با سلام خدمت تمامی کاربران
با توجه به اینکه قطعی های درگاه های بانکی و مشکلات شبکه شتاب به ما مربوط نمی شود ، اما هر زمان که مشکلی پیش بیاید ، از همه جا پیگیری می شود
در رابطه با کارمزد هم توسط ایمیل به کاربران اطلاع رسانی شده بود...
سیستم پشتیبانی و تیکتینگ ما ، به صورت کاملا" مکانیزه و مدیریت شده برنامه ریزی شده و تا اکنون مشکل اجرایی نداشته و ندارد ؛ اما یک مشکل امنیتی وجود دارد که در حال برطرف شدن می باشد
با توجه به محدودیت ها و کنترل های زیاد بر روی درگاه های بانکی و لازم بودن شرکت ثبتی + نماد اعتماد و ... ، دریافت و راه اندازی درگاه های بانکی جدید (مثلا" درگاه اصلی بانک پاسارگاد + بانک ملت و ...) کمی با تاخیر انجام خواهد شد
لازم به ذکر است ، برنامه نویسی و پیاده سازی تمامی درگاه ها بر روی سیستم ما از قبل انجام شده است و تنها نیازمند Merchant از هر بانک می باشد تا در سریع ترین زمان ممکن در دسترس فروشندگان قرار داده شود
با تشکر از تمامی کاربران و فروشندگان گرامی و محترم