با سلام
پاسخی که خدمتتان عرض می کنم . پاسخی در تایید و یا رد مشکلات شاتل هاست نیست.
بنده با نظر شما کاملا مخالفم . زیرا یکی از سیاست های مدیریت و پشتیبانی در سرور ها این است که وب سایت اصلی شرکت از دیگر هاست ها جدا باشد . تا در صورتی که برای سرور مشکلی بوجود آمد از طریق وب سایت که در سرور دیگری است موضوع اطلاع رسانی شود و سپس بتوان راه ارتباطی با مشتریان را از طریق درگاه مربوطه در وب سایت شرکت پیگیری نمود.
ثانیا این موضوع یک دید امنیتی نیز دارد که در صورتی که به هر ترتیب به سرور نفوذی انجام شد ، اطلاعات حساس مشتریان که در وب سایت شرکت ذخیره شده است به خطر نیوفتد.
با تشکر