صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 20

موضوع: نحوه برخورد با مشتری ناآگاه! همکاران لطفا راهنمایی کنید

  1. #11
    عضو جدید sky98 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2012
    محل سکونت
    U.S.A -Chicago
    نوشته ها
    40
    تشکر تشکر کرده 
    44
    تشکر تشکر شده 
    31
    تشکر شده در
    24 پست

    پیش فرض پاسخ : نحوه برخورد با مشتری ناآگاه! همکاران لطفا راهنمایی کنید

    به نظر من پول رو پس بدید البته اگه براتون مقدوره چون ارزش اعصاب سالم بیشتر لز این حرفاس.منم دقیقا همچین مشکلی داشتم که با استرداد وجه خودم رو راحت کردم .اگه هم نشد مقدار استفاده رو کسر کن بده به یکی دیگه سرور رو - ای مشکلات پیش میاد - اما محل نذار

  2. # ADS




     

  3. #12
    عضو انجمن ehsan_296 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    index
    نوشته ها
    201
    تشکر تشکر کرده 
    226
    تشکر تشکر شده 
    490
    تشکر شده در
    347 پست

    پیش فرض پاسخ : نحوه برخورد با مشتری ناآگاه! همکاران لطفا راهنمایی کنید

    اینجا مهم کاری بوده که طرف انجام می داده. اگه سروری که داشته کاری خلاف قوانین کشور انجام می داده که اصلا نمی تونه شکایت کنه .

    شما هم صبر کنید ببینید که ایشون از کجا شکایت می کنند بعد اعاده حیثیت بکنید بهتره. چون اینطور که نوشتید کلا حق با شماست

    یا حق

  4. #13
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    محل سکونت
    ×
    نوشته ها
    460
    تشکر تشکر کرده 
    134
    تشکر تشکر شده 
    1,790
    تشکر شده در
    1,293 پست

    پیش فرض پاسخ : نحوه برخورد با مشتری ناآگاه! همکاران لطفا راهنمایی کنید

    نقل قول نوشته اصلی توسط num نمایش پست ها
    با سلام
    من عضو کوچکی از خانواده وبهاستینگ ایران هستم!
    همینک نزدیک 6 سرور فعال از سه دیتاسنتر مختلف دارم و مشتریان کثیری بر روی آنها وجود دارد و در این انجمن نیز فعالم ( این آی دی ساختگیست ! )
    ما در 15 روز پیش یک شخصی رو یک سرور به او دادیم و سی پنل را برایشان نصب کردیم ، بعد از گذشت 10 تا 12 روز از استفاده از سرور ، سایت ایشان هک شد و کل اطلاعات آنها پرید!
    حالا این مشتری بی اخلاق ما ضمن بیان هرچه توهین و بد و بیراه به بنده خواستار بازگشت کل وجه شان هستند و از ما طلب کارند که چرا بک آپ از سرورشان نگرفته ایم !!! گفته اند علیه ما شکایت می کنند و در اینترنت آبروریزی !
    ایشان اصلا قبول نمی کنند که سرور با هاست اشتراکی فرق می کند و اگر هاست اشتراکی بودند وظیفه بک آپشان با ما است و الان که سرور هستند وظیفه بک آپ با خودشان است ولی قبول نمی کنند.
    ما هم ذکر کردیم با ذکر اولین خطی که علیه ما تهمت بزنند از ایشان شکایت می کنیم ( شنیدم 6 ماه حبس و 13 میلیون جریمه داره تهمت بیجا زدن به شخص یا شرکتی در محیط اینترنت )
    حال ! چگونه با این مشتری خاطی برخورد کنیم ؟؟ به شخصه اعصاب بنده را به شدت خط خطی کرده و مرتب تماس می گیرد و وجهی که دیتاسنتر آنرا پس نمی دهد را از ما میخواهد
    فوق العاده جوشی و بد دهن هستند و مدام تهدید می کنند .
    حتی به این آقا گفتم شما 2 نفر رو که قبول داری بیار وسطمون قاضی قضاوت کنن ولی باز مرغشون 1 پا داره!
    در صورت درج اولین خط این آقا در محیط مجازی قصد شکایت شدید الحن از ایشان را داریم چرا که آبروی 2 ساله ای که ذره ذره و با خوشرویی جمع کرده ایم را نمی خواهیم شخصی اینگونه با جهل بر باد دهد .
    در صورتی که نیاز به شکایت بود از طریق دادسرای شهر اقدام کنیم یا از پلیس فتا پیگیر مسئله باشم ؟
    با تشکر از همفکری شما همکار گرامی
    حتی وظیفه بک آپ از هاست اشتراکی هم با شما نیست! یک خدماتی هست که ارائه میکنید! هر کاربر باید حافظ اطلاعات خودش باشد!

  5. #14
    عضو دائم
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    محل سکونت
    public_html
    نوشته ها
    1,607
    تشکر تشکر کرده 
    351
    تشکر تشکر شده 
    2,860
    تشکر شده در
    1,838 پست

    پیش فرض پاسخ : نحوه برخورد با مشتری ناآگاه! همکاران لطفا راهنمایی کنید

    چقدر از این موضوعات زیاد شده..

    فضای هاستنیگ کشور اصلا جالب نیست..


