نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: کدام قابلیت زیر، جی پل را از سایر درگاه های پرداخت اینت

رأی دهندگان
23. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • وب سرویس واریز وجه خودکار

    15 65.22%
  • ناحیه کاربری گسترده

    5 21.74%
  • وب سرویس اختصاصی

    11 47.83%
  • سیستم هوشمند برگشت تراکنش های نا موفق

    11 47.83%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شتاب در همان روز

    10 43.48%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شبا پس از یک روز

    7 30.43%
  • پشتیبانی (تلفن ، ایمیل ، تیکت)

    9 39.13%
  • سیستم های مدیریتی و کنترل هوشمند

    4 17.39%
  • تغییرات گسترده و به روزرسانی سریع سیستم

    6 26.09%
  • درگاه های پرداخت متنوع و پایدار

    8 34.78%
نظرسنجی با انتخاب چندگانه
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 1655

موضوع: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    365
    تشکر تشکر کرده 
    699
    تشکر تشکر شده 
    678
    تشکر شده در
    417 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط sepadl71 نمایش پست ها
    با سلام خدمت شما،
    دقت کنید در تمامی درگاه های بانکی به این صورت است، تا سیستم، تایید تراکنش را برای بانک نفرستد، تراکنش تایید نشده و در صورتی که تایید نشود بین 24 تا 72 ساعت به صورت خود کار برگشت می خورد.
    اگر مشکل از سایت ما باشد، تراکنش تایید نشده و برگشت می خورد، اگر مشکل از بانک باشد(که در چند روز اخیر مشاهده شده)، برخی از تراکنش های تایید نشده به حساب ما واریز شده و تایید شده می باشند.
    میتوالنید مسائل اعلام شده در بالا را از چندین جا بررسی و پیگیری نمایید.
    موفق باشید
    میشه لطفا بگید چجوری پیگیری کنم ؟من اطلاعات پرداختشون رو دارم , وقتی بانک پولشون رو برگشت بزنه راهی هست که من متوجه بشم ؟

    بخش پشتیبانی سایتتون ظاهرا کار نمیکنه ...اگر یه سیستم تیکتینگ راه اندازی کنید که ما تو سایت خودتون مشکلات رو مطرح کنیم و اگر سوالی داریم بپرسیم خیلی بهتر هست ...اینجوری حریم خصوصیمون هم رعایت میشه و مجبور نیستیم اطلاعات پرداخت ها و ... رو تو تاپیک عمومی منتشر کنیم


  2. #2
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط lvlehrad نمایش پست ها
    میشه لطفا بگید چجوری پیگیری کنم ؟من اطلاعات پرداختشون رو دارم , وقتی بانک پولشون رو برگشت بزنه راهی هست که من متوجه بشم ؟

    بخش پشتیبانی سایتتون ظاهرا کار نمیکنه ...اگر یه سیستم تیکتینگ راه اندازی کنید که ما تو سایت خودتون مشکلات رو مطرح کنیم و اگر سوالی داریم بپرسیم خیلی بهتر هست ...اینجوری حریم خصوصیمون هم رعایت میشه و مجبور نیستیم اطلاعات پرداخت ها و ... رو تو تاپیک عمومی منتشر کنیم
    کاربر گرامی، منظور بنده این بود که پروسه تاییدشدن یا نشدن و برگشت دادن یا ندادن رو میتونید پرس و جو کنید.
    در تمامی سیستم های اینترنت بان، دقیقا" همان چیزی است که عرض کردم خدمتتون.
    شما اعلام می کنید به جی پل متصل نمی شود تا تایید شود، درست؛ در نهایت چون تایید نشده است برگشت می خورد، درست؟
    چند ماه پیش قرار بود سیستم تیکتینگ راه اندازی شود، متاسفانه به دلیل مشکلات انتقال سرور از خارج به داخل ایران، درگیری های ثبتی و آخرین مشکل در رابطه با سرور، بنده پیگیر نشدم.
    خیلی سریع پیگیر موضوع می شوم تا سیستم تیکتینگ به زودی اجرا گردد.
    سربلند باشید

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: November 24th, 2017, 12:38
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: December 7th, 2016, 19:17
  3. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: November 12th, 2016, 17:20
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 1st, 2016, 16:32
  5. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: April 24th, 2014, 15:47

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •