اول اینکه از صاحب تاپیک و کلیه اعضای انجمن عذر خواهی میکنم.
دوم اینکه بنده هم به ایشون حق میدم چون اگه حق نمیدادم نصف شب فکر کنم حدود 3 صبح بود پیگیر کارشون نمیشدم و نمیگفتم که باهم صحبت کنیم تا اگه واقعا همچین مشکلی داشتن حل بشه و مبلغ بازگشت داده بشه.
مشکل سیستم هم از 2 روز پیش حل شد و مشتریانمون هم در جریان هستن.
قرار نیست کسی به عدا ما بچرخه!
ایشون با شماره موبایل بنده تماس گرفتن که میتونستن با شرکت تماس گیرن!
در مورد تیکت هاشون هم چون whmcs مشکل داشت اصلا تیکت ها و سفرشات و حتی فاکتور ها دیده نمیشد.
یعنی صفحه مدیریت whmcs بالا میومد اما لیستی که باید فاکور ها تیکت ها و سفارشات نشون بده خالی بود و هیچ دیتایی نداشت.
کاربرانی که با ما در ارتباط بودن مشکلشون حل شد و ایشون هم که....
در مورد اون آقا که در مورد دومین گفتن هم ایشون هاست و دومین سفارش دادن که به دلیل مشکلات ارزی دامنه ایشون ثبت نشد.
و ایشون بعد از چند مدت میگن پول هاست رو هم باید بدین!
در صورتی که این دوسرویس دو سرویس جدا از هم هستن و ربطی به هم ندارن.
بازگشت وجه برای هاست قانون خودش رو داره و در صورتی که مشکلی داشته باشه مبلغ بازگشت داده میشه نه اینکه دامنه ثبت نشه!
بحث مبلغ نیست بحث سر این هست که ایشون درست حرف زدن بلد نیستن.