بستن یک پورت 4 روز طول نمی کشه
امیدوارم فکر جبران کردن خسارتم بوده باشید
بستن یک پورت 4 روز طول نمی کشه
امیدوارم فکر جبران کردن خسارتم بوده باشید
3 عدد سرور میباشد
دوستان لطفا جو سازی ننمایید. همانطور که گفته شد، به دلیل تعطیلی روز های شنبه و یک شنبه دیتاسنتر نمیتوانیم سرویس را تهیه نماییم، پرداخت انجام شده، در حال حاظر سرویس ها را دریافت ننمودیم و منتظر تحویل میباشیم
همانطور طبق گفته در پست قبل 1 هفته + 20% تخفیف در تمدید ماه بعد بر روی سرویس کاربران اعمال خواهد شد
همچنین گفته شده بود در این چند روز به دلیل درگیری نمیتوانیم پشتیبانی مناسبی ارائه دهید
خیلی ممنونم از کاربرانی که درخواست کردیم کمی درک کنند اما عده ای به جای اینکه کمی رعایت ما رو بکنند بیشتر آمده اند و با دروغ هایشان ...
حتی عده ای نیز مشتری ما نمیباشند!!!
وقتی واسه سرور مشکل پیش میاد درستش اینه که محترمانه عضر خواهی کنید نه بیاید بگید ما علاف شما نیستیم :| من تیکت دادم رمزمو گفتم میگید ما علاف نیستیم رمز اشتباهه :| من اصلا نمیخوام رمزمو بدم :| وی پی اس روشن تحویل گرفتم روشنم میخوام :| اون دوستتون که میگه 5 تومن هم باید بدید :| بگیم امدیم کلاتونو برداریم دیگه مستقیما
دوست عزیز، زمانی که گفته میشود رمز عبور را بدهید تا پورت را ببندیم مشتری میبایست اقدام نماید، حالا چه ما فروشنده باشیم چه هر فروشنده ی دیگر!
به شخصی حالا نمیدنم شما بودید یا خیر 5 بار گفته شده بود رمز را بدهید پشت سر هم اشتباه میداند و نمیگفتند که نمیدانند، ما هی به ناچار سرور را روشن میکردیم رمز را وارد مینمودیم میدیدیم اشتباه میباشد دوباره خاموش میکردیم، دیتاسنتر نیز شدیدا با ابیوس مشکل دار بوده و سرویس را کلا غیر فعال نموده
به دوستی که گفته شده بود 5 تومن هزینه بابت تغییر رمز عبور دریافت میشود، به زور به کسی گفته شده که 5 تومن را پرداخت کنید تا ما سرویس را به شما تحویل دهیم؟!
من کلا 1 بار رمز رو قلط گفتم حالا خدا رو شکر رمز رو میدونم اما اگه نمیدونستم هم قعطی سرور ها مسئولش شمایید و خودتونم باید درستش کنید :| حالا چی رمز درست رو 30 بار ارسال کردم خبری از وسل شدن سرور نیست حتی تیکت هم پاسخ نمیدید :|
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)