
نوشته اصلی توسط
pardishosting
این کاربر abc از اول که پست داد ، اقای قنبری دارند یکسره بهش فحش می دند و بد و بیراه می گند :
از دو حال خارج نیست :
1. یا حق با اقاب قنبری هست :
در این صورت ایشون با حفظ آرامش و ادب با مدرک جواب این کاربر رو می دند .
2. یا حق با مشتری هست .
که باید حق کاربر ادا بشه .
این فحاشی ها و ... دلیلش نه قابل قبول هست و نه اخلاقی .
البته اینم اضافه کنم من با 5 شرکت یا فرد ایرانی برای تهیه سرور همکاری داشتم که خیلی مودبانه بگم به غلط خوردن افتادم (به جز یک نفر)
دلم می خواد متن سوال ها و جواب ها رو یکجا بذارم و متن سوال و جواب با پشتیبانی لیزوب هم یکجا بذارم تا کاربران بیان مقایسه کنند که ادب و پشتیبانی یعنی چی .
فکر نکنید از لیزوب دل خوشی دارم ، اتفاقا قوانین سختگیرانه در بعضی مسائل دارند ، اما تا جای ممکن همکاری کردند و هیچ وقت جواب سربالا بهم ندادند .
شاید دیر جواب ساپورت دادند اما بالاخره یا من اون ها ر قانع کردم یا اون ها من رو .
اما امان از سرویس دهنده ایرانی ... که اگر مجبور باشم روزی با ایرانی جماعت کار کنم ، پردیس رو قطعا جمع می کنم.
چون بی جهت به شعور ادم توهین می کنند.
یادم هست ، از یکجا سرور مجازی گرفتم ، بعد دیدم تمام پورت ها به جز 80 و یکی دو تا دیگه بسته هست.
والله مودبانه گفتم اقا من این همه سال دارم کار می کنم هیچ جای دنیا همچین چیزی ندیدم بهم جواب داد :
"فهم مسائل شبکه برای شما ثقیل هست."
آدم چی بگه ؟
الانم من برای کاربر abc ندیدم بی ادبی کنه ، شاید یک مقدار زیاد روی کرده باشه ، اما اونم هزینه داده و حق داره . اگر هم اشتباه می کنه می شه با ادب و درایت جوابش رو داد.