دیدین مشکل از طرف شما بوده!
بدون هماهنگی با این شرکت سرویس رو از شخص دیگه خریداری کردین بعد انتظار دارید معلق نشید
حالا حق با شما نیست ، حق با این شرکت است چون خلاف مقررات عمل کردید
دیدین مشکل از طرف شما بوده!
بدون هماهنگی با این شرکت سرویس رو از شخص دیگه خریداری کردین بعد انتظار دارید معلق نشید
حالا حق با شما نیست ، حق با این شرکت است چون خلاف مقررات عمل کردید
دوست من
من سایت رو از یک نفر خریدم. بعد تو سایت این شرکت یک پنل به نام خودم ایجاد کردم و اون آقا با تیکت به شرکت درخواست انتقال دادن به پنل بنده و این انتقال صورت گرفت. کجای این کار خلافه؟
به هر حال
الان مسئول شرکت با بنده تماس تلفنی گرفتن و بسیار آدم محترمی بودن. بعد یک صحبت نسبتا طولانی و مودبانه کل مشکل حل شد. از همه دوستان ممنون.
90 درصدر سرویس دهنده های هاستینگ یه قانون دارند که میگن باید بک آپ رو خود شمتری بگیره و داشته باشه
مثلا خود من هر روز از اطلاعات ند تا سرور دیگه + هاستهایی که دارم بک آپ میگیرم و به یه سرور مجازی ارسال میکنم
چون هیچ وقت معلوم نیست بک آپی که سرویس دهنده میخواد بده برای چه روزی باشه
پس این شخص هم اگر سایت براش مهم بوده باشه باید بک آپ رو همیشه برای خودش نگه داره اما خوب با وضعیت سرعت ایران بهتره یه سروری چیزی داشته باشه که اونجا ارسال کنه
فناوری اطلاعات پاسارگاد 74-88558318
خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان عرفان، شماره 9
(ملاقات با هماهنگی)
(فعالیت مجدد بزودی)
دوست عزیز اکثر سرویس دهنده ها میگن که بک آپ هفتگی و ماهانه میگیرند. تو اکثر پنلهای فروش هم هست که بک آپ میگیرند. اینکه خود مشتری باید بگیره معمولا با این سرعت اینترنت ایران نشدنیه. معمولا سرویس دهنده ها بک آپ میگیرند. در بعضی جاها دیدم بابت این کار هزینه دریافت می کنند. حدود 5000 تومن.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)