نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: کدام قابلیت زیر، جی پل را از سایر درگاه های پرداخت اینت

رأی دهندگان
23. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • وب سرویس واریز وجه خودکار

    15 65.22%
  • ناحیه کاربری گسترده

    5 21.74%
  • وب سرویس اختصاصی

    11 47.83%
  • سیستم هوشمند برگشت تراکنش های نا موفق

    11 47.83%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شتاب در همان روز

    10 43.48%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شبا پس از یک روز

    7 30.43%
  • پشتیبانی (تلفن ، ایمیل ، تیکت)

    9 39.13%
  • سیستم های مدیریتی و کنترل هوشمند

    4 17.39%
  • تغییرات گسترده و به روزرسانی سریع سیستم

    6 26.09%
  • درگاه های پرداخت متنوع و پایدار

    8 34.78%
نظرسنجی با انتخاب چندگانه
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 1655

موضوع: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو انجمن sainaweb آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    123
    تشکر تشکر کرده 
    185
    تشکر تشکر شده 
    188
    تشکر شده در
    118 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط masterphp نمایش پست ها
    الان زنگ زدم گفت حواله رو زدیم روز های تعطیل انجام نمیشه فردا به حسابتون میاد
    ولی من قبلا روز تعطیل هم پول گرفته بودم
    حواله پایا روز های کاری انجام میشه فقط


  2. تعداد تشکر ها از sainaweb به دلیل پست مفید


  3. #2
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط masterphp نمایش پست ها
    سلام
    من درخواست تسویه داده بودم بعد 2 روز برام ایمیل اومد که پول واریز شده
    دقیقا دیروز پنج شنبه ساعت 14:17 دقیقه
    الان 24 ساعت گذشته ولی هنوز پول تو حسابم نیومده
    این چه جوریه؟
    تلفن و ایمیل و یاهو هم جواب نمیدین
    نقل قول نوشته اصلی توسط masterphp نمایش پست ها
    یه درخواست دیگه هم ایمیل اومد که واریز شد
    الان 3 ساعت گذشته ولی هنوز پولی به حسابم نیومده
    چطوریه؟
    ایمیل میاد واریز شده ولی پولی به جسابم نمیاد
    2 تا از درخواستامزده پرداخت شد ولی به حسابم نیومد
    نقل قول نوشته اصلی توسط masterphp نمایش پست ها
    یعنی هیچ کسی چنین مشکلی نداشته امروز و دیروز؟
    من دیروز واریزم انجام شد هنوز به حسابم نیومده یکی هم امروز انجام شد و هنوز به حسابم نیومده
    ایمیل و پیام تو این سایت و اسمس و تماس و یاهو هیچ کدوم جواب نمیدن
    نقل قول نوشته اصلی توسط masterphp نمایش پست ها
    اگر با شبا باشه حداکثر تا 2الی 3 ساعت بعد تو حسابه
    ولی الان بیشتر از 36 ساعت از اولین واریز گذشته ولی پولی به حساب من نیومد
    اولین بار نیست که درخواست میدم
    دفعه های پیش بعد از ایمیلی که برام میومد 2 ساعت بعدش پول تو حسابم بود
    با سلام خدمت شما فروشنده گرامی،
    همانطور که اطلاع دارید (شاید هم اطلاع نداشته باشید) درخواستهای واریز وجه با شبا به صورت حواله پایا انجام می شود.
    حواله های پایا فقط در روز های عادی و در ساعات خاصی از روز به حساب دریافت کننده واریز می گردد.
    حواله های پایا در 5 مرحله انجام می شوند : 2مرحله در سایت واریز کننده ، 1مرحله در بانک مرکزی ، 2 مرحله در بانک دریافت کننده
    با توجه به اینکه : روز 5شنبه ، جمعه و امروز شنبه ، تعطیل بود، حواله های پایا انجام نشده است.
    در سیستم ما تمامی درخواستهای واریز وجه به صورت کاملا" خودکار و با ترتیب مشخص و در ساعت مشخص انجام می شود،
    همچنین به دلیل مکانیزه بودن سیستم، بلافاصله پس از ثبت و انجام حواله، در کمتر از 1 ثانیه رسید تایید و رسید بانکی حواله انجام شده (کارت به کارت و یا پایا) به آدرس ایمیل فروشنده ارسال می شود.
    شما فروشنده گرامی در هر زمان می توانید با استفاده از رسید بانکی ارسال شده به شما، حواله واریزی را از بانک مبدا و یا بانک مقصد پیگیری نمایید.
    موفق و پیروز باشید.


    نقل قول نوشته اصلی توسط rapfather نمایش پست ها
    با توجه به اینکه واریز هارو دستی انجام میدن.امکانش هست اشتباها به حساب شخص دیگری واریز کرده باشند.
    زنگ بزنید پیگیری کنید.چون ایشون نماد اعتماد گرفتن دیگه مثل سابق نیست.کوچکتزین اشتباهی میتونه مشکل ساز بشه براشون
    با سلام خدمت شما فروشنده گرامی،
    لازم به ذکر است ، واریز درخواستهای واریز وجه هر روز به صورت مکانیزه و خودکار انجام می شود. به همین دلیل به هیچ وجه هیچ اشتباه و یا تاخیری برای واریز درخواستهای واریز وجه پیش نخواهد آمد.
    پیروز و سربلند باشید.


    نقل قول نوشته اصلی توسط masterphp نمایش پست ها
    والا از صبح تا الان گوشی دستمه به هر 2 تا شماره دارم زنگ میزنم
    بارها ایمیل دادم
    یاهو پی ام دادم
    ولی هی چی
    البته کلی هم اس ام اس دادم
    نقل قول نوشته اصلی توسط masterphp نمایش پست ها
    از اولین واریز 48 ساعت گذشته از دومیش هم 24 ساعت هنوز پولی به حساب من نیومده
    تلفن هم جواب نمیدن
    ایمیل هم جواب نمیدن
    اینجا هم که نیستن
    پیام خصوصی هم دادم جواب ندادم
    تو یاهو هم پی ام دادم جواب ندادن
    نقل قول نوشته اصلی توسط masterphp نمایش پست ها
    خاموش کرد گوشیش و
    نقل قول نوشته اصلی توسط masterphp نمایش پست ها
    این موضوع داره برای من مسله میشه ها
    این گوشیش هم خاموش کرده دیگه بدتر
    الان کسی درخواست نداده که پولشو بگه ریختن یا نریختن؟
    عجیب است
    فروشنده گرامی،
    بنده بار اول برای شما کلیات و جزئیات را کامل توضیح دادم. اما شما بارها و بارها تماس گرفتید و پیامک زدید.
    همچنین بنده از طریق پیامک هم برای شما توضیح دادم.


    نقل قول نوشته اصلی توسط danitfk نمایش پست ها
    وقتی میبینی اینقدر دیرکرد دارن چرا درگاهُ عوض نمی کنی؟
    با سلام خدمت شما کاربر گرامی،
    تاخیری از جانب ما انجام نشده است.
    در سیستم ما 2نوع واریز وجه وجود دارد :
    1-شتاب - کارت به کارت ؛ با 500تومان کارمزد کارت به کارت
    2-شبا - حواله پایا ؛ بدون هیچگونه کارمزد (اما با مشکلات و تاخیراتی که در بالا توضیح داده شد)
    درخواست این کاربر در روز تعطیل باید واریز می شد، که انجام شد؛ تاخیر های بعدی مربوط به بانک می شود.
    شاد باشید


    نقل قول نوشته اصلی توسط masterphp نمایش پست ها
    کردم دنی جان
    هرچی بود درخواست دادم و درگاه و عوض کردم
    دیروز حداقل گوشیش خاموش نبود یه کم امدی داشتم
    امروز خواموش کرد دیگه کلا ناامید شدم
    نقل قول نوشته اصلی توسط masterphp نمایش پست ها

    تلفن ثابت گذاشته تو سایتش
    زنگ میزنم میگه شماره مورد نظر موجود نیست
    شرط میبندم آدرسشم الکیه
    حیف حال ندارم برم اونجا وگرنه زیاد دور نیست به من
    تمامی اطلاعات ذکر شده در صفحه ارتباط با ما 100% واقعی و معتبر می باشد.
    شماره تلفن ثابت هم به دلیل انتقال هنوز فعال نشده است (مخابرات اعلام کرده که فعلا امکانات مبدا و مقصد انتقال کافی نیست!)
    اگر شما شک دارید، میتوانید از مخابرات پیگیری نمایید.


    نقل قول نوشته اصلی توسط masterphp نمایش پست ها
    الان زنگ زدم گفت حواله رو زدیم روز های تعطیل انجام نمیشه فردا به حسابتون میاد
    ولی من قبلا روز تعطیل هم پول گرفته بودم
    همانطور که در بالا اطلاع رسانی شد، در این زمینه از دست بنده و همکاران بنده کاری ساخته نیست.

  4. #3
    عضو انجمن masterphp آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2011
    محل سکونت
    کرج
    نوشته ها
    279
    تشکر تشکر کرده 
    63
    تشکر تشکر شده 
    798
    تشکر شده در
    685 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط sepadl71 نمایش پست ها
    فروشنده گرامی،
    بنده بار اول برای شما کلیات و جزئیات را کامل توضیح دادم. اما شما بارها و بارها تماس گرفتید و پیامک زدید.
    همچنین بنده از طریق پیامک هم برای شما توضیح دادم.


    با سلام خدمت سپهر عزیز
    من از جمعه صبح به شما زنگ زدم و اسمس دادم
    هیچ پاسخی از شما به دست من نرسید نه اس ام اسی نه جواب تلفنی
    فقط امروز ظهر جواب دادین
    بعد از این هم که جواب دادین اینجا هم اعلام کردم که گفتن فردا واریز میشه به شما هم دیگه نه زنگ زدم نه ایمیل دادم
    به احتمال زیاد منو با شخص دیگه ای اشتباه گرفتین
    ارائه هاست پربازدید | سامانه پیام کوتاه
    Yahoo ID: masterphp_com | Email : meysam_ka@yahoo.co.uk | Phone : 09197243104

  5. #4
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط masterphp نمایش پست ها
    با سلام خدمت سپهر عزیز
    من از جمعه صبح به شما زنگ زدم و اسمس دادم
    هیچ پاسخی از شما به دست من نرسید نه اس ام اسی نه جواب تلفنی
    فقط امروز ظهر جواب دادین
    بعد از این هم که جواب دادین اینجا هم اعلام کردم که گفتن فردا واریز میشه به شما هم دیگه نه زنگ زدم نه ایمیل دادم
    به احتمال زیاد منو با شخص دیگه ای اشتباه گرفتین
    با سلام خدمت شما،
    اگر کوتاهی از طرف ما بود، بنده شرمنده شما هستم.
    اما به این موضوع هم توجه کنید که :
    پشتیبانی تلفنی در روز های جمعه و سایر روز ها بین ساعت 23:00 تا 10:00 روز بعد انجام نمی شود.
    با آرزوی ساعاتی خوش برای شما

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: November 24th, 2017, 12:38
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: December 7th, 2016, 19:17
  3. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: November 12th, 2016, 17:20
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 1st, 2016, 16:32
  5. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: April 24th, 2014, 15:47

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •