ميخوره. اين اصلا جالب نيست. همون زمان خريد بايد مشخص باشه شارژ انجام شد يا نشد و روی وبسرويس هم مشخص باشه تا کسی که داره با وبسرويس کار ميکنه بتونه جواب درست به مشتری بده.
    3. چند روز قبل وايمکس شارژ کرديم از خود سايتتون پول از حساب کسر شد شارژ انجام شد چند دقيقه بعد پول به حساب برگشت خورد و وايمکس هم با موفقيت شارژ شد. اين وضعيت اگر هميشه اينطوری باشه به نفع من مشتری و به ضرر شماست ولی اگر برعکسش باشه چی ؟ يعنی الان هيچ تضمينی وجود نداره بابت پول هایی که کسر شده شارژ انجام شده.
    4. به طور کلی اگر کسی بخواد با پنل قاصدک کار کنه بايد هميشه يک چشمش به سايت شما باشه و وضعيت شارژ ها رو چک کنه و چشم ديگش هم بايد به ايميل های مشتريان در رابطه با انجام نشدن شارژ هاشون جواب بده.
    5. کلا برای شارژی که تو هر کدوم 20 30 تومان سود هست نبايد با مشتری درگير شد. اگر بخواد آدم برای هر شارژ وقت و نيروی انسانی بزاره و وضعيت رو چک کنه زمانی که حجم فروشش به 1000 شارژ در روز ميرسه بايد روزی جواب 1000 تا مشتری رو بده. 1000 تا هر کدوم 2 دقيقه پشتيبانی بده ميشه 2000 دقيقه در روز يعنی 33 ساعت در روز پشتيبانی يعنی بايد حداقل 4 5 تا کارمند گذاشت برای اينکار. حالا سود فروش 2000 شارژ چقدر بوده ؟ نهايتا 160 تا 200 هزار تومان. يعنی ضرر مطلق.
    6. شايد عملکرد وبسرويس شما تو شرايط عادی خوب باشه اما جوابگوی تعداد سفارش بالا نيست. (همون چيزی که تلفنی دوستانه به همکاران شما گفته شد)

    به هر حال اينا رو من دوستانه گفتم انشالا حل بشه اگر هم نشد تاثيری در عملکرد ما نداره. چون همونطور که مشاهده ميکنيد چند روز هست که سفارشات ما از شرکت شما انجام نميشه و از شرکت همکار شما يعنی تجارت همراه سينا در حال ادامه فعاليت هستيم.
    ویرایش توسط samansystems : April 28th, 2013 در ساعت 14:39

  2. تعداد تشکر ها ازsamansystems به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 27
    آخرين نوشته: July 1st, 2017, 01:01
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: February 3rd, 2014, 15:03
  3. سيستم عامل bsd ؟
    توسط psfa در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: April 20th, 2012, 23:42
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: May 16th, 2011, 01:12
  5. پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: April 15th, 2011, 23:25

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •