با سلام خدمت تمام دوستان
نمیخوام در مقابل دوستان بزرگی مثل شما بگم منم چیزی بلدم
فکر نکنم کسی زود تر از من با این دیتا سنتر شروع به کار کرده باشه الان دقیقا 5 ماه هست من دارم با این دیتا سنتر کار میکنم در مورد خاطمه دادن به قرارداد قبل از اینکه چنین اتفاقی بیفته دیتا سنتر تیکت میزنه و اطلاع میده تنها فقط در دو شریط سرور را خاموش میکند یا شما با سرورتان دیداس کرده باشید خاموش بعد اطلاع میده ویا با چند ایپی یک کار را انجام بدید ( مثل دیداس یا اینقبل کارا چون نمیخوام اشتباهی اکانتم بسته بشه زیاد وارد جزئیات نمشم مطمئنا خود شما بهتر از من میدونید منظورم چیه )
در چنین شرایطی از شما تعهد میگیره که دیگه چنین کاری نکنید
در چنین حالتی بهترین کار حذف آن مشتری هست که چنین کاری را انجام داده که من همیشه با انجام این کار مشکلم حل شده ( مگر مشتری این یوزر خودشو حذف نکنه که عاقبتشو خود مشتری میبینه )
از انجایی که ما همیشه مشتری های خوبی داشتیم و به حرف ما گوش دادن تا الان به چنین مشکلی بر نخوردیم ( اینشالا هم نخوریم :دی )
ولی مطمئن باشد با جواب دادن ابوز ها و اخراج مشتری های خاطی هیچ گاه به چنین مشکلی نمیخورید
بازم میگم من کوچکتر از این هستم که میخواستم اینجا اظهار نظر کنم ولی احساس کردم با گذاشتن تجربیات خودم در این دیتا سنتر از یک سری سوء تفاهم ها جلوگیری میکنم
با ارزوی موفقیت برای همه شما دوستان
اسماعیل فعال