نقل قول نوشته اصلی توسط sepadl71 نمایش پست ها
با سلام خدمت تمامی کاربران،
همانطور که قبلا عرض شد، در حال تغییرات کادر پرسنلی می باشیم.
به دلیل مشکلات فراوان "سامانه پرداخت امن پاسارگاد" ، که با وجود قراردا فی ما بین و درخواستهای مکرر، تا به امروز حل نشده است، پس از اضافه شدن حد اقل 1 درگاه (که قبل از عید انجام می شود) این درگاه به صورت کلی حذف می شود.
بیشتر مشکلات "سامانه پرداخت امن پاسارگاد" بابت ظاهر درگاه، مشکلات اتصال به شتاب، مشکلات زمان بندی و اسکریپت نویسی، و گاها" برگشت نخوردن تراکنش های نا موفق بوده.
تا به امروز تمامی واریزی های شتاب و یا شبا به حساب فروشندگان واریز شده است. مگر درخواستهایی که شماره شبا و یا شماره کارت بانکی آنها نا درست بوده است.
چون همانطور که میدانید، سیستم واریز وجه ما خودکار و هوشمند است، و در روز ، در 2 وعده واریزی ها انجام می شود و پس از واریز از طریق ایمیل اطلاع رسانی شده و رسید واریز وجه هم ارسال می شود.
مهم ترین و اصلی ترین مساله، سیستم تیکتینگ و پشتیبانی می باشد که متاسفانه هنوز برطرف نشده است.
متاسفانه این بخش از کار تحت کنترل بنده نبوده و به همین دلیل تا حالا تکمیل نشده است. (یکی از دلایل اصلی تغییر در کادر پرسنلی، همین موضوع بوده است)
در پایان از تمامی کاربران گرامی پوزش می خواهم و امیدوارم خیلی زود، همانند گذشته با توان و قدرت بیشتری فعالیت کنیم.
پیروز و سربلند باشید
هوراااااااااا قبل از عید هم درگاه اضافه شددد . خیلی کارت درسته پشتیبانی هم که فسیل وعده دروغ و سیستم کاملا قدیمی با یک درگاه اونم از چه بانکی ! دوستان نمیدونم چه جوری اعتماد میکنن .

حداقل شتاب پیشترفت چشم گیری داشته و بسیار پیشرفته ,و با مازول های مختلف

این وعده ها هم که میدی یکیش انجام نمیدی توهین به کاربران هست که کارمزدشونو میگیری و دروغ ....!!! و میگی چه قد اینا ...!

من که دیگه پست نمیدم دلم واسه اون بچه هایی که با زحمت پول درمیارن میسوزه چون حقشون یک درگاه خوب با تیم پشتیبانی قوی هست نه اینکه بیییییییییییییییی خیال 6 ماه میخوای پشتیبان بیاری من شخصا 6 ماه ایمیل زدم جوابی نیومده زنگ ...... جالبه