من هم با توجه به تمام اطلاعاتی که یوزر sa_sh41 و winset دادن و به عنوان کسی که سالها در زمینه های پیامک و هاستینگ فعالیت داشتم حق رو کاملا به یوزر sa_sh41 میدم.
جناب winset با توجه به شعار زیباتون "گارانتی رضایت یک شعار نیست و......." نباید حق مشتریانی که اینجوری صادقانه با شما قبل از گرفتن پنل نیازهاشونو اعلام کردن رفتار کنین......حتی اگه به نظر شما این یوزر دچار اشتباه شده با توجه به شعارتون که هدفتون رضایت مشتری بایستی پول ایشون رو به طور کامل پس بدین.....اگه واقعا پس ندین کارتون به شدت غیرحرفه ای و حتی غیراخلاقی هستش......و من خودم به عنوان یه مشتری ترجیح میدم که از خدمات شما (حتی اگه رایگان هم بدین) استفاده نکنم....
با آرزوی موفقیت برای پیامک پاسارگاد و کاربرانش





پاسخ با نقل قول