سلام
به علت ترافیک کاری بالا برای مشترکینی که سفارش جدید دارند یا درخواست به قسمت پشتیبانی داده اند
باید صبر کنند تا به مشکلات قطعی بعضی از سرویس ها که به دلیل سهل انگاری خود مشتریکن بوده بررسی می شود و از این به بعد برای مشکلاتی تغییر پسورد و تنظیمات مجدد خود مشترک موظف است انجام دهد چون این موضوع باعث شده مشترکینی که واقعا به مشکل برخورده اند زمان زیادی را معطل بمانند تا مشکل آنها حل شود.
در مورد شماره تلفنی که در اختیار کاربران قرار داده ام از تماس زیادی اجتناب فرمایید چون در این صورت پاسخگو نخواهیم شد
از فرستادن پیامک فقط از طریق سامانه پیامک اقدام فرمایید و به هیچ وجه بر روی شماره موبایل پیامک نفرستید
از آنجایی که جواب دادن تلفن از وظیفه ما نیست برای پیگیری فقط و فقط از طریق تیکت اقدام کنید
با تشکر از همکاری شما
سامانه پیام کوتاه:
3000222365