نقل قول نوشته اصلی توسط dreamdata نمایش پست ها
سلام - عزیز بهتر نیست تیکت بزنید در سایتشون ؟ اینجا تاپیک فروش هست و اولویت پشتیبانی مشتری برای همه ماها ( هاستینگی ها ) سایتمون و تلفنمون هست - فروم ی جای عمومی هست و اولویت پشتیبانی بعدی قرار میگیره . ضمن اینکه کسی ساعت 2 - 3 صبح تعهد نمیده بیدار باشه و کارای مشتری ها رو انجام بده. خودتون رو باید بزارید جای فروشنده - اونم انسانه اگر جوری خستش کنید که پشیمون بشه ( خیلی که آدم خوبی که باشه ) میاد میگه میخوام جمع کنم - هر چی باشه 8 ساله تو این کار هستم به شخصه و میدونم چه فشاری روی سرویس دهنده هست و باید چقدر صبور باشه - بزارید اگر کسی داره کارشو ( داره سعی میکنه ) خوب انجام بده کمکش کنید و راه رو باز نگه داریم - به امید اون وضعیت - ببخشید فقط خواستم بگم باید تیکت بزنید یا مشکلی بود زنگ بزنید به فروشنده اما صحبتم طولانی شد ( دلمون پره دیگه :دی ) - فروم رو یا یاهو رو محل ساپورت تصور نکنید - ممنون از همگی
سلام تشکر از شما اما ما هم نگفتیم الان پیگیری کنن کلمه ی الان از ما شنیدید ؟؟
اول فکر کردم مشکل از سایت هستش که برطرف شد در هر حال شب خوش.