صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 23

موضوع: آلما هاست

  1. #11
    عضو انجمن CityKala.net آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    محل سکونت
    ایالات متحده تهران
    نوشته ها
    777
    تشکر تشکر کرده 
    215
    تشکر تشکر شده 
    1,171
    تشکر شده در
    880 پست

    پیش فرض پاسخ : آلما هاست

    مجدد داستان...
    این سری 7 روز از تمدید میگذره در صورتی که 2 روز پیش لایسنس نابود شد..
    تیکت دادیم تماس گرفتیم ولی ...
    یکی یک تلفنی بذاره که پاسخگو باشند 2 روز کم نیستا!!
    موقع تمدیدم بشه بازم همون 29 ام میگیرن ازمون 2 روز که حساب نمیشه
    حداقل یک جور باشه 2 روز نشه 3 روز...
    لطفا یک آی دی یاهو یا تلفن یا ...
    پیام خصوصی به جناب s.w.a.t ارسال شد ولی واقعا طوریه که نمیتونم منتظر پاسخ بمونم میخوام زود تر به پاسخ برسم
    ممنون
    فناوری اطلاعات پاسارگاد 74-88558318
    خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان عرفان، شماره 9
    (ملاقات با هماهنگی)
    (فعالیت مجدد بزودی)

  2. تعداد تشکر ها از CityKala.net به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

  4. #12
    عضو انجمن adamak آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    محل سکونت
    iran
    نوشته ها
    143
    تشکر تشکر کرده 
    123
    تشکر تشکر شده 
    119
    تشکر شده در
    85 پست

    پیش فرض پاسخ : آلما هاست

    دوستان الما هاست حرف نداره خیلی حرفه ای و کاملا اتوماتیک انجام میشه . زمانی که لیسنس منقضی میشه میشه یک سفارش جدید ثبت کرد و لیسنس انی فعال میشه .
    هاست وارزاستادارد و حرفه ای
    نمایندگی لینوکس
    سرورهای مجازی با منابع کاملا اختصاصی
    www.Avahosting.ir info@avahosting.ir گروه میزبانی وب اواهاست

  5. #13
    عضو انجمن CityKala.net آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    محل سکونت
    ایالات متحده تهران
    نوشته ها
    777
    تشکر تشکر کرده 
    215
    تشکر تشکر شده 
    1,171
    تشکر شده در
    880 پست

    پیش فرض پاسخ : آلما هاست

    نقل قول نوشته اصلی توسط adamak نمایش پست ها
    دوستان الما هاست حرف نداره خیلی حرفه ای و کاملا اتوماتیک انجام میشه . زمانی که لیسنس منقضی میشه میشه یک سفارش جدید ثبت کرد و لیسنس انی فعال میشه .
    تبلیغ نکن
    تاپیک تعریف نیست
    انتقاده
    تو 1 هفته یک نفر چند بار باید تیکت و تاپیک بزنه؟
    چرا تیکت جواب نمیدن
    ساعت 12 تیکت زدم الان 7:30 هر تیکت 24 ساعت طول میکشه پاسخ بدن؟؟
    ما از سمت مشتریا تحت فشاریم
    شما هم پارازیت بنداز عیب نداره...
    4 تماس بی پاسخ از پنجشنبه تا حال جواب ندادند
    فناوری اطلاعات پاسارگاد 74-88558318
    خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان عرفان، شماره 9
    (ملاقات با هماهنگی)
    (فعالیت مجدد بزودی)

  6. #14
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Jun 2012
    محل سکونت
    tehran
    نوشته ها
    317
    تشکر تشکر کرده 
    361
    تشکر تشکر شده 
    615
    تشکر شده در
    511 پست

    پیش فرض پاسخ : آلما هاست

    همه فقط بلدن بگن آلما هاست حرف نداره قضیه رضا کوهی شده. همینه میگن عروس تعریفی ... از آب در میاد!

  7. #15
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    نوشته ها
    415
    تشکر تشکر کرده 
    171
    تشکر تشکر شده 
    595
    تشکر شده در
    424 پست

    پیش فرض پاسخ : آلما هاست

    نقل قول نوشته اصلی توسط CityKala.net نمایش پست ها
    مجدد داستان...
    این سری 7 روز از تمدید میگذره در صورتی که 2 روز پیش لایسنس نابود شد..
    تیکت دادیم تماس گرفتیم ولی ...
    یکی یک تلفنی بذاره که پاسخگو باشند 2 روز کم نیستا!!
    موقع تمدیدم بشه بازم همون 29 ام میگیرن ازمون 2 روز که حساب نمیشه
    حداقل یک جور باشه 2 روز نشه 3 روز...
    لطفا یک آی دی یاهو یا تلفن یا ...
    پیام خصوصی به جناب s.w.a.t ارسال شد ولی واقعا طوریه که نمیتونم منتظر پاسخ بمونم میخوام زود تر به پاسخ برسم
    ممنون
    ما هم همین مشکلات را داشتیم مثلا اگر تاریخ تمدید ۲۳ ماه میلادی بود٬ ۱۵ ماه می دیدیم لایسنس اکسپایر شده...
    می گفتند مشکل از سیستم buycpanel هست.
    آخر سر از buycpanel بصورت مستقیم گرفتیم تا الان مشکل اکسپایر شدن نداشتیم

  8. #16
    عضو انجمن CityKala.net آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    محل سکونت
    ایالات متحده تهران
    نوشته ها
    777
    تشکر تشکر کرده 
    215
    تشکر تشکر شده 
    1,171
    تشکر شده در
    880 پست

    پیش فرض پاسخ : آلما هاست

    نقل قول نوشته اصلی توسط Talahost.Com نمایش پست ها
    ما هم همین مشکلات را داشتیم مثلا اگر تاریخ تمدید ۲۳ ماه میلادی بود٬ ۱۵ ماه می دیدیم لایسنس اکسپایر شده...
    می گفتند مشکل از سیستم buycpanel هست.
    آخر سر از buycpanel بصورت مستقیم گرفتیم تا الان مشکل اکسپایر شدن نداشتیم
    هزینه مارو برگشت بدن اگر نمیتونن سرویس بدن خودمون تهیه کنیم
    امکان خرید مستقیم هم داریم
    ولی از ایشون خریدیم که ایرانی باشن ولی مثل این که از اونور بخریم بهتر از اینور در میاد
    فناوری اطلاعات پاسارگاد 74-88558318
    خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان عرفان، شماره 9
    (ملاقات با هماهنگی)
    (فعالیت مجدد بزودی)

  9. #17
    عضو انجمن hamidjan آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2010
    محل سکونت
    PartoData.com
    نوشته ها
    236
    تشکر تشکر کرده 
    154
    تشکر تشکر شده 
    296
    تشکر شده در
    195 پست

    پیش فرض پاسخ : آلما هاست

    من تا حالا هر بار که لایسنسمو تمدید کردم، لایسنس اکسپایر شد و باید تیکت میزدم تا تمدیدش کنند.
    این آنی بودن تمدید لایسنس رو نفهمیدیم!
    شرکت پرتو فرا رایان ، ارائه دهنده سرویس های میزبانی وب ، ثبت دامنه ، نمایندگی هاست و دامنه ، طراحی وب و...

    PartoData.com
    [+]
    ,Services : WebHosting , Domain Registration , Reseller , FileHosting [+]
    Server Locations : Iran , UK [+]

  10. #18
    عضو انجمن AlmaHost آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    محل سکونت
    Net
    نوشته ها
    247
    تشکر تشکر کرده 
    398
    تشکر تشکر شده 
    1,529
    تشکر شده در
    736 پست

    پیش فرض پاسخ : آلما هاست

    باسلام
    استارتر محترم مشکل لایسنس شما از سمت سایت مرجع میباشد! تمامی پرداخت ها به موقع انجام میشود!

    در مورد لایسنس قبل شما هم وقتی به موقع پرداخت نکردید لایسنس باطل شد! و وقتی مجدد سفارش دادیم برای شما پرداخت هم انجام شده! ولی چون در یک روز این اتفاق افتاده است سیستم شرکت مذکور به مشکل برمیخورد و چند روز بعد لایسنس را غیر فعال میکند!

    ما هم همین مشکلات را داشتیم مثلا اگر تاریخ تمدید ۲۳ ماه میلادی بود٬ ۱۵ ماه می دیدیم لایسنس اکسپایر شده...
    می گفتند مشکل از سیستم buycpanel هست.
    جناب فکر میکنم برای اکانتهای معمولی با یک یا دو عدد یا حداکثر ۱۰ عدد لایسنس چنین مشکلاتی پیش نیایید. شما که میفرمایید تاریخ تمدید ۲۳ بوده است و لایسنس شما ۱۵ ماه بعد اکسپایر شده است ربطی به ما و پرداخت ها ندارد ... مشکل از سمت سایت مرجع میباشد! ما در اکانت خود بالای ۱۰۰۰لایسنس داریم! پس قطعا سیستم سایت مرجع گاهی با اخلال مواجه میشود!

    همه فقط بلدن بگن آلما هاست حرف نداره قضیه رضا کوهی شده. همینه میگن عروس تعریفی ... از آب در میاد!
    شما تا به حال مشتری ما بوده اید؟! بله مشتری ایرانی مثل شما لیقات سرویس دهندگانی مثل اشخاصی که نام بردید دارند!

    من تا حالا هر بار که لایسنسمو تمدید کردم، لایسنس اکسپایر شد و باید تیکت میزدم تا تمدیدش کنند.
    این آنی بودن تمدید لایسنس رو نفهمیدیم!
    لطفا ایمیل خود را ارسال کنید تا ببینم مشکل شما چه بوده است! آنی بودن لایسنس رو اگر واقعا مشتری ما باشید بعد از سفارش و پرداخت خواهید دید و ما به تمامی مشتریان گفته ایم که وقتی لایسنسی را تمدید میکنند یک تیکت ارسال کنند! تا به مشکل احتمالی برخورد نکنند!

    در کل هر کدام از کاربران از سرویس ناراضی هستند لایسنس خود را کنسل کنند و به جای دیگر منتقل کنند.

    موفق باشید
    آلماهاست تنها Platinum Partner رسمی دیتاسنتر Redstation در ایران و در خارج از ایران میباشد.


  11. #19
    عضو انجمن mehrshad.ho آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    922
    تشکر تشکر کرده 
    1,555
    تشکر تشکر شده 
    4,180
    تشکر شده در
    3,168 پست

    پیش فرض پاسخ : آلما هاست

    ما هر ماه از آلما هاست تمدید می کنیم و بعد از پرداخت فاکتور جهت محکم کاری یک تیکت می زنیم
    تیکت حداکثر در آخر وقت همان روز پاسخ داده میشه و تا به حال مشکل منقضی شدن نداشتیم
    مرکز میزبانی وب نیک سرور NikServer.COM | شماره تماس : 9109.9713-021
    هاست و نمایندگی هاست لینوکس | هاست و نمایندگی هاست دانلود | سرور مجازی ایران و اروپا

  12. تعداد تشکر ها از mehrshad.ho به دلیل پست مفید


  13. #20
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    نوشته ها
    415
    تشکر تشکر کرده 
    171
    تشکر تشکر شده 
    595
    تشکر شده در
    424 پست

    پیش فرض پاسخ : آلما هاست

    نقل قول نوشته اصلی توسط AlmaHost نمایش پست ها

    جناب فکر میکنم برای اکانتهای معمولی با یک یا دو عدد یا حداکثر ۱۰ عدد لایسنس چنین مشکلاتی پیش نیایید. شما که میفرمایید تاریخ تمدید ۲۳ بوده است و لایسنس شما ۱۵ ماه بعد اکسپایر شده است ربطی به ما و پرداخت ها ندارد ... مشکل از سمت سایت مرجع میباشد! ما در اکانت خود بالای ۱۰۰۰لایسنس داریم! پس قطعا سیستم سایت مرجع گاهی با اخلال مواجه میشود!
    بنده نگفتم مشکل از شماست. با توضیحات شما تقریبا قانع شدم که مشکل از api سایت buycpanel هست ولی این خوبه به نظر شما؟ بنده حساب کردم برای هر لایسنس 30 روزه حدود 10 روزش می پرید یعنی هر لایسنس حدود 52$ می شد!
    البته هر ماه برای همه لایسنس ها این اتفاق نمی افتاد ولی هر ماه حداقل برای یکی از لایسنس ها این مشکل وجود داشت.

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •