این مشکل برای ما هفته پیش اومد و متوجه شدیم مشکل از دیتاسنتر هست متاسفانه تیکت ها را انقدر ضعیف پاسخ میدادن که دلسرد شده بودیم
تنها راه حلش هم تلفن و تیکت مکرر هست دوست عزیز
و به نطر شخصی بنده و با احترام به بقیه نظرات دوستان با این دیتاسنتر کار نکنید
دیتاسنتری که روزهای شنبه و یکشنبه تیکت جواب نده و بعدش هم این همه مشکل را در پنج کلمه تیکت جواب بدهند .....
اینم دلیل مشکل شما
OVH Tasks��
از تاریخ 11 ژانویه این مشکل پیش اومده وهنوز نتوسنتن حل کنن واقعا چه سرعت عملی!!!!!






پاسخ با نقل قول