من بودم که 5 تا بلوک 4 تایی ای پی رو مسدود کرده بودند دلیلشم میگم
ما هیچ اخطاری نداشتیم تا به حال مشکل رو هم برطرف کردیم
همون موقع که قطع شد 5 تا ایمیل به من برای 5 تا بلوک اومد که به دلسل عدم پرداخت بسته شده یک لینک پرداخت هم دادند که کار نکرد در صورتی که سرور ها در تاریخ سررسید تمدید میشد بعد حسابومون رو چک کردیم دیدم که این ماه آخر که فاکتور داده این بلاک ها رو نداده بوده و ما هم دیگه دونه دونه چک نکرده بودیم که چی هست و چی نست به همین دلیل بستن دلیل رو که فهمیدیم تیکت پرسیدن دلیل رو بستیم و تیکت ایجاد فاکتور زدیم که جواب ندادند اصلا که با دوز و کلک آخر خودمون فاکتور ساختیم و باز کردیم ولی تیکتی جواب داده نشده است یعنی پشتیبانی آشغال هست
البته بعضی از دوستان این مشکل آی پی رو دارند که من فکر میکنم سیاست جدیدش هست که آی پی رو میبنده اگه تیکت بدهید حل میکنند اما اگه ندهید آی پی رو از سرور شما حذف میکنند و به یک سرور دیگه میدهند دقیقا مثل سیاستی که الآن پیاده کرده و برای هر بلوک یک ادانز اضافه میگیره به جای اینکه کلا مثل قبل یک ادانز بگیره





 
			
			 
  
 
 
				 پاسخ : خرابی های مکرر شبکه ovh
 پاسخ : خرابی های مکرر شبکه ovh
				 نوشته اصلی توسط habiballahafg
 نوشته اصلی توسط habiballahafg
					
 
					
					
					
						 پاسخ با نقل قول
  پاسخ با نقل قول


