سلام
کار ِ من هاستینگ نیست ، طراحی و برنامه نویسی ،
اما این دست مشتری ها که به قرارداد توجهی نمی کنند ، به محض ِ اینکه میبینم از راه نا صحیح وارد میشوند ، توهین و ....
کامل گوش میدم حرفهارو ، حتی گاها هم ضبط میکنم ، خوب که بنده خدا خالی شد ، یک تشکر میکنم و میگم شما لطف کنید شکایت کنید ، من هم خوشحال میشم ، از الفاظ زیبایی که به کار بردید هم سپاسگذارم، بزرگواری شمارو میرسونه .
اینطوری اگه طرف یک کم ته ِ وجودش شخصیت داشته باشه شرمنده میشه ، اگر هم نشه ،
مکالمه ای که ضبط کردم + شکایتی که میکنه و دیگر ماجرا ، مشتری حساب ِ کار دستش میاد و بعد اونزمان توی دادگاه از خجالتش در میام .

سعی کنید خونسردی خودتون رو حفظ کنید و اگر در وظایف شما نبوده و قراردادتون چنین نبوده ، خُب پس ، اگر ادامه داد و شکایت کرد ، خووشا به حال ِ شما که شر ِ همچین مشتری هم از سرتون کم شده ...