نقل قول نوشته اصلی توسط Aria نمایش پست ها
در مواردی که برای من پیش اومد موضوع به شرح زیر بود.

سرور ویندوز که 1 سال پیش توسط مشتری خریداری شد و Management با من بود:
ازشون خواستیم که IP Range رو عوض کنند، دلیل خواستند، بهشون گفتیم که در مورد کار ما، این رنج قابل استفاده نیست به دلایل شرح داده شده، نه تنها عوض نکردند، بلکه 9 روز طول کشید که بگن عوض نمی کنیم که ما هم درخواست بازگردانی پول رو کردیم و به شرکت ThePlanet سرور رو انتقال دادیم.

سرور ویندوز دیگری که توسط خودم، برای یکی از مشتریان در کشور امارات خریداری شد:
بعد از 2 ماه، هارد دیست سرور دچار مشکل شد. 2 تا تیکت دادیم و بعد از حدود 4 ساعت جواب دادند.
مشکل حل نشده بود و هارد دیست رو هم عوض نکردند.
زنگ زدم و با بخش پشتیبانی صحبت کردم و ازشون خواستم که زودتر اقدام کنند، با لحن بد و با لهجه فرانسوی به سختی پاسخ داد که الان انجام میدیم.
بعد از 6 - 7 ساعت، کار رو انجام دادند ولی هارد دیست دوم رو که باز کرده بودن، سر جاش نزاشتن.
دوباره زنگ زدم و ازشون خواستم که هارد دیست دوم رو وصل کنند.
در کمال ناباوری، بعد از 2 ساعت حدوداً تیکت رو جواب دادن که هارد دیست دوم شما Recycle شده و اشتباهی Format کردیم !!!!!!!
در نتیجه تعداد حدود 70 وبسایت از دسترس خارج شد به مدت 1 روز و پس از نصب ویندوز سرور جدید، متوجه شدیم که هارد دیست دوم که Backup ها را حمل می کرد، موجود نیست و با این کارشون، تمامی اطلاعات از بین رفت و ما به سختی تونستیم از Network Backup هایی که داشتیم، تعدادی از سایت ها رو برگردونیم ولی به اطلاعات چند ماه قبل !

مورد دیگری که برای خود من پیش آمد، دقیقاً 3 سال پیش:
به دلیل تغییر سیستم Billing قادر به برداشتن پول از Credit Card های امارات نبودند.
اون زمان هم Paypal قبول نمی کردند.
به من گفتند که مشکلی نیست، شما می تونی این ماه پول سرور رو ندی و ما سرور رو نمی بندیم چون مشکل از طرف ما هست.
ماه دیگه پرداخت این ماه رو هم انجام بده. من قبول کردم.
بعد از اینکه مشکل سیستمشون برطرف شد، من سعی کردم پول رو پرداخت کنم و باز هم نشد.
خلاصه بعد از کلی دردسر، متوجه شدن که هنوز سیتمشون با Credit Card های امارات مشکل داره و گفتن تا هفته دیگه درست میشه و به من خبر میدن.
فردای همون روز، سرور Down شد !
تیکت زدم و گفتن که دلیلش پرداخت نکردن بدهی هست !
زنگ زدم و کلی صحبت کردم و در آخر گفتن نه، سیستم ما سالم هست و مشکل شما هست.
در نهایت هم من بعد از 2 روز بسته بودن سرور از طریق Wire Transfer پول رو واریز کردم و بعد از 2 روز که دستشون رسید، سرور رو باز کردند و من Data رو برداشتم و فرار کردم !

خلاصه مشکلات زیادی داشتم با این شرکت و هنوزم چیزای زیادی دارم که بگم ولی از حوصله این تاپیک خارج هست

با تشکر.
iweb مال کجاست؟ آمریکا؟