من نمیدونم کاربر بدون تیکت زدن و صبر ، چرا نمیتونه مشکلش رو برطرف کنه! شما تیکت نزده تاپیک میزنید :|
جالب اینجا هست که 1 ساعت هم هنوز نشده :| قبلنا یادمه طرف 24ساعت گاها 48 ساعت در دسترس نبود میومدن تاپیک میزدن. الان مشتری قبل از تیکت ، تاپیک میزنه!
پ.ن: به یاد داشته باشید که موبایل جهت استفاده شخصی افراد هست و برای امور کاری مورد استفاده دیگر قرار نمیگیرد.( حدودا دو ماه این مورد در جوان سرور صدق میکند.) از طرفی هر چیزی زمانی دارد. شماره های ما خارج از ساعات گفته شده در زمینه کاری پاسخی داده نمیشود و کاربر موظف است از طریق تیکت پیگیری نماید.اگر تیکتی زده شد و پاسخی گرفته نشد اونوقت بنده شخصا در خدمت کاربر جهت رفع مشکل هستم( امیدوارم این فرهنگ در هاستینگ یواش یواش جا بیفته ) هر چند پاسخ این دوست عزیز در تایم مقرر خودش هم بصورت تیکت ، هم طی پیامک ارسالی و هم طی تماس تلفنی در ساعت 10 شب داده شد.