نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: کدام قابلیت زیر، جی پل را از سایر درگاه های پرداخت اینت

رأی دهندگان
23. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • وب سرویس واریز وجه خودکار

    15 65.22%
  • ناحیه کاربری گسترده

    5 21.74%
  • وب سرویس اختصاصی

    11 47.83%
  • سیستم هوشمند برگشت تراکنش های نا موفق

    11 47.83%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شتاب در همان روز

    10 43.48%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شبا پس از یک روز

    7 30.43%
  • پشتیبانی (تلفن ، ایمیل ، تیکت)

    9 39.13%
  • سیستم های مدیریتی و کنترل هوشمند

    4 17.39%
  • تغییرات گسترده و به روزرسانی سریع سیستم

    6 26.09%
  • درگاه های پرداخت متنوع و پایدار

    8 34.78%
نظرسنجی با انتخاب چندگانه
صفحه 92 از 166 نخستنخست ... 4282888990919293949596102142 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 911 تا 920 , از مجموع 1655

موضوع: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

  1. #911
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    365
    تشکر تشکر کرده 
    699
    تشکر تشکر شده 
    678
    تشکر شده در
    417 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    چجوری میشه که هم خطای بانکی بده هم پرداخت انجام بشه ؟؟

    دلیل این خطای بانکی چی هست ؟ خیلی از مشتری های من این خطا رو دریافت میکنند ...



  2. # ADS




     

  3. #912
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    365
    تشکر تشکر کرده 
    699
    تشکر تشکر شده 
    678
    تشکر شده در
    417 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    سلام
    دوستان لطفا تو این نظرسنجی شرکت کنید :

    بهترین درگاه پرداخت آنلاین (نظرسنجی)


  4. #913
    عضو انجمن rapfather آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2012
    نوشته ها
    164
    تشکر تشکر کرده 
    10
    تشکر تشکر شده 
    123
    تشکر شده در
    96 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    آقا این صدایی که هی میگه جی پال رو بردارید یا بزارید فقط واسه صفحه اول باشه.هم خزه.هم کاربرارو ازیت میکنه
    کلاس سایتم اورده پایین

  5. تعداد تشکر ها از rapfather به دلیل پست مفید


  6. #914
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط lvlehrad نمایش پست ها
    چجوری میشه که هم خطای بانکی بده هم پرداخت انجام بشه ؟؟

    دلیل این خطای بانکی چی هست ؟ خیلی از مشتری های من این خطا رو دریافت میکنند ...
    با سلام خدمت شما کاربر گرامی
    این خطا در برخی موارد نمایش داده می شود و مشکل از شبکه شاپرک (شتاب سابق) می باشد.
    دلیل نمایش هم در خطا نوشته شده است.
    در تراکنشی که در عکس مشاهده می شود , پرداخت انجام شده است و دلیل نمایش خطا تا پایان پرداخت , حذف نشدن پیغام های خطا بعد از چند ثانیه می باشد.
    پس این تراکنش مشکلی ندارد
    موفق باشید

  7. تعداد تشکر ها از sepadl71 به دلیل پست مفید


  8. #915
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط rapfather نمایش پست ها
    آقا این صدایی که هی میگه جی پال رو بردارید یا بزارید فقط واسه صفحه اول باشه.هم خزه.هم کاربرارو ازیت میکنه
    کلاس سایتم اورده پایین
    با سلام خدمت شما
    بله, شما درست میگید. به برنامه نویسان اعلام کردم, در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.
    موفق باشید

  9. #916
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    365
    تشکر تشکر کرده 
    699
    تشکر تشکر شده 
    678
    تشکر شده در
    417 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    سلام
    مرسی از پاسختون
    یک سوال دیگه هم دارم

    وقتی کسی پرداخت رو انجام میده ولی تکمیل نمیکنه و سایت بانک پاسارگاد رو میبنده تکلیف چیه ؟پول به اکانت من اضافه نشده ولی مشتری میگه که پول از حسابش کم شده ! آیا بانک پولو برگشت میزنه ؟و اگر برگشت میزنه چقدر زمان میبره ...
    اطلاعات برگشت زدن پول رو بانک به شما نمیده ؟


  10. #917
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط lvlehrad نمایش پست ها
    سلام
    مرسی از پاسختون
    یک سوال دیگه هم دارم

    وقتی کسی پرداخت رو انجام میده ولی تکمیل نمیکنه و سایت بانک پاسارگاد رو میبنده تکلیف چیه ؟پول به اکانت من اضافه نشده ولی مشتری میگه که پول از حسابش کم شده ! آیا بانک پولو برگشت میزنه ؟و اگر برگشت میزنه چقدر زمان میبره ...
    اطلاعات برگشت زدن پول رو بانک به شما نمیده ؟
    با سلامی مجدد خدمت شما،
    هنگامی که خریدار با اطلاعات درست و دقیق بانکی بر روی دکمه پرداخت کلیک می کند ، پول ز حساب او کسر می شود.
    در ادامه اگر ، تکمیل فرایند خرید با موفقیت انجام شود ، کالا و خدمات تحویل خریدار داده می شود و در غیر این صورت ، پول کسر شده از حساب خریدار ، بین 24 تا 72 ساعت به حساب او برگشت داده می شود.
    اطلاعات تمامی تراکنش ها ، حتی تراکنش های پرداخت شده و تکمیل نشده ، در پنل کاربری درگاه ما توسط خودمان قابل مشاهده است.
    سیستم برگشت پول در بانک، به صورت خودکار انجام می شود و در این رابطه اطلاعاتی در اختیار ما قرار داده نمی شود.
    موفق باشید

  11. #918
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    نوشته ها
    312
    تشکر تشکر کرده 
    552
    تشکر تشکر شده 
    423
    تشکر شده در
    286 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    با سلام . سوريستون قطع شده ؟
    نه سايت بالا مياد نه پرداخت ها انجام ميشه!


  12. #919
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    محل سکونت
    دنیا
    نوشته ها
    81
    تشکر تشکر کرده 
    38
    تشکر تشکر شده 
    92
    تشکر شده در
    71 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    سیستم خوبی هست احتمالا مشکلی براشون پیش اومده

  13. تعداد تشکر ها از sgighost به دلیل پست مفید


  14. #920
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط mersad-mr نمایش پست ها
    با سلام . سوريستون قطع شده ؟
    نه سايت بالا مياد نه پرداخت ها انجام ميشه!
    سلام خدمت شما،
    برای سرور داخل ایران مشکلی پیش آمده بود که در حال رفع کردن آن هستیم.
    پس از رفع مشکلات ، از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد.
    موفق باشید

صفحه 92 از 166 نخستنخست ... 4282888990919293949596102142 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 3 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 3 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: November 24th, 2017, 12:38
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: December 7th, 2016, 19:17
  3. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: November 12th, 2016, 17:20
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 1st, 2016, 16:32
  5. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: April 24th, 2014, 15:47

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •