نقل قول نوشته اصلی توسط MihanTech نمایش پست ها
سلام

وضعیت روحی و اضطراب و نگرانی شما رو تو این وضعیت بازار درک میکنم و واقعا باید به این اخلاقتون که در اوج نگرانی و عصبانیت حاصل از شرایط ، خودتون رو کنترل میکنید و مودبانه و متین رفتار میکنید افتخار کنید .
ولی پاراگراف دومتون مملو از کم لطفی هست . بنده نه شخص مدیر وارز هاست رو میشناسم و نه از این شرکت سرویس داشتم . ولی این رو میبینم که " رو " بازی میکنند . هیچ پنهان کاری با مشتری ندارند .

شاید با روال آشنا نیستید چون هیچ شرکتی در این شرایط نمیتونه کار دیگه ای انجام بده
خرید مستقیم هم دردسر های خودش داره . مشکل با ساپورت انگلیسی - پرداخت به صورت ارزی ، مشکل داشتن با ایران ، وریفای شدن و غیره . ولی خرید از واسطه در 3 مرحله انتخاب محصول ، پرداخت و تحویل صورت میگیره

ممنون از شما
چه جالب کاربر Warez-Host.IR که مسئولین شرکت وارز هاست هستن به متن هایی که شما عزیزان پست می دهید تشکر می کنن و از صبر و شکیبا و اخلاقی که شما از بنده تعریف می کنید تشکری نمیشه هر چند نیازی به تشکر ندارم ولی برام خیلی جالبه این مسئله .....
البته باز هم عرض می کنم قصدم جسارت نیست
ممنون