نقل قول نوشته اصلی توسط syncronet نمایش پست ها
بعضی از سرویس دهنده های ایمیل مثل at&t هنگام دریافت ایمیل از یک فرستنده، دامین فرستنده(آدرس مشخص شده در فیلد from در هدر ایمیل) رو چک می کنند و این دامین حتما می بایست در شبکه dns تعریف شده و به روی یک آی.پی معتبر ریزالو بشه در غیر اینصورت ایمیل ارسالی ریجکت میشه. برای رفع مشکل باید رکوردهای dns فرستنده رو چک و مشکل رو برطرف کنین(در صورتیکه در فیلد from هاست نیم میل سرور استفاده شده مشکل مربوط به ریزالو نشدن هاست نیم نیم سرور روی یک آی.پی معتبر هست) در ضمن رکورد ptr آی.پی میل سرور رو هم باید چک کنید که حتما صحیح باشه.
من dns setting چک کردم و رکوردهارو اصلاح هم کردم

اما هنوز مشکل برطرف نشده . میشه بیشتر راهنمایی کنید که دیگه چه کارهایی انجام بدم ؟
ممنونم