نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

موضوع: نحوه برخورد با مشتری ناآگاه! همکاران لطفا راهنمایی کنید

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    ×
    نوشته ها
    460
    تشکر تشکر کرده 
    134
    تشکر تشکر شده 
    1,790
    تشکر شده در
    1,293 پست

    پیش فرض پاسخ : نحوه برخورد با مشتری ناآگاه! همکاران لطفا راهنمایی کنید

    نقل قول نوشته اصلی توسط num نمایش پست ها
    با سلام
    من عضو کوچکی از خانواده وبهاستینگ ایران هستم!
    همینک نزدیک 6 سرور فعال از سه دیتاسنتر مختلف دارم و مشتریان کثیری بر روی آنها وجود دارد و در این انجمن نیز فعالم ( این آی دی ساختگیست ! )
    ما در 15 روز پیش یک شخصی رو یک سرور به او دادیم و سی پنل را برایشان نصب کردیم ، بعد از گذشت 10 تا 12 روز از استفاده از سرور ، سایت ایشان هک شد و کل اطلاعات آنها پرید!
    حالا این مشتری بی اخلاق ما ضمن بیان هرچه توهین و بد و بیراه به بنده خواستار بازگشت کل وجه شان هستند و از ما طلب کارند که چرا بک آپ از سرورشان نگرفته ایم !!! گفته اند علیه ما شکایت می کنند و در اینترنت آبروریزی !
    ایشان اصلا قبول نمی کنند که سرور با هاست اشتراکی فرق می کند و اگر هاست اشتراکی بودند وظیفه بک آپشان با ما است و الان که سرور هستند وظیفه بک آپ با خودشان است ولی قبول نمی کنند.
    ما هم ذکر کردیم با ذکر اولین خطی که علیه ما تهمت بزنند از ایشان شکایت می کنیم ( شنیدم 6 ماه حبس و 13 میلیون جریمه داره تهمت بیجا زدن به شخص یا شرکتی در محیط اینترنت )
    حال ! چگونه با این مشتری خاطی برخورد کنیم ؟؟ به شخصه اعصاب بنده را به شدت خط خطی کرده و مرتب تماس می گیرد و وجهی که دیتاسنتر آنرا پس نمی دهد را از ما میخواهد
    فوق العاده جوشی و بد دهن هستند و مدام تهدید می کنند .
    حتی به این آقا گفتم شما 2 نفر رو که قبول داری بیار وسطمون قاضی قضاوت کنن ولی باز مرغشون 1 پا داره!
    در صورت درج اولین خط این آقا در محیط مجازی قصد شکایت شدید الحن از ایشان را داریم چرا که آبروی 2 ساله ای که ذره ذره و با خوشرویی جمع کرده ایم را نمی خواهیم شخصی اینگونه با جهل بر باد دهد .
    در صورتی که نیاز به شکایت بود از طریق دادسرای شهر اقدام کنیم یا از پلیس فتا پیگیر مسئله باشم ؟
    با تشکر از همفکری شما همکار گرامی
    حتی وظیفه بک آپ از هاست اشتراکی هم با شما نیست! یک خدماتی هست که ارائه میکنید! هر کاربر باید حافظ اطلاعات خودش باشد!

  2. #2
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    نوشته ها
    180
    تشکر تشکر کرده 
    97
    تشکر تشکر شده 
    535
    تشکر شده در
    420 پست

    پیش فرض پاسخ : نحوه برخورد با مشتری ناآگاه! همکاران لطفا راهنمایی کنید

    نقل قول نوشته اصلی توسط i-whost نمایش پست ها
    حتی وظیفه بک آپ از هاست اشتراکی هم با شما نیست! یک خدماتی هست که ارائه میکنید! هر کاربر باید حافظ اطلاعات خودش باشد!
    از اون حرف های خنده دار می زنید بک هاست بدون بک آپ در سرور 200 هسته ای هم ارزش یک ریالی هم نداره موفقیت یک هاستنیگ بستگی به آپ گیری مداوم اون هاستنیگ داره .


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: June 21st, 2017, 17:51
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: April 17th, 2017, 17:29
  3. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: January 30th, 2017, 12:33
  4. پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: December 10th, 2014, 12:31
  5. پاسخ ها: 39
    آخرين نوشته: March 6th, 2014, 11:43

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •