نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

موضوع: درخواست نمایندگی سرویس پیامک دهی

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو انجمن abbasss آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    محل سکونت
    !
    نوشته ها
    103
    تشکر تشکر کرده 
    659
    تشکر تشکر شده 
    448
    تشکر شده در
    293 پست

    پیش فرض پاسخ : درخواست نمایندگی سرویس پیامک دهی

    نقل قول نوشته اصلی توسط thekhosrow نمایش پست ها
    نسخه مبتدی:

    تعرفه پایه پیامک:
    9.9 تومان ــ تعرفه خطوط 14 رقمی: 14 هزار تومان ــــ قیمت پنل:99 هزار تومان---->> با تخفیف نوروزی 75 هزار تومان

    75 هزارتومان + 14000 تومان میشه ؟ یا روی هم 75 هست ؟

    + ماژول WHMCS هم یه جا دیگه اشاره کرده بودید میدید ، درسته ؟

    ورود به سامانه هوشمند پیام کوتاه ایده پردازان آریا اینجا دمو برای مشتریها هستش ، آیا تصویر اسکرین شات یا دمویی از یک پنل نمایندگی میتونید ارائه کنید ؟

    شارژ حساب ها هم آنلاین هستش درسته ؟



    تنکســـ .
    با سلام

    پنل نمایندگی نسخه مبتدی 99 هزار تومان است(با تخفیف نوروزی 75 تومان).

    شما برای شارژ حساب با تعرفه پایه 9.9 تومان اقدام به شارژ میکنید و در صورتی که احتیاج به خطوط اختصاصی 14 رقمی داشته باشید با تعرفه 14 هزار تومان خریداری می نمایید.

    پنل مدیریت نیز شامل امکاناتی نظیر ایجاد بسته های کاربری ، ایجاد کاربر، تعریف حسابهای بانکی و انلاین، مدیریت ککاربران، تیکت و ... می باشد.

    موفق باشید
    فروش محدود پنل کاربری طلایی + خط اختصاصی 10 رقمی فقط 99.000 تومان ====>> اینجا
    آریا ایده دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت

  2. #2
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    نوشته ها
    3
    تشکر تشکر کرده 
    44
    تشکر تشکر شده 
    6
    تشکر شده در
    5 پست

    پیش فرض پاسخ : درخواست نمایندگی سرویس پیامک دهی

    نقل قول نوشته اصلی توسط abbasss نمایش پست ها
    با سلام

    پنل نمایندگی نسخه مبتدی 99 هزار تومان است(با تخفیف نوروزی 75 تومان).

    شما برای شارژ حساب با تعرفه پایه 9.9 تومان اقدام به شارژ میکنید و در صورتی که احتیاج به خطوط اختصاصی 14 رقمی داشته باشید با تعرفه 14 هزار تومان خریداری می نمایید.

    پنل مدیریت نیز شامل امکاناتی نظیر ایجاد بسته های کاربری ، ایجاد کاربر، تعریف حسابهای بانکی و انلاین، مدیریت ککاربران، تیکت و ... می باشد.

    موفق باشید
    در پنل نمایندگی امکان تغییر تعرفه ارسال پیامک وجود دارد ؟
    پروسه ی شارژ پنل مشتری ها به این صورت هست که اونها پول را باید به حساب نماینده بریزند و نماینده هم جدا پول رو به حساب شما واریز میکنه ؟ درسته ؟

  3. #3
    عضو انجمن abbasss آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    محل سکونت
    !
    نوشته ها
    103
    تشکر تشکر کرده 
    659
    تشکر تشکر شده 
    448
    تشکر شده در
    293 پست

    پیش فرض پاسخ : درخواست نمایندگی سرویس پیامک دهی

    نقل قول نوشته اصلی توسط thekhosrow نمایش پست ها
    در پنل نمایندگی امکان تغییر تعرفه ارسال پیامک وجود دارد ؟
    پروسه ی شارژ پنل مشتری ها به این صورت هست که اونها پول را باید به حساب نماینده بریزند و نماینده هم جدا پول رو به حساب شما واریز میکنه ؟ درسته ؟
    بله شما کاملا مستقل خواهید بود و تعیین تعرفه پیامک ها و خطوط اختصاصی بعهده شما خواهد بود.

    شما حساب خودتون رو بصورت انلاین شارژ میکنید و کاربران شما نیز زیرمجموعه شما هستند حسابشون توسط شما(دستی یا انلاین)شارژ میشه.

    پرداخت انلاین پارسیان و ملت در پنل ما وجود دارد که در هر لحظه از شبانه روز میتونید بصورت انی و بدون محدودیتی شارژ کنید.

    موفق باشید
    فروش محدود پنل کاربری طلایی + خط اختصاصی 10 رقمی فقط 99.000 تومان ====>> اینجا
    آریا ایده دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت

  4. تعداد تشکر ها از abbasss به دلیل پست مفید


  5. #4
    عضو انجمن jenatmilad آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2012
    محل سکونت
    ramsar
    نوشته ها
    160
    تشکر تشکر کرده 
    87
    تشکر تشکر شده 
    168
    تشکر شده در
    151 پست

    پیش فرض پاسخ : درخواست نمایندگی سرویس پیامک دهی

    نقل قول نوشته اصلی توسط thekhosrow نمایش پست ها
    در پنل نمایندگی امکان تغییر تعرفه ارسال پیامک وجود دارد ؟
    پروسه ی شارژ پنل مشتری ها به این صورت هست که اونها پول را باید به حساب نماینده بریزند و نماینده هم جدا پول رو به حساب شما واریز میکنه ؟ درسته ؟
    بله.شما هر بازه و هر بسته ای رو بخواید میتونید براشون تعریف کنید. بله. باید به حساب شما واریز کنند.بعد شما براشون شارژ میکنید.
    تلفن همراه: 09397061112
    " آی دی یاهو : jenatmilad "
    نمایندگی رسمی کشوری آسیاتک در ایران

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 16th, 2017, 12:22
  2. درخواست سرویس vas (پیامک ارزش افزوده) +پیشنهاد عالی
    توسط HamidZaeri در انجمن درخواست پنل پیام کوتاه،پیام رسان اجتماعی،تلفن مجازی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: September 7th, 2016, 23:42
  3. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: August 19th, 2015, 10:51
  4. درخواست برنامه نویس برای برنامه نویسی پنل پیام کوتاه با نسخه ی جدید وب سرویس ها
    توسط ehsanserver در انجمن درخواست پنل پیام کوتاه،پیام رسان اجتماعی،تلفن مجازی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: September 28th, 2014, 16:39
  5. در خواست پنل پیامک با شماره اختصاصی 14 رقمی (دریافت پیامک رایگان به همراه وب سرویس)
    توسط sajadakbari در انجمن درخواست پنل پیام کوتاه،پیام رسان اجتماعی،تلفن مجازی
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: June 16th, 2014, 23:22

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •