نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20

موضوع: نحوه برخورد با مشتری ناآگاه! همکاران لطفا راهنمایی کنید

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #16
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2013
    نوشته ها
    25
    تشکر تشکر کرده 
    5
    تشکر تشکر شده 
    61
    تشکر شده در
    46 پست

    پیش فرض پاسخ : نحوه برخورد با مشتری ناآگاه! همکاران لطفا راهنمایی کنید

    برای بنده هم مواردی پیش آمده ، مثلا چند مدت پیش بنا به دستور مراجع قضایی اکانتی رو ساسپند کردیم ، صاحب اکات با بد و بیراه به سراغ ما اومد.
    بهترین راه از نظر بنده گذر کردن ساده از کنار موضوع هستش ، ایشون جاهل هستن شما نباید دنباله رو راه اون فرد باشید.
    اما پیشنهاد میکنم متن توهین هارو کنار بگذارید ، و به خود ایشون بگین که شکایت کنند ،
    اگر شکایت کردند شما مدارک رو آشکار میکنید و همچنین یک متخصص اشتباه این فرد رو خاطر نشان میشه ، پس هم بابت حرفهاش جواب پس میده هم میفهمه مقصر نبودید.
    اگر هم شکایت نکنه ساکت میشه .

    پیشنهاد من پلیس فتا نیست ، چون خیلی پیش اومده و دیدم که پیگیری نکردن.

  2. تعداد تشکر ها از Vatan-Host به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: June 21st, 2017, 17:51
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: April 17th, 2017, 17:29
  3. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: January 30th, 2017, 12:33
  4. پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: December 10th, 2014, 12:31
  5. پاسخ ها: 39
    آخرين نوشته: March 6th, 2014, 11:43

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •