میشه این موضوع به 2 دید همکار ها نگاه کرد.
1- یک سری همکار دقیقا دیدم و شنیده می گه وقتی مشکلی برای سرور (اصلی) میاد کلی تماس و تیکت سرازیر میشه به جای اینکه زمان بزارم و جواب بدم که مشکل هستو بگین صبر کنید میرم دنبال حل مشکل و بعد از حل حواب همه میدیم !
2- یه عده دیگه اصلا میگن چه دلیلی داره مشتری وقتی می بینه مشکل هست بخواد تماس بگیره یا تیکت بده باید صبر کنه تا درست بشه همه جا مشکل هست !!!!
3- یک دسته کم کم پیدا میشه و تیم هستند یکی جواب تیکت و تماس میده و حتی مشکل هم باشه آب نمیشن در هر صورت در هر شرایطی جواب مشتری میدن که تکلیف خودش بدونه یا باید 1 دقیقه صبر کنه یا 1 هفته حداقل از انتظار خیلی بهتر هست که بهترین حالت هست.که نمیشه از همه این انتظار داشت بنا به دلیل های مختلف...
داخل این سایت میشه گفت حداقل 100 سرویس دهنده فعال داریم که 70% میشه 70 سرویس دهنده × هر ماه از یک نفر گرفته باشید میشه 70 ماه ! که میشه حدود 6- سال !خدا صبر بده این چند سال اگر سرور اختصاصی می گرفتید الان هم مشتری درک می کردید و هم این همه اذیت نمی شدید و یک حرفه ای بودید!