نقل قول نوشته اصلی توسط ali26393 نمایش پست ها
همیشه خبر بد را به یک باره به کسی نمی دهنداول مثلا می گویند یک مشکل کوچک بوجود آمده و تا شب برطرف می شودو بعد می گویند تا فردا صبح قطعا درست می شود و مشکل مالی و تحریم ها هستو بعد می گویند تا بعد از ظهر درست خواهد شد و مشکل سخت افزاری هستو بعد می گویند تا پنجشنبه صبح برطرف می شود و مشکل تا حدودی رفع شدهو بعد شایعه می کنند که تعدادی سایت ها درست شدهو بعد می گویند تا جمعه حتما درست شده و شما خیالتان راحت باشدو بعد می گویند مشکل خیلی بدی بوده و همه جا پیش می آیدو بعد می گویند شنبه و یکشنبه اروپا تعطیل است و نمی شود کاری کرد...در همین حین تلفن شرکت فقط روی پیغام گیر می رود و به تعدادی معدودی از تیکیت ها پاسخ داده می شودشاید به واکنش مشتریان در فروم ها اعتراض کنند و بگویند شما حق ندارد در مورد ما اینگونه حرف بزنید و شاکی شوندو بعد در قوانین و مقررات استفاده از سرویس ها بخش قوانین پشتیبان گیری را تغییر داده و مسئولیت را از سر خود باز می کنندو به مرور به هیچ تیکیتی از جانب مشتریان پاسخ داده نمی شودو...شرکت گذرگاه جهانی از تمام اطلاعات سايتها و بانکهاي اطلاعاتي مشتريان، به صورت منظم هفتگي و ماهانه، نسخه پشتيبان تهيه مي کند اما بجز در مواردي كه اين شرکت كتباً با مشتري به توافق رسيده باشد، مشتريان منحصراً و كاملاً مسئول مديريت و تهيه نسخه پشتيبان از تمام اطلاعات خود هستند و در صورتي که در مورد خاصي نياز به بازيابي اطلاعات از دست رفته مشتري بود و نسخه پشتيبان شرکت گذرگاه جهانی به درستي عمل نکردند، شرکت گذرگاه جهانی به هيچ وجه مسئوليتي را در اين مورد نمي پذيرد.فقط تا 72 ساعت (از ساعت 14 روز چهارشنبه به وقت تهران) باید صبر کنید تا بخشی از اطلاعات بک آپ پاک شده توسط متخصصان هتزنر ریکاور شود و دوباره سایت ها بکار بیافتندو از آنجایی که هیچ بندی بابت خسارت در موقع قطعی در قوانین ذکر نشده است همه بدبختیمحال برو خودت را با منبع؟ منبع؟ گفتن تسکین بده
این آدرس صفحه قوانین کذایی کجای این سایت .........هست؟بیزحمت آدرس بدید ما هم ببینیم