شماره حساب شون رو هم که باید داشته باشید. مدارکی را جمع آوری کنید (ایمیل ها، متن چت، پرداخت ها و ...) و به ضمیمه شکایت کتبی خود به پلیس فتا ارایه دهید. پیگیری می کنند.
شماره حساب شون رو هم که باید داشته باشید. مدارکی را جمع آوری کنید (ایمیل ها، متن چت، پرداخت ها و ...) و به ضمیمه شکایت کتبی خود به پلیس فتا ارایه دهید. پیگیری می کنند.
در اینصورت علاوه بر شکایت به پلیس فتا ازشون درخواست نامه برای اینترپل (interpol) هم بکنید و سپس خودتون نامه رو ببرید به اینترپل و شکایت تون رو مطرح کنید و هر آنچه از این آقا دارید به آن ها بدهید. البته پلیس فتا می بایست ابتدا وارد عمل شده و حساب ایرانی ایشون رو توقیف کنه و یا آشنای ایشون رو که حساب به نامش هست پیدا کنه و ... .
ضمنا دوست عزیز، با دیتاسنتر تماس بگیرید و قضیه رو بصورت کامل شرح بدهید، مدارک هم براشون بفرستید تا صحت قضیه رو متوجه بشوند. بلکه این اقدام راهگشا بود...
موفق باشید
چشام که به هیچ وجه خواب نمیره :|
بیدار میمونم تا صبح اول وقت برم با جدیت پیگیر کار بشم.
قضیه کاملا برای دیتاسنتر توضیح دادم که من انتقال پرداخت آنلاین ندارم و اسکناس میدادم و این حرف ها
و حتی قبل از خرید باهاشون صحبت کردم و گفتم من خودم امکان پرداخت آنلاین ندارم و شما با پرداخت توسط اشخاص دیگه مشکلی ندارید و...
با توضیحات دیتاسنتر کمی نرم شد اما هرچی میگیم میگن ترمینیت کردیم و حتی هارد در دسترس قرار نمیدن برای ریکاوری
فقط مثل طوطی میگن ترمینیت کردیم :|
-- در صورتیکه مدارک کافی و معتبر با خودتون ببرید و با جدیت پیگیری کنید، ضرری نخواهد داشت. فقط باید کار رو به درستی پیش ببرید و بیراهه نرید.
-- با مقامات بالاتر در دیتاسنتر صحبت کنید، اگر هنوز هارد ها رو فرمت نکرده باشند، ممکنه راهگشا باشه. چون وقتی یک سرور Terminate میشه، اکثرا بصورت نرم افزاری یا سخت افزاری از سوئیچ قطع می کنند و برخی از دیتاسنتر ها نیز ممکن است به دلیل نیاز، سرور رو کلا در بیارن و باز کنند و هارد رو برای فرمت بفرستند تا مججدا از سرور استفاده بشه برای فروش های جدید.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)