
نوشته اصلی توسط
shivahost
دوست عزیز امیدوارم در تمام عرصه های زندگی موفق و موید باشید.
اما این راه اطلاع رسانی به مشتریان نیست و حذف کردن اکانت آنها هم صحیح نیست. بنظر من شما باید بگونه ای با سرو هاست به توافق می رسیدید که کلیه اکانت ها به ایشان منتقل می شد و مهلت انتقال و ثبت نام دادن صحیح نیست. ممکنه یک نفر در این چند روز از ماجرا بی خبر بماند و ناگهان پس از سه روز ببینید سایتش قطع شده است و با شما تماس بگیرد و جوابش این باشد که " ما اعلام کردیم و شما فرصت انتقال داشتید "
حداقل برای اطلاع رسانی جهت انتقال باید با همه مشتریان خود تماس تلفنی بگیرید. ایمیل هم کافی نیست و ممکن است کسی 2-3 روز به ایمیلش سر نزند.
حتما دوست عزیزم مدیر سرو آی تی هم با شما همراهی خواهد کرد.