-
October 6th, 2012, 19:49
#11
عضو انجمن
پاسخ : آلما هاست
مجدد داستان...
این سری 7 روز از تمدید میگذره در صورتی که 2 روز پیش لایسنس نابود شد..
تیکت دادیم تماس گرفتیم ولی ...
یکی یک تلفنی بذاره که پاسخگو باشند 2 روز کم نیستا!!
موقع تمدیدم بشه بازم همون 29 ام میگیرن ازمون 2 روز که حساب نمیشه
حداقل یک جور باشه 2 روز نشه 3 روز...
لطفا یک آی دی یاهو یا تلفن یا ...
پیام خصوصی به جناب s.w.a.t ارسال شد ولی واقعا طوریه که نمیتونم منتظر پاسخ بمونم میخوام زود تر به پاسخ برسم
ممنون
فناوری اطلاعات پاسارگاد 74-88558318
خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان عرفان، شماره 9
(ملاقات با هماهنگی)
(فعالیت مجدد بزودی)
-
تعداد تشکر ها از CityKala.net به دلیل پست مفید
-
October 6th, 2012 19:49
# ADS
-
October 6th, 2012, 20:28
#12
عضو انجمن
پاسخ : آلما هاست
دوستان الما هاست حرف نداره خیلی حرفه ای و کاملا اتوماتیک انجام میشه . زمانی که لیسنس منقضی میشه میشه یک سفارش جدید ثبت کرد و لیسنس انی فعال میشه .
-
-
October 6th, 2012, 20:32
#13
عضو انجمن
پاسخ : آلما هاست

نوشته اصلی توسط
adamak
دوستان الما هاست حرف نداره خیلی حرفه ای و کاملا اتوماتیک انجام میشه . زمانی که لیسنس منقضی میشه میشه یک سفارش جدید ثبت کرد و لیسنس انی فعال میشه .
تبلیغ نکن
تاپیک تعریف نیست
انتقاده
تو 1 هفته یک نفر چند بار باید تیکت و تاپیک بزنه؟
چرا تیکت جواب نمیدن
ساعت 12 تیکت زدم الان 7:30 هر تیکت 24 ساعت طول میکشه پاسخ بدن؟؟
ما از سمت مشتریا تحت فشاریم
شما هم پارازیت بنداز عیب نداره...
4 تماس بی پاسخ از پنجشنبه تا حال جواب ندادند
فناوری اطلاعات پاسارگاد 74-88558318
خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان عرفان، شماره 9
(ملاقات با هماهنگی)
(فعالیت مجدد بزودی)
-
-
October 6th, 2012, 20:37
#14
پاسخ : آلما هاست
همه فقط بلدن بگن آلما هاست حرف نداره
قضیه رضا کوهی شده. همینه میگن عروس تعریفی ... از آب در میاد!
-
-
October 6th, 2012, 20:58
#15
پاسخ : آلما هاست

نوشته اصلی توسط
CityKala.net
مجدد داستان...
این سری 7 روز از تمدید میگذره در صورتی که 2 روز پیش لایسنس نابود شد..
تیکت دادیم تماس گرفتیم ولی ...
یکی یک تلفنی بذاره که پاسخگو باشند 2 روز کم نیستا!!
موقع تمدیدم بشه بازم همون 29 ام میگیرن ازمون 2 روز که حساب نمیشه
حداقل یک جور باشه 2 روز نشه 3 روز...
لطفا یک آی دی یاهو یا تلفن یا ...
پیام خصوصی به جناب s.w.a.t ارسال شد ولی واقعا طوریه که نمیتونم منتظر پاسخ بمونم میخوام زود تر به پاسخ برسم
ممنون
ما هم همین مشکلات را داشتیم مثلا اگر تاریخ تمدید ۲۳ ماه میلادی بود٬ ۱۵ ماه می دیدیم لایسنس اکسپایر شده...
می گفتند مشکل از سیستم buycpanel هست.
آخر سر از buycpanel بصورت مستقیم گرفتیم تا الان مشکل اکسپایر شدن نداشتیم
-
-
October 6th, 2012, 21:05
#16
عضو انجمن
پاسخ : آلما هاست

نوشته اصلی توسط
Talahost.Com
ما هم همین مشکلات را داشتیم مثلا اگر تاریخ تمدید ۲۳ ماه میلادی بود٬ ۱۵ ماه می دیدیم لایسنس اکسپایر شده...
می گفتند مشکل از سیستم buycpanel هست.
آخر سر از buycpanel بصورت مستقیم گرفتیم تا الان مشکل اکسپایر شدن نداشتیم
هزینه مارو برگشت بدن اگر نمیتونن سرویس بدن خودمون تهیه کنیم
امکان خرید مستقیم هم داریم
ولی از ایشون خریدیم که ایرانی باشن ولی مثل این که از اونور بخریم بهتر از اینور در میاد
فناوری اطلاعات پاسارگاد 74-88558318
خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان عرفان، شماره 9
(ملاقات با هماهنگی)
(فعالیت مجدد بزودی)
-
-
October 6th, 2012, 22:40
#17
عضو انجمن
پاسخ : آلما هاست
من تا حالا هر بار که لایسنسمو تمدید کردم، لایسنس اکسپایر شد و باید تیکت میزدم تا تمدیدش کنند.
این آنی بودن تمدید لایسنس رو نفهمیدیم!
شرکت پرتو فرا رایان ، ارائه دهنده سرویس های میزبانی وب ، ثبت دامنه ، نمایندگی هاست و دامنه ، طراحی وب و...
PartoData.com [+]
,Services : WebHosting , Domain Registration , Reseller , FileHosting [+]
Server Locations : Iran , UK [+]
-
-
October 6th, 2012, 22:56
#18
عضو انجمن
پاسخ : آلما هاست
باسلام
استارتر محترم مشکل لایسنس شما از سمت سایت مرجع میباشد! تمامی پرداخت ها به موقع انجام میشود!
در مورد لایسنس قبل شما هم وقتی به موقع پرداخت نکردید لایسنس باطل شد! و وقتی مجدد سفارش دادیم برای شما پرداخت هم انجام شده! ولی چون در یک روز این اتفاق افتاده است سیستم شرکت مذکور به مشکل برمیخورد و چند روز بعد لایسنس را غیر فعال میکند!
ما هم همین مشکلات را داشتیم مثلا اگر تاریخ تمدید ۲۳ ماه میلادی بود٬ ۱۵ ماه می دیدیم لایسنس اکسپایر شده...
می گفتند مشکل از سیستم buycpanel هست.
جناب فکر میکنم برای اکانتهای معمولی با یک یا دو عدد یا حداکثر ۱۰ عدد لایسنس چنین مشکلاتی پیش نیایید. شما که میفرمایید تاریخ تمدید ۲۳ بوده است و لایسنس شما ۱۵ ماه بعد اکسپایر شده است ربطی به ما و پرداخت ها ندارد ... مشکل از سمت سایت مرجع میباشد! ما در اکانت خود بالای ۱۰۰۰لایسنس داریم! پس قطعا سیستم سایت مرجع گاهی با اخلال مواجه میشود!
همه فقط بلدن بگن آلما هاست حرف نداره
قضیه رضا کوهی شده. همینه میگن عروس تعریفی ... از آب در میاد!
شما تا به حال مشتری ما بوده اید؟! بله مشتری ایرانی مثل شما لیقات سرویس دهندگانی مثل اشخاصی که نام بردید دارند!
من تا حالا هر بار که لایسنسمو تمدید کردم، لایسنس اکسپایر شد و باید تیکت میزدم تا تمدیدش کنند.
این آنی بودن تمدید لایسنس رو نفهمیدیم!
لطفا ایمیل خود را ارسال کنید تا ببینم مشکل شما چه بوده است! آنی بودن لایسنس رو اگر واقعا مشتری ما باشید بعد از سفارش و پرداخت خواهید دید و ما به تمامی مشتریان گفته ایم که وقتی لایسنسی را تمدید میکنند یک تیکت ارسال کنند! تا به مشکل احتمالی برخورد نکنند!
در کل هر کدام از کاربران از سرویس ناراضی هستند لایسنس خود را کنسل کنند و به جای دیگر منتقل کنند.
موفق باشید
آلماهاست تنها Platinum Partner رسمی دیتاسنتر
Redstation در ایران و در خارج از ایران میباشد.
-
-
October 6th, 2012, 23:00
#19
عضو انجمن
پاسخ : آلما هاست
ما هر ماه از آلما هاست تمدید می کنیم و بعد از پرداخت فاکتور جهت محکم کاری یک تیکت می زنیم
تیکت حداکثر در آخر وقت همان روز پاسخ داده میشه و تا به حال مشکل منقضی شدن نداشتیم
-
تعداد تشکر ها از mehrshad.ho به دلیل پست مفید
-
October 6th, 2012, 23:23
#20
پاسخ : آلما هاست

نوشته اصلی توسط
AlmaHost
جناب فکر میکنم برای اکانتهای معمولی با یک یا دو عدد یا حداکثر ۱۰ عدد لایسنس چنین مشکلاتی پیش نیایید. شما که میفرمایید تاریخ تمدید ۲۳ بوده است و لایسنس شما ۱۵ ماه بعد اکسپایر شده است ربطی به ما و پرداخت ها ندارد ... مشکل از سمت سایت مرجع میباشد! ما در اکانت خود بالای ۱۰۰۰لایسنس داریم! پس قطعا سیستم سایت مرجع گاهی با اخلال مواجه میشود!
بنده نگفتم مشکل از شماست. با توضیحات شما تقریبا قانع شدم که مشکل از api سایت buycpanel هست ولی این خوبه به نظر شما؟ بنده حساب کردم برای هر لایسنس 30 روزه حدود 10 روزش می پرید یعنی هر لایسنس حدود 52$ می شد!
البته هر ماه برای همه لایسنس ها این اتفاق نمی افتاد ولی هر ماه حداقل برای یکی از لایسنس ها این مشکل وجود داشت.
-