فکر کنم درگاه مشکل داره ! دوستان یه تستی بکنند بعد از وادر کردن مشخصات کارت خطای " خطای سیستم بانکی یا پاسخی از بانک دربافت نشد " میدهد
وب سرویس واریز وجه خودکار
ناحیه کاربری گسترده
وب سرویس اختصاصی
سیستم هوشمند برگشت تراکنش های نا موفق
واریز درخواستهای واریز وجه شتاب در همان روز
واریز درخواستهای واریز وجه شبا پس از یک روز
پشتیبانی (تلفن ، ایمیل ، تیکت)
سیستم های مدیریتی و کنترل هوشمند
تغییرات گسترده و به روزرسانی سریع سیستم
درگاه های پرداخت متنوع و پایدار
فکر کنم درگاه مشکل داره ! دوستان یه تستی بکنند بعد از وادر کردن مشخصات کارت خطای " خطای سیستم بانکی یا پاسخی از بانک دربافت نشد " میدهد
با سلام خدمت شما کاربر گرامی
اگر پیام خطایی در داخل درگاه اینترنتی بانک دریافت می کنید ، مربوط به خود بانک است
در ایران ، اکثر بانکها دچار مشکلات این چنینی هستند. بانک ملت ، به دلیل ترافیک بالا ، بیشتر به این مشکل دچار می شود
برای حل این مشکل ، ما 2 درگاه راه اندازی کردیم (که در آینده بیشتر هم می شود) که خریداران شما ، در هر زمان ، از هر درگاه که سالم و بهتر است استفاده کنند
موفق باشید
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)