-
April 16th, 2013, 13:01
#1
عضو دائم
کد حذف ریپلای تیکت در whmcs چیست ؟
با سلام
دوستان طراح احتمال داره با این مورد سروکله زده باشند
دیدید وقتی تیکت بسته میشود امکان ریپلای نیست و با دستور شرطی if که اگر تیکت حالت بسته باشد ریپلای را نشان نمیدهد کار میکند.
حال میخواهم بدونم دستور شرطی برای فهمیدن on hold بودن تیکت نیز وجود دارد ؟ اگر بله چه دستوری هست دقیقا ؟ (یه جورایی بهتر بگم کسی متغییر این دستور شرطی برای on hold بودن را بلد هست ؟ کلا چنین چیزی whmcs گذاشته ؟ یا فقط برای تیکت بسته گذاشته ؟)
با تشکر
یا حق
پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
از سال 1385 تا کنون
-
-
April 16th, 2013 13:01
# ADS
-
April 16th, 2013, 13:14
#2
عضو دائم
پاسخ : کد حذف ریپلای تیکت در whmcs چیست ؟
والله با کدهای whmcs خیلی سروکله زدم
اما متاسفانه به این مورد بر نخوردم
تو سایت اصلی whmcs گشتید ؟
یا از پشتیبانیشون بپرسید
موفق و سربلند باشید
یا حق
-
-
April 16th, 2013, 13:19
#3
عضو دائم
پاسخ : کد حذف ریپلای تیکت در whmcs چیست ؟

نوشته اصلی توسط
vahab00
والله با کدهای whmcs خیلی سروکله زدم
اما متاسفانه به این مورد بر نخوردم
تو سایت اصلی whmcs گشتید ؟
یا از پشتیبانیشون بپرسید
موفق و سربلند باشید
یا حق
متاسفانه موردی که ما میخواهیم ظاهرا خاص هست و هر کسی کار نکرده با این مورد و باید حتما در whmcs اعمال کنیم چون باعث بینظمی شده است و با گفتن ریپلای نکردن تیکت های نگه داشته شده کاربران ایرانی متاسفانه ... بماند.
پشتیبانی به جز انجمن ایمیل دارند ؟
پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
از سال 1385 تا کنون
-
-
April 16th, 2013, 13:25
#4
عضو انجمن
پاسخ : کد حذف ریپلای تیکت در whmcs چیست ؟
سلام
برای جلوگیری از هچوم کاربران در هنگام on hold میتونید پوسته ی whmcs رو ویرایش کنید . هسته ی پردازش گر پوسته ی whmcs فریم ورک Smarty می باشد و با استفاده از دستور های Smarty میتونید تغییراتی در قسمت نمایش نیکت ایجاد کنید . در این مورد ارسال ری پلای باز هم ممکن هست اما میشه گفت کاربری که جواب بخواد 100% جلوش گرفته میشه .
-
-
April 16th, 2013, 13:25
#5
عضو دائم
پاسخ : کد حذف ریپلای تیکت در whmcs چیست ؟
پشتیبانی به جز انجمن ایمیل دارند ؟
پاسخگویی به تیکتشون سریعتر نسبت به ایمیل هست
اما انجمنشون فعال هست
اونجا هم میشه پرسید
https://www.whmcs.com/members/submitticket.php
http://forum.whmcs.com/
یا حق
-
-
April 16th, 2013, 13:30
#6
عضو دائم
پاسخ : کد حذف ریپلای تیکت در whmcs چیست ؟

نوشته اصلی توسط
amirlord
سلام
برای جلوگیری از هچوم کاربران در هنگام on hold میتونید پوسته ی whmcs رو ویرایش کنید . هسته ی پردازش گر پوسته ی whmcs فریم ورک Smarty می باشد و با استفاده از دستور های Smarty میتونید تغییراتی در قسمت نمایش نیکت ایجاد کنید . در این مورد ارسال ری پلای باز هم ممکن هست اما میشه گفت کاربری که جواب بخواد 100% جلوش گرفته میشه .
خب امیر لورد عزیز همین کار را ما کردیم دیگر
در قالب تغییرات ایجاد شده ولی منتها دستور برای تیکت های بسته را میدانیم و در هی به جای فانکشن close مینویسیم oh-hold یا on_hold و ... نمیشناسه.
میخواهم ببینم شما یا دوستان میدونید دستورش چی هست ؟
یا حق
پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
از سال 1385 تا کنون
-
-
April 16th, 2013, 13:34
#7
عضو دائم
پاسخ : کد حذف ریپلای تیکت در whmcs چیست ؟
این برای بستن ریپلای در تیکت های بسته :
{if $showclosebutton}
{/if}
در اصل از امکانات خودش استفاده میشود. closebutton
پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
از سال 1385 تا کنون
-
-
April 16th, 2013, 13:47
#8
عضو انجمن
پاسخ : کد حذف ریپلای تیکت در whmcs چیست ؟

نوشته اصلی توسط
RoobinaServer
این برای بستن ریپلای در تیکت های بسته :
{if $showclosebutton}
{/if}
در اصل از امکانات خودش استفاده میشود. closebutton
عزیز خوب این توی خود whmcs تعریف شده است . شما که نمیتونید close رو تغییر بدید و استفاده کنید .
من یک کد ساده براتون نوشتم :
کد PHP:
{if $ticket.status neq "On Hold"} Button Show Code {/if}
-
-
April 16th, 2013, 13:55
#9
عضو دائم
پاسخ : کد حذف ریپلای تیکت در whmcs چیست ؟

نوشته اصلی توسط
amirlord
عزیز خوب این توی خود whmcs تعریف شده است . شما که نمیتونید close رو تغییر بدید و استفاده کنید .
من یک کد ساده براتون نوشتم :
کد PHP:
{if $ticket.status neq "On Hold"} Button Show Code {/if}
ممنون ولی متاسفانه جواب نداد.
یا حق
پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
از سال 1385 تا کنون
-
-
April 16th, 2013, 14:00
#10
عضو انجمن
پاسخ : کد حذف ریپلای تیکت در whmcs چیست ؟

نوشته اصلی توسط
RoobinaServer
ممنون ولی متاسفانه جواب نداد.
یا حق
کد که مشکلی نداره اما خودتون باید با آزمون و خطا کد رو بنویسید . اول چک کنید ببینید مقدار $ticket.status در موقع نمایش تیکت چی هست . شاید مقدارش "On Hold" نباشه ! و اگر همه چی درست بود دقت کنید اون تو چه کدی میذارید . مگرنه کد بر اساس دستور های Smarty نوشته شده و چیز پیچیده ای نیست که بگیم فلان جاش اشتباه شده !
-