نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: کدام قابلیت زیر، جی پل را از سایر درگاه های پرداخت اینت

رأی دهندگان
23. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • وب سرویس واریز وجه خودکار

    15 65.22%
  • ناحیه کاربری گسترده

    5 21.74%
  • وب سرویس اختصاصی

    11 47.83%
  • سیستم هوشمند برگشت تراکنش های نا موفق

    11 47.83%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شتاب در همان روز

    10 43.48%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شبا پس از یک روز

    7 30.43%
  • پشتیبانی (تلفن ، ایمیل ، تیکت)

    9 39.13%
  • سیستم های مدیریتی و کنترل هوشمند

    4 17.39%
  • تغییرات گسترده و به روزرسانی سریع سیستم

    6 26.09%
  • درگاه های پرداخت متنوع و پایدار

    8 34.78%
نظرسنجی با انتخاب چندگانه
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 1655

موضوع: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    365
    تشکر تشکر کرده 
    699
    تشکر تشکر شده 
    678
    تشکر شده در
    417 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    سلام
    مرسی از پاسختون
    یک سوال دیگه هم دارم

    وقتی کسی پرداخت رو انجام میده ولی تکمیل نمیکنه و سایت بانک پاسارگاد رو میبنده تکلیف چیه ؟پول به اکانت من اضافه نشده ولی مشتری میگه که پول از حسابش کم شده ! آیا بانک پولو برگشت میزنه ؟و اگر برگشت میزنه چقدر زمان میبره ...
    اطلاعات برگشت زدن پول رو بانک به شما نمیده ؟


  2. #2
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط lvlehrad نمایش پست ها
    سلام
    مرسی از پاسختون
    یک سوال دیگه هم دارم

    وقتی کسی پرداخت رو انجام میده ولی تکمیل نمیکنه و سایت بانک پاسارگاد رو میبنده تکلیف چیه ؟پول به اکانت من اضافه نشده ولی مشتری میگه که پول از حسابش کم شده ! آیا بانک پولو برگشت میزنه ؟و اگر برگشت میزنه چقدر زمان میبره ...
    اطلاعات برگشت زدن پول رو بانک به شما نمیده ؟
    با سلامی مجدد خدمت شما،
    هنگامی که خریدار با اطلاعات درست و دقیق بانکی بر روی دکمه پرداخت کلیک می کند ، پول ز حساب او کسر می شود.
    در ادامه اگر ، تکمیل فرایند خرید با موفقیت انجام شود ، کالا و خدمات تحویل خریدار داده می شود و در غیر این صورت ، پول کسر شده از حساب خریدار ، بین 24 تا 72 ساعت به حساب او برگشت داده می شود.
    اطلاعات تمامی تراکنش ها ، حتی تراکنش های پرداخت شده و تکمیل نشده ، در پنل کاربری درگاه ما توسط خودمان قابل مشاهده است.
    سیستم برگشت پول در بانک، به صورت خودکار انجام می شود و در این رابطه اطلاعاتی در اختیار ما قرار داده نمی شود.
    موفق باشید

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: November 24th, 2017, 12:38
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: December 7th, 2016, 19:17
  3. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: November 12th, 2016, 17:20
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 1st, 2016, 16:32
  5. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: April 24th, 2014, 15:47

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •