نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 19

موضوع: نظرتون در باره این سطح مدیریت سرور iweb

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    436
    تشکر تشکر کرده 
    70
    تشکر تشکر شده 
    542
    تشکر شده در
    412 پست

    پیش فرض پاسخ : نظرتون در باره این سطح مدیریت سرور iweb

    نقل قول نوشته اصلی توسط lovelife نمایش پست ها
    شبکه بسیار قوی دارند ولی تیم بسیار ضعیف
    به هیچ عنوان روشون حساب باز نکنید،تو بحث ساپورت بسیار ضعیف هستند !
    ساپورت رایگان eukhost رو به ساپورت پولی آی وب ترجیح می دم
    لطفا در مورد اینکه در مورد ساپورت ضعیف هستند بیشتر توضیح دهید منظور شما دیر پاسخ دادن است یا اینکه عدم توانایی در حل اشکالات ؟؟

  2. #2
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    محل سکونت
    Dubai
    نوشته ها
    908
    تشکر تشکر کرده 
    334
    تشکر تشکر شده 
    3,554
    تشکر شده در
    1,115 پست

    پیش فرض پاسخ : نظرتون در باره این سطح مدیریت سرور iweb

    نقل قول نوشته اصلی توسط Nikan نمایش پست ها
    لطفا در مورد اینکه در مورد ساپورت ضعیف هستند بیشتر توضیح دهید منظور شما دیر پاسخ دادن است یا اینکه عدم توانایی در حل اشکالات ؟؟
    در مواردی که برای من پیش اومد موضوع به شرح زیر بود.

    سرور ویندوز که 1 سال پیش توسط مشتری خریداری شد و Management با من بود:
    ازشون خواستیم که IP Range رو عوض کنند، دلیل خواستند، بهشون گفتیم که در مورد کار ما، این رنج قابل استفاده نیست به دلایل شرح داده شده، نه تنها عوض نکردند، بلکه 9 روز طول کشید که بگن عوض نمی کنیم که ما هم درخواست بازگردانی پول رو کردیم و به شرکت ThePlanet سرور رو انتقال دادیم.

    سرور ویندوز دیگری که توسط خودم، برای یکی از مشتریان در کشور امارات خریداری شد:
    بعد از 2 ماه، هارد دیست سرور دچار مشکل شد. 2 تا تیکت دادیم و بعد از حدود 4 ساعت جواب دادند.
    مشکل حل نشده بود و هارد دیست رو هم عوض نکردند.
    زنگ زدم و با بخش پشتیبانی صحبت کردم و ازشون خواستم که زودتر اقدام کنند، با لحن بد و با لهجه فرانسوی به سختی پاسخ داد که الان انجام میدیم.
    بعد از 6 - 7 ساعت، کار رو انجام دادند ولی هارد دیست دوم رو که باز کرده بودن، سر جاش نزاشتن.
    دوباره زنگ زدم و ازشون خواستم که هارد دیست دوم رو وصل کنند.
    در کمال ناباوری، بعد از 2 ساعت حدوداً تیکت رو جواب دادن که هارد دیست دوم شما Recycle شده و اشتباهی Format کردیم !!!!!!!
    در نتیجه تعداد حدود 70 وبسایت از دسترس خارج شد به مدت 1 روز و پس از نصب ویندوز سرور جدید، متوجه شدیم که هارد دیست دوم که Backup ها را حمل می کرد، موجود نیست و با این کارشون، تمامی اطلاعات از بین رفت و ما به سختی تونستیم از Network Backup هایی که داشتیم، تعدادی از سایت ها رو برگردونیم ولی به اطلاعات چند ماه قبل !

    مورد دیگری که برای خود من پیش آمد، دقیقاً 3 سال پیش:
    به دلیل تغییر سیستم Billing قادر به برداشتن پول از Credit Card های امارات نبودند.
    اون زمان هم Paypal قبول نمی کردند.
    به من گفتند که مشکلی نیست، شما می تونی این ماه پول سرور رو ندی و ما سرور رو نمی بندیم چون مشکل از طرف ما هست.
    ماه دیگه پرداخت این ماه رو هم انجام بده. من قبول کردم.
    بعد از اینکه مشکل سیستمشون برطرف شد، من سعی کردم پول رو پرداخت کنم و باز هم نشد.
    خلاصه بعد از کلی دردسر، متوجه شدن که هنوز سیتمشون با Credit Card های امارات مشکل داره و گفتن تا هفته دیگه درست میشه و به من خبر میدن.
    فردای همون روز، سرور Down شد !
    تیکت زدم و گفتن که دلیلش پرداخت نکردن بدهی هست !
    زنگ زدم و کلی صحبت کردم و در آخر گفتن نه، سیستم ما سالم هست و مشکل شما هست.
    در نهایت هم من بعد از 2 روز بسته بودن سرور از طریق Wire Transfer پول رو واریز کردم و بعد از 2 روز که دستشون رسید، سرور رو باز کردند و من Data رو برداشتم و فرار کردم !

    خلاصه مشکلات زیادی داشتم با این شرکت و هنوزم چیزای زیادی دارم که بگم ولی از حوصله این تاپیک خارج هست

    با تشکر.

  3. #3
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Jul 2009
    نوشته ها
    10
    تشکر تشکر کرده 
    6
    تشکر تشکر شده 
    8
    تشکر شده در
    8 پست

    پیش فرض پاسخ : نظرتون در باره این سطح مدیریت سرور iweb

    نقل قول نوشته اصلی توسط Aria نمایش پست ها
    در مواردی که برای من پیش اومد موضوع به شرح زیر بود.

    سرور ویندوز که 1 سال پیش توسط مشتری خریداری شد و Management با من بود:
    ازشون خواستیم که IP Range رو عوض کنند، دلیل خواستند، بهشون گفتیم که در مورد کار ما، این رنج قابل استفاده نیست به دلایل شرح داده شده، نه تنها عوض نکردند، بلکه 9 روز طول کشید که بگن عوض نمی کنیم که ما هم درخواست بازگردانی پول رو کردیم و به شرکت ThePlanet سرور رو انتقال دادیم.

    سرور ویندوز دیگری که توسط خودم، برای یکی از مشتریان در کشور امارات خریداری شد:
    بعد از 2 ماه، هارد دیست سرور دچار مشکل شد. 2 تا تیکت دادیم و بعد از حدود 4 ساعت جواب دادند.
    مشکل حل نشده بود و هارد دیست رو هم عوض نکردند.
    زنگ زدم و با بخش پشتیبانی صحبت کردم و ازشون خواستم که زودتر اقدام کنند، با لحن بد و با لهجه فرانسوی به سختی پاسخ داد که الان انجام میدیم.
    بعد از 6 - 7 ساعت، کار رو انجام دادند ولی هارد دیست دوم رو که باز کرده بودن، سر جاش نزاشتن.
    دوباره زنگ زدم و ازشون خواستم که هارد دیست دوم رو وصل کنند.
    در کمال ناباوری، بعد از 2 ساعت حدوداً تیکت رو جواب دادن که هارد دیست دوم شما Recycle شده و اشتباهی Format کردیم !!!!!!!
    در نتیجه تعداد حدود 70 وبسایت از دسترس خارج شد به مدت 1 روز و پس از نصب ویندوز سرور جدید، متوجه شدیم که هارد دیست دوم که Backup ها را حمل می کرد، موجود نیست و با این کارشون، تمامی اطلاعات از بین رفت و ما به سختی تونستیم از Network Backup هایی که داشتیم، تعدادی از سایت ها رو برگردونیم ولی به اطلاعات چند ماه قبل !

    مورد دیگری که برای خود من پیش آمد، دقیقاً 3 سال پیش:
    به دلیل تغییر سیستم Billing قادر به برداشتن پول از Credit Card های امارات نبودند.
    اون زمان هم Paypal قبول نمی کردند.
    به من گفتند که مشکلی نیست، شما می تونی این ماه پول سرور رو ندی و ما سرور رو نمی بندیم چون مشکل از طرف ما هست.
    ماه دیگه پرداخت این ماه رو هم انجام بده. من قبول کردم.
    بعد از اینکه مشکل سیستمشون برطرف شد، من سعی کردم پول رو پرداخت کنم و باز هم نشد.
    خلاصه بعد از کلی دردسر، متوجه شدن که هنوز سیتمشون با Credit Card های امارات مشکل داره و گفتن تا هفته دیگه درست میشه و به من خبر میدن.
    فردای همون روز، سرور Down شد !
    تیکت زدم و گفتن که دلیلش پرداخت نکردن بدهی هست !
    زنگ زدم و کلی صحبت کردم و در آخر گفتن نه، سیستم ما سالم هست و مشکل شما هست.
    در نهایت هم من بعد از 2 روز بسته بودن سرور از طریق Wire Transfer پول رو واریز کردم و بعد از 2 روز که دستشون رسید، سرور رو باز کردند و من Data رو برداشتم و فرار کردم !

    خلاصه مشکلات زیادی داشتم با این شرکت و هنوزم چیزای زیادی دارم که بگم ولی از حوصله این تاپیک خارج هست

    با تشکر.
    iweb مال کجاست؟ آمریکا؟

  4. #4
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Aug 2008
    محل سکونت
    یه جا تو تهران
    نوشته ها
    629
    تشکر تشکر کرده 
    90
    تشکر تشکر شده 
    897
    تشکر شده در
    560 پست

    پیش فرض پاسخ : نظرتون در باره این سطح مدیریت سرور iweb

    نقل قول نوشته اصلی توسط Nikan نمایش پست ها
    لطفا در مورد اینکه در مورد ساپورت ضعیف هستند بیشتر توضیح دهید منظور شما دیر پاسخ دادن است یا اینکه عدم توانایی در حل اشکالات ؟؟
    رو پلسک 9 zend رو نصب کردند ولی ناقص ! پلسک دیگه کار نمی کرد !!!!!!!! عجب !! گفتم چشه ! گفت نمی تونیم ! ادمین اصلی می یاد درست می کنه ! 24 ساعت شد درست نشد !بعد گفتند باگ پلسک هست ! باهاشون تماس گرفتیم ! با پلسک تماس گرفتم ، گفتند این باگ وجود نداره ! خودم دست به کار شدم !
    24 ساعته درست کردم !! حالا بماند که سیستم عامل رو عوض کردند بدون هماهنگی ! اطلاعات از بین رفت(ذخیره داشتم جایی دیگه ) و ....
    بمیرند به نظر من ! آبروم رفت ! البته برای زمانی بود که تازه شروع کرده بودم

  5. تعداد تشکر ها از LoveLife به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: July 24th, 2012, 20:31
  2. نظرتون درباره iWeb.com چیه ؟
    توسط Mohammad_reza در انجمن سرویس دهندگان خارجی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: March 12th, 2011, 23:20
  3. چگونه می تونم هزینه سرورهای خودمو در iWeb پرداخت کنم ... ؟
    توسط maziyarvex در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: July 18th, 2010, 09:58
  4. انتخاب پلن مدیریت سرور iweb
    توسط ali.n در انجمن سرور اختصاصی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: May 12th, 2010, 13:36

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •