نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 183

موضوع: فرار کردن فروشنده

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو انجمن persiansoft آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    محل سکونت
    Google Cache
    نوشته ها
    225
    تشکر تشکر کرده 
    48
    تشکر تشکر شده 
    1,135
    تشکر شده در
    194 پست

    پیش فرض پاسخ : فرار کردن فروشنده

    شايد روزی برسه که ملاکهای انتخاب معيار های درست باشه نه فقط قيمت و همه چيز نامحدود!
    دوست عزیز هیچ وقت برای هیچ یک از افرادی که اینجا هستن ملاک مطلق ارزونی نبوده و نیست .
    دوستان اینجا هستن که پیشنهاد ارائه کنند و دیگران از پیشنهاد فروشندگان استفاده کنند .

    من 2 سال با این فرد که الان برای من این مشکل را بوجود آورده داشتم کار می کردم و این اتفاق غیرعادی و غیر منتظره بود .

    با این حال من چند وقتی هست ریسلر دارم از جای دیگری و خوشبختانه هیچ مشکلی هم ندارم .

    به نظر من سن فرد سرویس دهنده خیلی مهمه

  2. #2
    عضو انجمن amiri113 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    نوشته ها
    852
    تشکر تشکر کرده 
    1,315
    تشکر تشکر شده 
    1,642
    تشکر شده در
    853 پست

    پیش فرض پاسخ : فرار کردن فروشنده

    نقل قول نوشته اصلی توسط persiansoft نمایش پست ها
    دوست عزیز هیچ وقت برای هیچ یک از افرادی که اینجا هستن ملاک مطلق ارزونی نبوده و نیست .
    دوستان اینجا هستن که پیشنهاد ارائه کنند و دیگران از پیشنهاد فروشندگان استفاده کنند .

    من 2 سال با این فرد که الان برای من این مشکل را بوجود آورده داشتم کار می کردم و این اتفاق غیرعادی و غیر منتظره بود .

    با این حال من چند وقتی هست ریسلر دارم از جای دیگری و خوشبختانه هیچ مشکلی هم ندارم .

    به نظر من سن فرد سرویس دهنده خیلی مهمه
    شايد شما به مسئله قيمت توجه نکنيد اما متاسفانه خیلی ها قيمت براشون مهمترين ملاک هستش!
    به نظر من اعتبار يک شرکت يا شخصی که قراره باهاش کار بشه مهمترين ملاک هستش!
    اعتبار رو ميشه با سايت هایی که رو اون سرور هستش مشخص کرد!
    مثلا کسی که رو سرورش سايتی با بازديد و درآمد بالا داره هيچوقت به خودش اجازه نميده سرورش برای 5 روز داون باشه چون تو همين 5 روز رقمی که از دست ميده بيشتر از اينها هستش و ضرری که عايدش ميشه چند برابر پول يک سرور هستش!
    تاييد مالی آنلاين دامنه های ملی (ir) در سايت sa1601.ir
    مشاهده تعرفه های روزانه اس ای 1601

  3. تعداد تشکر ها از amiri113 به دلیل پست مفید


  4. #3
    عضو انجمن persian.developer آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2008
    محل سکونت
    بوشهر
    نوشته ها
    910
    تشکر تشکر کرده 
    222
    تشکر تشکر شده 
    1,500
    تشکر شده در
    734 پست

    پیش فرض پاسخ : فرار کردن فروشنده

    من این جناب رو اصلاً نمیشناسم ولی بیشتر ما ایرانی ها هاستینگ رو با تفریحات سالم اشتباه گرفتیم
    اگه من جای ایشون بودم و همچین مشکلی برام پیش میومد تلفنم رو روشن می کردم تا فحش و بدوبیراه بشنوم و تا ابد برام تجربه بشه!
    امیدوارم مشکلشون حل بشه ولی جواب ندادن به مشتری بدترین نوع برخورد با اینگونه فجایعه هست!
    ویرایش توسط persian.developer : February 3rd, 2010 در ساعت 00:00

  5. تعداد تشکر ها ازpersian.developer به دلیل پست مفید


  6. #4
    عضو انجمن AfraWeb.net آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    محل سکونت
    TEHRAN
    نوشته ها
    569
    تشکر تشکر کرده 
    478
    تشکر تشکر شده 
    1,026
    تشکر شده در
    664 پست

    پیش فرض پاسخ : فرار کردن فروشنده

    نقل قول نوشته اصلی توسط persian.developer نمایش پست ها
    من این جناب رو اصلاً نمیشناسم ولی بیشتر ما ایرانی ها هاستینگ رو با تفریحات سالم اشتباه گرفتیم
    اگه من جای ایشون بودم و همچین مشکلی برام پیش میومد تلفنم رو روشن می کردم تا فحش و بدوبیراه بشنوم و تا ابد برام تجربه بشه!
    امیدوارم مشکلشون حل بشه ولی جواب ندادن به مشتری بدترین نوع برخورد با اینگونه فجایعه هست!
    دوست عزیز شاید در لحظه اول ما هم همچین تصوری داشتیم و با اینکه این موضوع اصلا به ما ربطی نداره ولی به خاطر اینکه مشکلاتی را برای ما هم درست کردند تصمیم گرفتیم این موضوع رو پیگیری کنیم .
    به ایشان پیشنهاد دادیم بیان صادقانه موضوع رو مطرح کنند و اگر کمکی میخوان بگت بالاخره افراد متخصص اینجا زیاد هستند یا اینکه 50 یورو هزینه کنند و خود دیتا سنتر گیگا این مشکل رو حل میکنه . ولی خوب با توجه به شخصیتی که از ایشان سراغ داریم فکر میکنند تنهایی میتونن مشکلات رو حل کنند در صورتی که ما هم بعضی مواقع مشکلی داشته باشیم با دوستان در میان میزاریم اینجا اومدیم تا بهم کمک کنیم نه اینکه فقط فکر فروش باشیم و با هزار کلک بخوایم یه سرویسی را به مشتری بفروشیم و بعدش هم که مشکلی پیش اومد تلفن رو خاموش کنیم و پاسخگو نباشیم .
    این مشکلات برای همه پیش میاد برای ما هم پیش اومده بود و خواهد پیش امد روزی بود که مشکلی در دیتا داشتیم و کل شبکه قطع شده بود ولی تصمیم بر این شد تمامی 9 خط ازاد گزاشته بشه و 5 نفر از پرسنل تا رفع مشکل مسول پاسخگویی به نزدیک 7 هزار مشترک در تهران و حومه باشند و تا اونجایی که در توانمون بود جوابگو بودیم ولی شاید میتونستیم راحت ترین راه رو انتخاب کنیم و جواب تلفن ها رو ندین و مشترکین صبر کنند تا مشکل حل بشه ولی این حق مشتری هست که در مواقع مشکل کسی رو پاسخگو ببینه . به نظر ما فروش آغاز یک تعهد هست .
    از دوستان گسی اگر از ایشان خبری داره بهش اطلاع بده که اگر مشکل مالی یا فنی داره بیاد و رو کمک دوستان در این فروم تخصصی حساب کنه . هدف فقط رفع مشکل اون 200 تا مشتر ی هستش که الان نمیدونن باید چی کار کنند .
    [LEFT]AfraWeb, Since December 18 2007
    Managed & Unmanaged VPS and Dedicated Servers in Canada
    Netelligent Hosting Services Inc
    Iran office : 98-21-66841497

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •