صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 12 , از مجموع 12

موضوع: حق الناس و ضرر های که می زنیم

  1. #11
    عضو انجمن secure_host آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2008
    نوشته ها
    586
    تشکر تشکر کرده 
    171
    تشکر تشکر شده 
    1,382
    تشکر شده در
    508 پست

    پیش فرض پاسخ : حق الناس و ضرر های که می زنیم

    با سلام
    اول این موضوع را مشخص کنم که بله در بازار هاستینگ نیز کسانی هستند که حق الناس براشون مهمه . و بنده یک عقیده ای دارم و آن هم این است که تا تخصص کافی در زمینه ای پیدا نکنم وارد گود نخواهم شد.
    خوب ببینید هر سرویس دهنده یک SLA برای ارایه سرویس دارند که طبق همون SLA مشتری خرید می کنه و طبق همون SLA هم می تونه خسارت دریافت کنه . درواقع SLA مثل قرار دادی است که بین طرفین منعقد می شود.
    حالا اگر شخص رفته و از یک جایی سرویس گرفته که هیچ گونه SLA ندارد. ممکن است که شخص متضرر شود و سپس دستش به هیچ جا نرسه که در این حالت هم شخص فروشنده و هم خریدار مقصرند که خریدار به اصطلاح فقهی جاهل قاصر محسوب می شود.
    مثلا یکی از بندهای که می توان در Service Legal Argument مشخص نمود down time است که مثلا در صورتی که در ماه بیش از 1 ساعت قطعی در سرویس وجود داشت فروشنده 1 ماه زمان ارایه سرویس را بیشتر می کند و موارد دیگه
    ارایه دهنده خدمات ایمن سازی سرور های مبتنی بر لینوکس و ویندوز
    My Crime Is My Advisory . Hacking Is The Best But Security Is The First

    The Best Secure Hosting in Iran http://SecureHost.ir

    جهت تماس در شبکه IRC :mHUB.HIRCNetwork.com#Linux@Secure_Host

  2. تعداد تشکر ها از secure_host به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

  4. #12
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    نوشته ها
    356
    تشکر تشکر کرده 
    87
    تشکر تشکر شده 
    1,061
    تشکر شده در
    788 پست

    پیش فرض پاسخ : حق الناس و ضرر های که می زنیم

    نقل قول نوشته اصلی توسط secure_host نمایش پست ها
    با سلام
    اول این موضوع را مشخص کنم که بله در بازار هاستینگ نیز کسانی هستند که حق الناس براشون مهمه . و بنده یک عقیده ای دارم و آن هم این است که تا تخصص کافی در زمینه ای پیدا نکنم وارد گود نخواهم شد.
    خوب ببینید هر سرویس دهنده یک SLA برای ارایه سرویس دارند که طبق همون SLA مشتری خرید می کنه و طبق همون SLA هم می تونه خسارت دریافت کنه . درواقع SLA مثل قرار دادی است که بین طرفین منعقد می شود.
    حالا اگر شخص رفته و از یک جایی سرویس گرفته که هیچ گونه SLA ندارد. ممکن است که شخص متضرر شود و سپس دستش به هیچ جا نرسه که در این حالت هم شخص فروشنده و هم خریدار مقصرند که خریدار به اصطلاح فقهی جاهل قاصر محسوب می شود.
    مثلا یکی از بندهای که می توان در Service Legal Argument مشخص نمود down time است که مثلا در صورتی که در ماه بیش از 1 ساعت قطعی در سرویس وجود داشت فروشنده 1 ماه زمان ارایه سرویس را بیشتر می کند و موارد دیگه
    واقعا حرفهای خوبی زدید
    اگر واقعا بییم یه سری قوانین وضع کنیم برنامه فروش سرور و هاست خیلی بهتر میشه و مشتری متوجه میشه که باید چه کار کنه و برنامه چیه
    ما بدون هیچ قاعده و قانونی خودمان این مبحث بالا که فرمودید را تا الان رعایت کردیم یعنی ما دون تایم داشتیم و به کاربرها اضافه کردیم
    اما اگر یه قانون مثل فرمایش شما ردیف بشه خیلی عالی میشه

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •