
نوشته اصلی توسط
MihanTech
سلام
وضعیت روحی و اضطراب و نگرانی شما رو تو این وضعیت بازار درک میکنم و واقعا باید به این اخلاقتون که در اوج نگرانی و عصبانیت حاصل از شرایط ، خودتون رو کنترل میکنید و مودبانه و متین رفتار میکنید افتخار کنید .
ولی پاراگراف دومتون مملو از کم لطفی هست . بنده نه شخص مدیر وارز هاست رو میشناسم و نه از این شرکت سرویس داشتم . ولی این رو میبینم که " رو " بازی میکنند . هیچ پنهان کاری با مشتری ندارند .
شاید با روال آشنا نیستید چون هیچ شرکتی در این شرایط نمیتونه کار دیگه ای انجام بده
خرید مستقیم هم دردسر های خودش داره . مشکل با ساپورت انگلیسی - پرداخت به صورت ارزی ، مشکل داشتن با ایران ، وریفای شدن و غیره . ولی خرید از واسطه در 3 مرحله انتخاب محصول ، پرداخت و تحویل صورت میگیره
ممنون از شما