من زمانی سرویس جدید تهیه کردم که شما گفتین نه فاکتور ما همینی هست که جدید دادیم ...من از این برخورد ناراحت شدم ...و به نظرم کاره شما درست نبود که فاکتور تون را تغییر بدین ...من دو روز به نت دسترسی نداشتم و نتونستم پرداخت کنم که تا اومدم پرداخت کنم دیدم شما افزایش دادین فاکتور رو و همانطور که اقای تاری (اگر درست گفته باشم ) ایشون هم تائید کردن که نبایستی فاکتور صادرشده رو تغییر بدین ...من مشکلی با افزایش قیمت نداشتم ولی خودتون جای من ناراحت نمیشدید کسی با شما چنین رفتاری میکرد ؟
اقا مدیر شما که حرف از اونور زدین ...اونطرف دنیا همه چی قانون داره و اگر قراردادی هست کاملا اجرا میشه من دیر پرداخت کردم هزینه دیر کرد میدم و من نباید هزینه هایی که شما متضرر میشید رو پرداخت کنم ... چون تو این معامله شما ضرر میکنید نباید مشتری ضرر شما را جبران کنه ...فاکتور صادر کردین و من بنا به فاکتور شما تصمیم گرفتم از شما سرویس تهیه کنم .... وقتی سود میکنید با مشترها تقسیم میکنید که توقع دارید زمانی که ممکنه ضرر میکنید مشتری جبران کنه و ... مگه چند کاربر با شرایط من وجود داشتند !!!!! ....
کلام اخر : من حق رو به اقای مسعودی میدم ایشون دارن تجارت میکنند و میدم نرخ بالا رفته ، ولی اخلاقی و درست نبود برا منی که فاکتور صادر کردن ، فاکتور رو تغییر میدادن ...مبلغی هم نبود ولی نفس کار قشنگ نبود ...
دوست داشتم حداقل اقای مسعودی قبول میکردند که اینکارشون درست نبود ولی باتوجه به شرایط چاره ای نداشتند ...و متضرر میشدن ...
یا حق
