نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: کدام قابلیت زیر، جی پل را از سایر درگاه های پرداخت اینت

رأی دهندگان
23. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • وب سرویس واریز وجه خودکار

    15 65.22%
  • ناحیه کاربری گسترده

    5 21.74%
  • وب سرویس اختصاصی

    11 47.83%
  • سیستم هوشمند برگشت تراکنش های نا موفق

    11 47.83%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شتاب در همان روز

    10 43.48%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شبا پس از یک روز

    7 30.43%
  • پشتیبانی (تلفن ، ایمیل ، تیکت)

    9 39.13%
  • سیستم های مدیریتی و کنترل هوشمند

    4 17.39%
  • تغییرات گسترده و به روزرسانی سریع سیستم

    6 26.09%
  • درگاه های پرداخت متنوع و پایدار

    8 34.78%
نظرسنجی با انتخاب چندگانه
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 1655

موضوع: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    نوشته ها
    57
    تشکر تشکر کرده 
    5
    تشکر تشکر شده 
    60
    تشکر شده در
    49 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    متوجه یك تغییر كوچیك در بخش درخواست وجه شدم ، حالا دكمه تایید و ثبت میاد در صورتیكه قبلا روش كلیك می‌كردی یه راست تایید می‌شد. ظاهرا دارید تغییراتی اعمال می‌كنید ولی خیلی كنده !

    نقل قول نوشته اصلی توسط sepadl71 نمایش پست ها
    با سلام خدمت تمامی کاربران،
    همانطور که قبلا عرض شد، در حال تغییرات کادر پرسنلی می باشیم.
    به دلیل مشکلات فراوان "سامانه پرداخت امن پاسارگاد" ، که با وجود قراردا فی ما بین و درخواستهای مکرر، تا به امروز حل نشده است، پس از اضافه شدن حد اقل 1 درگاه (که قبل از عید انجام می شود) این درگاه به صورت کلی حذف می شود.
    بیشتر مشکلات "سامانه پرداخت امن پاسارگاد" بابت ظاهر درگاه، مشکلات اتصال به شتاب، مشکلات زمان بندی و اسکریپت نویسی، و گاها" برگشت نخوردن تراکنش های نا موفق بوده.
    تا به امروز تمامی واریزی های شتاب و یا شبا به حساب فروشندگان واریز شده است. مگر درخواستهایی که شماره شبا و یا شماره کارت بانکی آنها نا درست بوده است.
    چون همانطور که میدانید، سیستم واریز وجه ما خودکار و هوشمند است، و در روز ، در 2 وعده واریزی ها انجام می شود و پس از واریز از طریق ایمیل اطلاع رسانی شده و رسید واریز وجه هم ارسال می شود.
    مهم ترین و اصلی ترین مساله، سیستم تیکتینگ و پشتیبانی می باشد که متاسفانه هنوز برطرف نشده است.
    متاسفانه این بخش از کار تحت کنترل بنده نبوده و به همین دلیل تا حالا تکمیل نشده است. (یکی از دلایل اصلی تغییر در کادر پرسنلی، همین موضوع بوده است)
    در پایان از تمامی کاربران گرامی پوزش می خواهم و امیدوارم خیلی زود، همانند گذشته با توان و قدرت بیشتری فعالیت کنیم.
    پیروز و سربلند باشید
    انشالله جمله فوق اتفاق میفته دیگه ؟!

  2. تعداد تشکر ها از noyfound به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: November 24th, 2017, 12:38
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: December 7th, 2016, 19:17
  3. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: November 12th, 2016, 17:20
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 1st, 2016, 16:32
  5. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: April 24th, 2014, 15:47

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •