نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: کدام قابلیت زیر، جی پل را از سایر درگاه های پرداخت اینت

رأی دهندگان
23. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • وب سرویس واریز وجه خودکار

    15 65.22%
  • ناحیه کاربری گسترده

    5 21.74%
  • وب سرویس اختصاصی

    11 47.83%
  • سیستم هوشمند برگشت تراکنش های نا موفق

    11 47.83%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شتاب در همان روز

    10 43.48%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شبا پس از یک روز

    7 30.43%
  • پشتیبانی (تلفن ، ایمیل ، تیکت)

    9 39.13%
  • سیستم های مدیریتی و کنترل هوشمند

    4 17.39%
  • تغییرات گسترده و به روزرسانی سریع سیستم

    6 26.09%
  • درگاه های پرداخت متنوع و پایدار

    8 34.78%
نظرسنجی با انتخاب چندگانه
صفحه 96 از 166 نخستنخست ... 46869293949596979899100106146 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 951 تا 960 , از مجموع 1655

موضوع: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

  1. #951
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    نوشته ها
    31
    تشکر تشکر کرده 
    13
    تشکر تشکر شده 
    4
    تشکر شده در
    4 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط pars98 نمایش پست ها
    اگر پرداخت به هر دلیل ناموفق بوده باشه حداکثر ظرف 3 روز به حسابشون بازگشت میخوره
    تاریخ واریزی سه شنبه 19/10/1391
    ساعت 16:42
    8 jan 2013
    ولی تا امروز پول بازگشت داده نشده

  2. # ADS




     

  3. #952
    عضو انجمن ehsan_296 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    index
    نوشته ها
    201
    تشکر تشکر کرده 
    226
    تشکر تشکر شده 
    490
    تشکر شده در
    347 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط ehsan227 نمایش پست ها
    تاریخ واریزی سه شنبه 19/10/1391
    ساعت 16:42
    8 jan 2013
    ولی تا امروز پول بازگشت داده نشده
    72 ساعت برا شبکه شتاب قدیم بود

    الان تو این شبکه شاپرک یه کم مشکلات هست . مثلا برای pos چند پیک کاری برای تصفیه مشخص کردن ولی بعضی وقت ها 1 روز تصفیه طول می کشه

    تا فردا صبر کنید بعدش پیگیری کنید

  4. تعداد تشکر ها از ehsan_296 به دلیل پست مفید


  5. #953
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Sep 2010
    نوشته ها
    31
    تشکر تشکر کرده 
    13
    تشکر تشکر شده 
    4
    تشکر شده در
    4 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط ehsan_296 نمایش پست ها
    72 ساعت برا شبکه شتاب قدیم بود

    الان تو این شبکه شاپرک یه کم مشکلات هست . مثلا برای pos چند پیک کاری برای تصفیه مشخص کردن ولی بعضی وقت ها 1 روز تصفیه طول می کشه

    تا فردا صبر کنید بعدش پیگیری کنید
    4 روز گذشته!

  6. #954
    عضو انجمن ehsan_296 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    index
    نوشته ها
    201
    تشکر تشکر کرده 
    226
    تشکر تشکر شده 
    490
    تشکر شده در
    347 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    تاپیک زیر نظرسنجی در مورد دروازه پرداخت واسط هست . دوستان لطفا شرکت کنید

    http://www.webhostingtalk.ir/f41/68323/

  7. #955
    عضو انجمن ehsan_296 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    index
    نوشته ها
    201
    تشکر تشکر کرده 
    226
    تشکر تشکر شده 
    490
    تشکر شده در
    347 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط ehsan227 نمایش پست ها
    4 روز گذشته!
    چند روز تعطیل بوده . این شبکه جدید هنوز مشکلات خودش رو داره . اگه تا فردا برگشت نخورد باید از بانک پیگیری بشه

  8. تعداد تشکر ها از ehsan_296 به دلیل پست مفید


  9. #956
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    365
    تشکر تشکر کرده 
    699
    تشکر تشکر شده 
    678
    تشکر شده در
    417 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    منم این مشکل رو دارم !!!! چندین مشتری هستن که پرداخت رو انجام دادن و بعد از پرداخت وقتی روی تکمیل خرید کلیک کردن ارور دریافت کردند ...سوال اینجاس که تکلیف این پول چی میشه و تو جیب کی میره ؟؟؟مشکل از سایت من هست یا از سرور شما یا از بانک ؟

    این مسئله واقعا داره مشکل ساز میشه برام


  10. #957
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    365
    تشکر تشکر کرده 
    699
    تشکر تشکر شده 
    678
    تشکر شده در
    417 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    اروری که یکی از مشتری ها بعد از پرداخت دریافت کرده این هست : 504 Gateway Time-out


    الانم jaypal رو اومدم باز کنم نشد ...
    HostTracker - Http result for http://jaypal.ir/
    ویرایش توسط lvlehrad : January 12th, 2013 در ساعت 18:50


  11. #958
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    نوشته ها
    57
    تشکر تشکر کرده 
    5
    تشکر تشکر شده 
    60
    تشکر شده در
    49 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    منم یك سوال مشابهی دارم، اگه مشتری از طریق سایت ما به جی پال و از طریق جی پال به درگاه پاسارگاد متصل بشه بعد در بازگشت پس از تراكنش كاملا موفق سرور جی پال از دسترس خارج بشه و همون ارور 504 Timeout به وجود بیاد ، پول به حساب جی پال منتقل شده اما پیام موفقیت آمیز بودن تراكنش از جی پال به وبسایت ما ارسال نشده و در نتیجه كاربر نمی تونه كالا مورد نظرش رو خریداری كنه. در چنین شرایطی چطور باید پیگیری انجام داد ؟!

    فكر میكنم اضافه كردن یك تكه كد كه دسترسی به سرور جی پال رو هنگام بازگشت چك كنه خیلی مفیده اينطوری می تونید حدس بزنید مشكل از درگاه پاسارگاد بوده یا سرور جی پال !

  12. تعداد تشکر ها ازnoyfound به دلیل پست مفید


  13. #959
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط lvlehrad نمایش پست ها
    منم این مشکل رو دارم !!!! چندین مشتری هستن که پرداخت رو انجام دادن و بعد از پرداخت وقتی روی تکمیل خرید کلیک کردن ارور دریافت کردند ...سوال اینجاس که تکلیف این پول چی میشه و تو جیب کی میره ؟؟؟مشکل از سایت من هست یا از سرور شما یا از بانک ؟

    این مسئله واقعا داره مشکل ساز میشه برام
    با سلام خدمت شما،
    دقت کنید در تمامی درگاه های بانکی به این صورت است، تا سیستم، تایید تراکنش را برای بانک نفرستد، تراکنش تایید نشده و در صورتی که تایید نشود بین 24 تا 72 ساعت به صورت خود کار برگشت می خورد.
    اگر مشکل از سایت ما باشد، تراکنش تایید نشده و برگشت می خورد، اگر مشکل از بانک باشد(که در چند روز اخیر مشاهده شده)، برخی از تراکنش های تایید نشده به حساب ما واریز شده و تایید شده می باشند.
    میتوالنید مسائل اعلام شده در بالا را از چندین جا بررسی و پیگیری نمایید.
    موفق باشید

  14. #960
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط lvlehrad نمایش پست ها
    اروری که یکی از مشتری ها بعد از پرداخت دریافت کرده این هست : 504 Gateway Time-out


    الانم jaypal رو اومدم باز کنم نشد ...
    HostTracker - Http result for http://jaypal.ir/
    در رابطه با پیغام خطایی که اعلام کردید، مربوط به بانک است نه سیستم جی پل
    همچنین همانطور که در نتیجه تست می بینید، از 2 کشور وصل شده و از سایر کشور ها وصل نشده، که این مساله بابت مشکلات پیش آمده برای Provider های تامین کننده اینترنت سرور ما می باشد
    (مشکل بالا ، به زودی با کلاستر کردن 3 سرور از دیتا سنتر های : تبیان ، سروش رسانه و افرانت حل خواهد شد)
    شاد باشید

  15. تعداد تشکر ها از sepadl71 به دلیل پست مفید


صفحه 96 از 166 نخستنخست ... 46869293949596979899100106146 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 2 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 2 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: November 24th, 2017, 12:38
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: December 7th, 2016, 19:17
  3. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: November 12th, 2016, 17:20
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 1st, 2016, 16:32
  5. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: April 24th, 2014, 15:47

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •