-
January 12th, 2013, 23:12
#961
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

نوشته اصلی توسط
noyfound
منم یك سوال مشابهی دارم، اگه مشتری از طریق سایت ما به جی پال و از طریق جی پال به درگاه پاسارگاد متصل بشه بعد در بازگشت پس از تراكنش كاملا موفق سرور جی پال از دسترس خارج بشه و همون ارور 504 Timeout به وجود بیاد ، پول به حساب جی پال منتقل شده اما پیام موفقیت آمیز بودن تراكنش از جی پال به وبسایت ما ارسال نشده و در نتیجه كاربر نمی تونه كالا مورد نظرش رو خریداری كنه. در چنین شرایطی چطور باید پیگیری انجام داد ؟!
فكر میكنم اضافه كردن یك تكه كد كه دسترسی به سرور جی پال رو هنگام بازگشت چك كنه خیلی مفیده اينطوری می تونید حدس بزنید مشكل از درگاه پاسارگاد بوده یا سرور جی پال !
با سلام خدمت شما،
همانطور که در چند پست گذشته برای یکی از فروشندگان توضیح داده شد، تراکنش تایید شده موفق و ترامکنش تایید نشده نا موفق می باشد و در صورتی که نا موفق باشد، بین 24 تا 72 ساعت به حساب خریدار (واریز کننده وجه) برگشت داده می شود.
سلامت باشید
-
تعداد تشکر ها از sepadl71 به دلیل پست مفید
-
January 12th, 2013 23:12
# ADS
-
January 12th, 2013, 23:14
#962
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

نوشته اصلی توسط
ehsan227
salam
agha chand roze email dadam va sms dadam javab nadidin
taraf ba in moshakhasat kharid karde vali besh mahsol tahvil nadade
/bishtare 4 roz hast ke polesh bargasht ham nakhorde
خريد کالا و خدمات از اينترنت ۲۲۳۶۳۶ پاسارگاد-فناپ با ک
۶۲۲۱۰۶۱۰۵۱۰۴۰۵۵۰ ش م ۰۰۰۱۵۳۶۱۰۹۷۸ ش پ ۲۲۱

نوشته اصلی توسط
ehsan227
تاریخ واریزی سه شنبه 19/10/1391
ساعت 16:42
8 jan 2013
ولی تا امروز پول بازگشت داده نشده
با سلام خدمت شما خریدار گرامی،
لطفا" مبلغ خرید خود را اعلام کنید.
با تشکر
-
-
January 13th, 2013, 00:03
#963
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

نوشته اصلی توسط
sepadl71
با سلام خدمت شما،
دقت کنید در تمامی درگاه های بانکی به این صورت است، تا سیستم، تایید تراکنش را برای بانک نفرستد، تراکنش تایید نشده و در صورتی که تایید نشود بین 24 تا 72 ساعت به صورت خود کار برگشت می خورد.
اگر مشکل از سایت ما باشد، تراکنش تایید نشده و برگشت می خورد، اگر مشکل از بانک باشد(که در چند روز اخیر مشاهده شده)، برخی از تراکنش های تایید نشده به حساب ما واریز شده و تایید شده می باشند.
میتوالنید مسائل اعلام شده در بالا را از چندین جا بررسی و پیگیری نمایید.
موفق باشید
میشه لطفا بگید چجوری پیگیری کنم ؟من اطلاعات پرداختشون رو دارم , وقتی بانک پولشون رو برگشت بزنه راهی هست که من متوجه بشم ؟
بخش پشتیبانی سایتتون ظاهرا کار نمیکنه ...اگر یه سیستم تیکتینگ راه اندازی کنید که ما تو سایت خودتون مشکلات رو مطرح کنیم و اگر سوالی داریم بپرسیم خیلی بهتر هست ...اینجوری حریم خصوصیمون هم رعایت میشه و مجبور نیستیم اطلاعات پرداخت ها و ... رو تو تاپیک عمومی منتشر کنیم
-
-
January 13th, 2013, 00:30
#964
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

نوشته اصلی توسط
lvlehrad
میشه لطفا بگید چجوری پیگیری کنم ؟من اطلاعات پرداختشون رو دارم , وقتی بانک پولشون رو برگشت بزنه راهی هست که من متوجه بشم ؟
بخش پشتیبانی سایتتون ظاهرا کار نمیکنه ...اگر یه سیستم تیکتینگ راه اندازی کنید که ما تو سایت خودتون مشکلات رو مطرح کنیم و اگر سوالی داریم بپرسیم خیلی بهتر هست ...اینجوری حریم خصوصیمون هم رعایت میشه و مجبور نیستیم اطلاعات پرداخت ها و ... رو تو تاپیک عمومی منتشر کنیم
کاربر گرامی، منظور بنده این بود که پروسه تاییدشدن یا نشدن و برگشت دادن یا ندادن رو میتونید پرس و جو کنید.
در تمامی سیستم های اینترنت بان، دقیقا" همان چیزی است که عرض کردم خدمتتون.
شما اعلام می کنید به جی پل متصل نمی شود تا تایید شود، درست؛ در نهایت چون تایید نشده است برگشت می خورد، درست؟
چند ماه پیش قرار بود سیستم تیکتینگ راه اندازی شود، متاسفانه به دلیل مشکلات انتقال سرور از خارج به داخل ایران، درگیری های ثبتی و آخرین مشکل در رابطه با سرور، بنده پیگیر نشدم.
خیلی سریع پیگیر موضوع می شوم تا سیستم تیکتینگ به زودی اجرا گردد.
سربلند باشید
-
-
January 13th, 2013, 00:32
#965
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

نوشته اصلی توسط
sepadl71
با سلام خدمت شما خریدار گرامی،
لطفا" مبلغ خرید خود را اعلام کنید.
با تشکر
15000 تومان
-
-
January 13th, 2013, 14:50
#966
عضو انجمن
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات
درگاه دیگرتون کی آماده میشه ؟
-
-
January 14th, 2013, 05:43
#967
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

نوشته اصلی توسط
mohsen12
درگاه دیگرتون کی آماده میشه ؟
با سلام خدمت سما کاربر گرامی
به صورت دقیق معلوم نیست،
اگر دقت کنید در یک ماه اخیر و از زمانی که ما اعلام کردیم که درگاه های جدید اضافه خواهند شد، چندین روز تعطیلی رسمی و چندین روز تعطیلی غیر رسمی داشتیم!
به همین دلین پروسه کاری ما خیلی طولانی شد.
امیدوارم با پیگیری های انجام شده، در کوتاه ترین زمان ممکن پروسه کاری را تمام ودرگاه های جدید را انجام دهیم.
موفق باشید
-
-
January 16th, 2013, 17:53
#968
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات
من الان دو روز هست که بهتون ایمیل زدم هنوز پاسخی دریافت نکردم ... متاسفانه پشتیبانیتون ضعیف هست
ویرایش توسط lvlehrad : January 16th, 2013 در ساعت 17:56
-
-
January 16th, 2013, 19:22
#969
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

نوشته اصلی توسط
lvlehrad
من الان دو روز هست که بهتون ایمیل زدم هنوز پاسخی دریافت نکردم ... متاسفانه پشتیبانیتون ضعیف هست
سلام،
متاسقانه ایمیل شما در Spam بود.
به زودی پاسخ داده می شود.
-
-
January 17th, 2013, 19:57
#970
پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

نوشته اصلی توسط
sepadl71
سلام،
متاسقانه ایمیل شما در Spam بود.
به زودی پاسخ داده می شود.
سلام
لطفا دوباره پوشه اسپمتون رو چک کنید
-