  6. #15
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    محل سکونت
    STOCKHOLM
    نوشته ها
    438
    تشکر تشکر کرده 
    65
    تشکر تشکر شده 
    1,037
    تشکر شده در
    686 پست

    پیش فرض پاسخ : نحوه برخورد با مشتری ناآگاه! همکاران لطفا راهنمایی کنید

    الان اگر میشه بگید با این مشتری چی کار کردید چون از ن قضیه خیلی میگذره

  7. #16
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Oct 2010
    نوشته ها
    180
    تشکر تشکر کرده 
    97
    تشکر تشکر شده 
    535
    تشکر شده در
    420 پست

    پیش فرض پاسخ : نحوه برخورد با مشتری ناآگاه! همکاران لطفا راهنمایی کنید

    نقل قول نوشته اصلی توسط i-whost نمایش پست ها
    حتی وظیفه بک آپ از هاست اشتراکی هم با شما نیست! یک خدماتی هست که ارائه میکنید! هر کاربر باید حافظ اطلاعات خودش باشد!
    از اون حرف های خنده دار می زنید بک هاست بدون بک آپ در سرور 200 هسته ای هم ارزش یک ریالی هم نداره موفقیت یک هاستنیگ بستگی به آپ گیری مداوم اون هاستنیگ داره .


  8. #17
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2013
    نوشته ها
    25
    تشکر تشکر کرده 
    5
    تشکر تشکر شده 
    61
    تشکر شده در
    46 پست

    پیش فرض پاسخ : نحوه برخورد با مشتری ناآگاه! همکاران لطفا راهنمایی کنید

    برای بنده هم مواردی پیش آمده ، مثلا چند مدت پیش بنا به دستور مراجع قضایی اکانتی رو ساسپند کردیم ، صاحب اکات با بد و بیراه به سراغ ما اومد.
    بهترین راه از نظر بنده گذر کردن ساده از کنار موضوع هستش ، ایشون جاهل هستن شما نباید دنباله رو راه اون فرد باشید.
    اما پیشنهاد میکنم متن توهین هارو کنار بگذارید ، و به خود ایشون بگین که شکایت کنند ،
    اگر شکایت کردند شما مدارک رو آشکار میکنید و همچنین یک متخصص اشتباه این فرد رو خاطر نشان میشه ، پس هم بابت حرفهاش جواب پس میده هم میفهمه مقصر نبودید.
    اگر هم شکایت نکنه ساکت میشه .

    پیشنهاد من پلیس فتا نیست ، چون خیلی پیش اومده و دیدم که پیگیری نکردن.

  9. تعداد تشکر ها از Vatan-Host به دلیل پست مفید


  10. #18
    عضو انجمن mirhendi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Oct 2011
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    154
    تشکر تشکر کرده 
    117
    تشکر تشکر شده 
    255
    تشکر شده در
    190 پست

    پیش فرض پاسخ : نحوه برخورد با مشتری ناآگاه! همکاران لطفا راهنمایی کنید

    واااای من عاشق اینم مشتری گیر بدهخ شکایت کنم پوله 6 ماه هاستینگ در میاد!!! بفرستینشون پهوی من هزینه را بهشون پس می دم

  11. #19
    عضو انجمن Reza.exe آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Dec 2009
    محل سکونت
    127.0.0.1
    نوشته ها
    366
    تشکر تشکر کرده 
    264
    تشکر تشکر شده 
    829
    تشکر شده در
    537 پست

    پیش فرض پاسخ : نحوه برخورد با مشتری ناآگاه! همکاران لطفا راهنمایی کنید

    سلام
    اگر سرور به صورت منیج شده بوده شما مسئول هستید
    اگر نه ، کانفیگ اولیه یا سرور بدون مدیریت بوده مسئولیتی بر عهده شما نیست
    سعی کنید محترمانه ایشان را متوجه اشتباهشون کنید
    اگر باز رویه خودش را ادامه داد به نظر من اخراج کنید اون مشتری را بهتر هست

  12. #20
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    نوشته ها
    35
    تشکر تشکر کرده 
    52
    تشکر تشکر شده 
    90
    تشکر شده در
    49 پست

    پیش فرض پاسخ : نحوه برخورد با مشتری ناآگاه! همکاران لطفا راهنمایی کنید

    سلام
    کار ِ من هاستینگ نیست ، طراحی و برنامه نویسی ،
    اما این دست مشتری ها که به قرارداد توجهی نمی کنند ، به محض ِ اینکه میبینم از راه نا صحیح وارد میشوند ، توهین و ....
    کامل گوش میدم حرفهارو ، حتی گاها هم ضبط میکنم ، خوب که بنده خدا خالی شد ، یک تشکر میکنم و میگم شما لطف کنید شکایت کنید ، من هم خوشحال میشم ، از الفاظ زیبایی که به کار بردید هم سپاسگذارم، بزرگواری شمارو میرسونه .
    اینطوری اگه طرف یک کم ته ِ وجودش شخصیت داشته باشه شرمنده میشه ، اگر هم نشه ،
    مکالمه ای که ضبط کردم + شکایتی که میکنه و دیگر ماجرا ، مشتری حساب ِ کار دستش میاد و بعد اونزمان توی دادگاه از خجالتش در میام .

    سعی کنید خونسردی خودتون رو حفظ کنید و اگر در وظایف شما نبوده و قراردادتون چنین نبوده ، خُب پس ، اگر ادامه داد و شکایت کرد ، خووشا به حال ِ شما که شر ِ همچین مشتری هم از سرتون کم شده ...

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: June 21st, 2017, 17:51
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: April 17th, 2017, 17:29
  3. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: January 30th, 2017, 12:33
  4. پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: December 10th, 2014, 12:31
  5. پاسخ ها: 39
    آخرين نوشته: March 6th, 2014, 11:43

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •