نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 30

موضوع: ایا من اشتباه کر میکنم ؟؟؟

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    محل سکونت
    گرگان
    نوشته ها
    718
    تشکر تشکر کرده 
    873
    تشکر تشکر شده 
    2,780
    تشکر شده در
    1,710 پست

    پیش فرض پاسخ : ایا من اشتباه کر میکنم ؟؟؟

    تا اینجا وایستادیم تا کلیه نظرات رو بشنویم از دوستانی که نظر مثبت و منفی دادند در هر حالت تشکر میکنیم. هر چند کاربر کاملا حرکت غیر اخلاقی نموده و بدلیل اینکه ما درخواست های نابجای کاربر رو رد کردیم ما رو .... خطاب میکنند.
    اول از همه کاربر باید بدونه که با تهدید کارش پیش نمیره. تماس و تهدید ما و یا تاپیک زدن هیچ تاثیری در روند کار مشتری نخواهد داشت. با اینکه در این مورد حق با کاربر نیست.
    زمانی که کاربر 1- پرداخت سرویس را به موقع انجام نمیدهد یعنی سرویس را کنسل مینماید و سرویس را ما خاموش میکنیم تا زمانی که پرداخت انجام بشه تا فعال بشه.(این حق ما هست و هیچ ربطی به مشتری مداری نداره)

    اول از همه باید معنی مشتری مداری رو بدونید و بعد اظهار نظر کنید . مشتری مداری این نیست که دولا بشید و غلام مشتری باشید.مشتری مداری قبل از اینکه مفهومی سودگرا باشه، یک ضرورت انسانی هست. مشتری کیست؟ کسی به غیر از من و شما که مدام جایمان را با هم عوض می کنیم؟ پس، آیا من و شما به احترام و توجه و درک متقابل نیاز نداریم؟ پس اساسا بنده به عنوان سرویس دهنده بدلیل اینکه حق خودمان را میخواهیم دریافت کنیم ، از نظر شما مشتری مدار نیستیم :|

    زمانی که شما یک جنسی رو میاید سوال میپرسید میگید فلان قطعه چند؟ بنده بهتون اعلام میکنم x تومان . ولی با توجه معضلات اقتصاد فعلی کشور که هیچ قیمتی حتی برای نیم ساعت هم ثبات نداره و همه چیز با ارز بالا و پایین میشه . بالطبع ما هم انباری ارز نداریم . ما نیز همگام با افزایش و کاهش نرخ ارز برای بقای خود نرخ سرویس هامون رو عوض میکنیم. اول از همه افزایش نرخ قبلا اعلام شده بود. و دوما شما اگر دقت کنید بعد از 2روز میاید، میخواید سرویسی که 2روز پیش یک قیمتی کرده بودید رو الان با همان قیمت پرداخت کنید. در حال حاضر با توجه به نوسانات ارز اصلا این امر امکان پذیر نیست.
    در هر حالت فکر میکنم با توجه به اینکه پرداخت فاکتورتون رو انجام دادید. خودتون متوجه شدید که مشکل از کدام سمت بوده.
    ویرایش توسط itjavani : October 7th, 2012 در ساعت 03:36

  2. تعداد تشکر ها ازitjavani به دلیل پست مفید


  3. #2
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Jun 2012
    نوشته ها
    0
    تشکر تشکر کرده 
    20
    تشکر تشکر شده 
    22
    تشکر شده در
    11 پست

    پیش فرض پاسخ : ایا من اشتباه کر میکنم ؟؟؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط itjavani نمایش پست ها
    تا اینجا وایستادیم تا کلیه نظرات رو بشنویم از دوستانی که نظر مثبت و منفی دادند در هر حالت تشکر میکنیم. هر چند کاربر کاملا حرکت غیر اخلاقی نموده و بدلیل اینکه ما درخواست های نابجای کاربر رو رد کردیم ما رو .... خطاب میکنند.
    اول از همه کاربر باید بدونه که با تهدید کارش پیش نمیره. تماس و تهدید ما و یا تاپیک زدن هیچ تاثیری در روند کار مشتری نخواهد داشت. با اینکه در این مورد حق با کاربر نیست.
    زمانی که کاربر 1- پرداخت سرویس را به موقع انجام نمیدهد یعنی سرویس را کنسل مینماید و سرویس را ما خاموش میکنیم تا زمانی که پرداخت انجام بشه تا فعال بشه.(این حق ما هست و هیچ ربطی به مشتری مداری نداره)

    اول از همه باید معنی مشتری مداری رو بدونید و بعد اظهار نظر کنید . مشتری مداری این نیست که دولا بشید و غلام مشتری باشید.مشتری مداری قبل از اینکه مفهومی سودگرا باشه، یک ضرورت انسانی هست. مشتری کیست؟ کسی به غیر از من و شما که مدام جایمان را با هم عوض می کنیم؟ پس، آیا من و شما به احترام و توجه و درک متقابل نیاز نداریم؟ پس اساسا بنده به عنوان سرویس دهنده بدلیل اینکه حق خودمان را میخواهیم دریافت کنیم ، از نظر شما مشتری مدار نیستیم :|

    زمانی که شما یک جنسی رو میاید سوال میپرسید میگید فلان قطعه چند؟ بنده بهتون اعلام میکنم x تومان . ولی با توجه معضلات اقتصاد فعلی کشور که هیچ قیمتی حتی برای نیم ساعت هم ثبات نداره و همه چیز با ارز بالا و پایین میشه . بالطبع ما هم انباری ارز نداریم . ما نیز همگام با افزایش و کاهش نرخ ارز برای بقای خود نرخ سرویس هامون رو عوض میکنیم. اول از همه افزایش نرخ قبلا اعلام شده بود. و دوما شما اگر دقت کنید بعد از 2روز میاید، میخواید سرویسی که 2روز پیش یک قیمتی کرده بودید رو الان با همان قیمت پرداخت کنید. در حال حاضر با توجه به نوسانات ارز اصلا این امر امکان پذیر نیست.
    در هر حالت فکر میکنم با توجه به اینکه پرداخت فاکتورتون رو انجام دادید. خودتون متوجه شدید که مشکل از کدام سمت بوده.
    سلام اقا مسعودی قصد بوجود اوردن کدورت نیست ....من خواستم یکطرفه جلو نرم و نظره دوستای که خیلی وقت هست تو این زمینه کار میکنند را جویا شم ....پس مطمئن باشید هدفم تخریب نبوده چون این راهش نیست ...خواستم بدونم ایا فکره من درست هست یا نه ....چون من با توجه به نوع کارم میدونم وقتی با مشتری حرفی میزنم و قراردادی میبندم باید تا اخرش پای قرارداد باشم نه اینکه هروز قرارداد رو بدون اطلاع طرف قرار تغییر بدم ....ما هم رو گنج نشسیم که هروز نرخ بره بالا ما هم بگیم چشم ...شما اطلاع میدادین و یک ایمیل ناقابل و یا اس ام اس ده تومنی هم ندادین که قصد افزایش دارین ....که من قبل از موعد قرار داد به فکر انتقال باشم ...من فکر میکردم کسی که فاکتور رو صادر میکنه دیگه بعدش دست رو فاکتور نمیبره ....البته چنین ادمهایی هم هستند ...من لایسنس رو با اینکه قیمت ها تغییر کرده ولی اقای درگاهی یک ریال هم دست تو فاکتور نبردن و با قیمت سابق با من حسای کردن......

    من مشکلی با افزایش قیمت شما ندارم مالتون هست و صاحب اختیار ولی اینکه اینطوری دست ببرید رو فاکتور صادر شده و تغییرش بدین هرروز ..منطقی نیست و جای توجیح هم نداره

    دوستانی هم ک حرف از افزایش نرخ میزنند حرف شان درست و متین ولی توجه داشته باشید که فاکتور برای من صادر شده بوده با قیمت x ، که بعده دو روز فاکتور رو تغییر دادن ...اگر این قانون تجارت شماست که نوشه جونتون ...:D
    ویرایش توسط baharfa.com : October 7th, 2012 در ساعت 03:50

  4. تعداد تشکر ها ازbaharfa.com به دلیل پست مفید


  5. #3
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    محل سکونت
    گرگان
    نوشته ها
    718
    تشکر تشکر کرده 
    873
    تشکر تشکر شده 
    2,780
    تشکر شده در
    1,710 پست

    پیش فرض پاسخ : ایا من اشتباه کر میکنم ؟؟؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط baharfa.com نمایش پست ها
    سلام اقا مسعودی قصد بوجود اوردن کدورت نیست ....من خواستم یکطرفه جلو نرم و نظره دوستای که خیلی وقت هست تو این زمینه کار میکنند را جویا شم ....پس مطمئن باشید هدفم تخریب نبوده چون این راهش نیست ...خواستم بدونم ایا فکره من درست هست یا نه ....چون من با توجه به نوع کارم میدونم وقتی با مشتری حرفی میزنم و قراردادی میبندم باید تا اخرش پای قرارداد باشم نه اینکه هروز قرارداد رو بدون اطلاع طرف قرار تغییر بدم ....ما هم رو گنج نشسیم که هروز نرخ بره بالا ما هم بگیم چشم ...شما اطلاع میدادین و یک ایمیل ناقابل و یا اس ام اس ده تومنی هم ندادین که قصد افزایش دارین ....که من قبل از موعد قرار داد به فکر انتقال باشم ...من فکر میکردم کسی که فاکتور رو صادر میکنه دیگه بعدش دست رو فاکتور نمیبره ....البته چنین ادمهایی هم هستند ...من لایسنس رو با اینکه قیمت ها تغییر کرده ولی اقای درگاهی یک ریال هم دست تو فاکتور نبردن و با قیمت سابق با من حسای کردن......

    من مشکلی با افزایش قیمت شما ندارم مالتون هست و صاحب اختیار ولی اینکه اینطوری دست ببرید رو فاکتور صادر شده و تغییرش بدین هرروز ..منطقی نیست و جای توجیح هم نداره

    دوستانی هم ک حرف از افزایش نرخ میزنند حرف شان درست و متین ولی توجه داشته باشید که فاکتور برای من صادر شده بوده با قیمت x ، که بعده دو روز فاکتور رو تغییر دادن ...اگر این قانون تجارت شماست که نوشه جونتون ...:D
    اطلاعیه در وب سایت زده شده و کاربر با آگاهی کامل این موضوع را میدانسته! اگر شما نمیدانستید چطور سرویس دیگری تهیه کرده بودید؟ بحث لایسنس به ما مربوط نیست. خیلی از افراد لایسنس لایف تایم خریداری میکنند و میتونند حتی 1 ماه هم بهتون فری بدند. مال خودشته صاحب اختیار هست. ما برای شما فاکتور ما به تفاوت صادر نکردیم. فاکتور جهت تمدید سرویس صادر شده. اگر مانند خیلی از سرویس دهنده ها هزینه یک ماه گذشته را به عنواتن ما به تفاوت برای شما صادر میکردیم حرف شما صحیح بود. هزینه برای ماه جدید در نظر گرفته شده است. حال کاربر میتونه پرداخت کنه تمدید بشه میتونه پرداخت نکنه تمدید نشه!اگر شما در موعدی که برای شما فاکتور صادر شده بود پرداخت میکردید ما مشکلی نداشتیم( مانند خیلی از کاربران) ولی عدم تعهد به موقع و افزایش نرخ سرویس ها به تناسب نرخ ارز با اطلاعیه قبلی و عدم پرداخت فاکتور سابق شما را با این مشکل مواجه کرده. خیلی هم جالب هست ، با اینکه تاپیک زدید و همه حق رو به سرویس دهنده دادند ولی روی حرف خودتون هستید. که کاملا واضح هست نیتتون از تاپیک چه بوده.خدا رو شکر کار اشتباهی انجام نشده که ما شرمنده باشیم.

  6. تعداد تشکر ها ازitjavani به دلیل پست مفید


  7. #4
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Jun 2012
    نوشته ها
    0
    تشکر تشکر کرده 
    20
    تشکر تشکر شده 
    22
    تشکر شده در
    11 پست

    پیش فرض پاسخ : ایا من اشتباه کر میکنم ؟؟؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط itjavani نمایش پست ها
    اطلاعیه در وب سایت زده شده و کاربر با آگاهی کامل این موضوع را میدانسته! اگر شما نمیدانستید چطور سرویس دیگری تهیه کرده بودید؟ بحث لایسنس به ما مربوط نیست. خیلی از افراد لایسنس لایف تایم خریداری میکنند و میتونند حتی 1 ماه هم بهتون فری بدند. مال خودشته صاحب اختیار هست. ما برای شما فاکتور ما به تفاوت صادر نکردیم. فاکتور جهت تمدید سرویس صادر شده. اگر مانند خیلی از سرویس دهنده ها هزینه یک ماه گذشته را به عنواتن ما به تفاوت برای شما صادر میکردیم حرف شما صحیح بود. هزینه برای ماه جدید در نظر گرفته شده است. حال کاربر میتونه پرداخت کنه تمدید بشه میتونه پرداخت نکنه تمدید نشه!اگر شما در موعدی که برای شما فاکتور صادر شده بود پرداخت میکردید ما مشکلی نداشتیم( مانند خیلی از کاربران) ولی عدم تعهد به موقع و افزایش نرخ سرویس ها به تناسب نرخ ارز با اطلاعیه قبلی و عدم پرداخت فاکتور سابق شما را با این مشکل مواجه کرده. خیلی هم جالب هست ، با اینکه تاپیک زدید و همه حق رو به سرویس دهنده دادند ولی روی حرف خودتون هستید. که کاملا واضح هست نیتتون از تاپیک چه بوده.خدا رو شکر کار اشتباهی انجام نشده که ما شرمنده باشیم.
    من زمانی سرویس جدید تهیه کردم که شما گفتین نه فاکتور ما همینی هست که جدید دادیم ...من از این برخورد ناراحت شدم ...و به نظرم کاره شما درست نبود که فاکتور تون را تغییر بدین ...من دو روز به نت دسترسی نداشتم و نتونستم پرداخت کنم که تا اومدم پرداخت کنم دیدم شما افزایش دادین فاکتور رو و همانطور که اقای تاری (اگر درست گفته باشم ) ایشون هم تائید کردن که نبایستی فاکتور صادرشده رو تغییر بدین ...من مشکلی با افزایش قیمت نداشتم ولی خودتون جای من ناراحت نمیشدید کسی با شما چنین رفتاری میکرد ؟

    اقا مدیر شما که حرف از اونور زدین ...اونطرف دنیا همه چی قانون داره و اگر قراردادی هست کاملا اجرا میشه من دیر پرداخت کردم هزینه دیر کرد میدم و من نباید هزینه هایی که شما متضرر میشید رو پرداخت کنم ... چون تو این معامله شما ضرر میکنید نباید مشتری ضرر شما را جبران کنه ...فاکتور صادر کردین و من بنا به فاکتور شما تصمیم گرفتم از شما سرویس تهیه کنم .... وقتی سود میکنید با مشترها تقسیم میکنید که توقع دارید زمانی که ممکنه ضرر میکنید مشتری جبران کنه و ... مگه چند کاربر با شرایط من وجود داشتند !!!!! ....

    کلام اخر : من حق رو به اقای مسعودی میدم ایشون دارن تجارت میکنند و میدم نرخ بالا رفته ، ولی اخلاقی و درست نبود برا منی که فاکتور صادر کردن ، فاکتور رو تغییر میدادن ...مبلغی هم نبود ولی نفس کار قشنگ نبود ...

    دوست داشتم حداقل اقای مسعودی قبول میکردند که اینکارشون درست نبود ولی باتوجه به شرایط چاره ای نداشتند ...و متضرر میشدن ...

    یا حق

  8. تعداد تشکر ها ازbaharfa.com به دلیل پست مفید


  9. #5
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Oct 2009
    محل سکونت
    Dubai
    نوشته ها
    908
    تشکر تشکر کرده 
    334
    تشکر تشکر شده 
    3,554
    تشکر شده در
    1,115 پست

    پیش فرض پاسخ : ایا من اشتباه کر میکنم ؟؟؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط baharfa.com نمایش پست ها
    من زمانی سرویس جدید تهیه کردم که شما گفتین نه فاکتور ما همینی هست که جدید دادیم ...من از این برخورد ناراحت شدم ...و به نظرم کاره شما درست نبود که فاکتور تون را تغییر بدین ...من دو روز به نت دسترسی نداشتم و نتونستم پرداخت کنم که تا اومدم پرداخت کنم دیدم شما افزایش دادین فاکتور رو و همانطور که اقای تاری (اگر درست گفته باشم ) ایشون هم تائید کردن که نبایستی فاکتور صادرشده رو تغییر بدین ...من مشکلی با افزایش قیمت نداشتم ولی خودتون جای من ناراحت نمیشدید کسی با شما چنین رفتاری میکرد ؟

    اقا مدیر شما که حرف از اونور زدین ...اونطرف دنیا همه چی قانون داره و اگر قراردادی هست کاملا اجرا میشه من دیر پرداخت کردم هزینه دیر کرد میدم و من نباید هزینه هایی که شما متضرر میشید رو پرداخت کنم ... چون تو این معامله شما ضرر میکنید نباید مشتری ضرر شما را جبران کنه ...فاکتور صادر کردین و من بنا به فاکتور شما تصمیم گرفتم از شما سرویس تهیه کنم .... وقتی سود میکنید با مشترها تقسیم میکنید که توقع دارید زمانی که ممکنه ضرر میکنید مشتری جبران کنه و ... مگه چند کاربر با شرایط من وجود داشتند !!!!! ....

    کلام اخر : من حق رو به اقای مسعودی میدم ایشون دارن تجارت میکنند و میدم نرخ بالا رفته ، ولی اخلاقی و درست نبود برا منی که فاکتور صادر کردن ، فاکتور رو تغییر میدادن ...مبلغی هم نبود ولی نفس کار قشنگ نبود ...

    دوست داشتم حداقل اقای مسعودی قبول میکردند که اینکارشون درست نبود ولی باتوجه به شرایط چاره ای نداشتند ...و متضرر میشدن ...

    یا حق
    اشتباه اصلی از سرویس دهنده هست که قیمت رو به ریال اعلام می کنند در حالی که سرویس داره به دلار به دیتاسنتر پرداخت میشه!

    شما هم از خودتون قانون وضع نکنید، موضوع ساده تر از این کلیشه ها هست که شما گفتید، قیمت بالا رفته و این یک موضوع اختیاری نیست و 90% شرکت های بزرگ و کوچک ایرانی که هر گونه سرویسی ارائه می کردند قیمت ها رو افزایش دادند!

    اگر واقعاً فکر می کنید حق با شما هست، به بازار میوه و خوراک یک سری بزنید و اگر قدرتش رو دارید با اونها چونه بزنید که چرا قیمت رو بالا بردند، چون سرویس مجازی هست و 2 کیلو میوه نیست دلیل نمیشه که مفت به کاربر بدن و کاربر هم به خودش اجازه بده هر جا دوست داشت سرویس دهنده رو متهم کنه!

    شما از سرویس دهنده خارجی که به قول خودتون قرارداد میدن خرید کنید بعد بهشون بگید دلار تون ممکلت ما در عرض 3 روز 2 برابر گرون شده، واسه چی شما باید ما به تفاوت رو از من بگیرید ؟!

    مشکل اینجا هست که شما مورد رو درک نمی کنید چون معنی سرویس مجازی رو هنوز نمی دونید و در جریان نیستید که خرید سرور از خارج از ایران به معنی کار کردن با دلار هست نه ریال.

    لازم به ذکر هست که سرویس دهنده مورد نظر هیچ سرویسی از ما ندارند و بنده نظرات شخصی خودم رو طی صحبت هایی که کاربران ایرانی با ما کردند ارائه می کنم و اطلاع دارم که به عنوان یک سرویس دهنده چقدر دردسر هست کار کردن با مشتری ایرانی ای که وضع دلار رو درک نمی کنه و معلوم نیست چرا از ما سرویس دهنده ها طلبکار هست همیشه!

    البته ما کاربران ایرانی خوب هم داریم و اطمینان دارم همه جا خوب و بد وجود داره ولی در کل مخصوصاً با شرایط فعلی سرویس ارائه کردن به ایران کار آسانی نیست و ترجیه شخصی ما این هست که این کار انجام نشه و این روز ها سفارش ها رو رد می کنیم.

    در هر حال کمی فکر کنید قبل از اینکه فقط حرف خودتون رو بزنید تا احترام شما پیش سرویس دهنده ها حفظ بشه.

    با تشکر.

  10. تعداد تشکر ها ازAria به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. باز کردن یک فرمت با چند نرم افزار مختلف؟؟؟
    توسط abolfazlll در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: August 14th, 2016, 12:17
  2. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: October 10th, 2015, 09:04
  3. آیا مودم usb مبین نت خوبه ؟؟؟
    توسط novintak2 در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: January 27th, 2013, 00:13
  4. چگونه ftp را محدود کنیم ؟؟؟
    توسط lived در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: August 8th, 2012, 11:46
  5. abc.xxx.ir یا xxx.ir/abc ؟؟؟
    توسط soheyl_ir89 در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: October 31st, 2011, 14:57

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •