نیازی به شماره تراکنش نیست.همه میدونن که زرین پال پرداخت ها رو سر وقت انجام نمیده.
چون تعداد کاربرانتون زیاد شده دیگه کاربران رو ادم حساب نمیکنید
نیازی به شماره تراکنش نیست.همه میدونن که زرین پال پرداخت ها رو سر وقت انجام نمیده.
چون تعداد کاربرانتون زیاد شده دیگه کاربران رو ادم حساب نمیکنید
پيشنهاد ميکنم به جای صحبت از جانب همه مدارک و مستندات ارائه بديد.
چون فکر نميکنم الان همه کاربران زرين پال شما رو نماينده خودشون بدونن.
به هر حال اگر شماره تراکنشی داريد تو همين تاپيک ارائه بديد. در غير اينصورت فکر نميکنم ادامه پاسخ دادن در اين تاپيک با قوانين اين سايت سازگاری داشته باشه.
افتخار زرين پال اين هست که بيش از 3 سال داره تو اينترنت فعاليت ميکنه و حجم کاربران ناراضی اون هم زير 10 درصد هست. تو هر سيستمی کاربران ناراضی وجود داره و با توجه به حجم کاربران تاييد شده زرين پال (بيش از 8 هزار کاربر) اين مسائل هم وجود داره. البته تلاش زرين پال برای جذب حداکثری کاربران وجود داره و در سال جديد برنامه ها و ايده های جديدی رو از زرين پال خواهيم ديد.
ویرایش توسط samansystems : April 20th, 2013 در ساعت 20:51
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)