نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 76

موضوع: *~* اطلاعیه مهم برای کاربران وارزهاست در مورد قطعی دو سرور آلمان *~*

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11
    عضو دائم Warez-Host.IR آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    محل سکونت
    مشهد مقدس
    نوشته ها
    1,260
    تشکر تشکر کرده 
    2,177
    تشکر تشکر شده 
    4,167
    تشکر شده در
    2,036 پست

    پیش فرض پاسخ : *~* اطلاعیه مهم برای کاربران وارزهاست در مورد قطعی دو سرور آلمان *~*

    سلام
    اول از لطف همه دوستان تشکر میکنم
    دوم اینکه تنها دیروز یک پاسخ غیر منتطقی برای ما ارسال کردند با متن :

    Hello,

    as I wrote you in another ticket, I have sent your complaint onto our management
    team and am waiting for a response from them.
    Considering how much abuse your servers were creating we decided to cancel servers
    that sent out netscans with immediate effect. We cannot bring them back online.
    اعلام کردند که ما روی سرورها netscans داشتیم و جدیداً هر سروری که این مورد را داشته باشد بدون هیچ اطلاعی مستقیم قطع می کنند
    پس دیگر همکاران هم این موضوع را دقت کنند که برای آنها انشالله هیچ زمان چنین مشکلاتی ایجاد نشود

    فعلاً از دیروز ساعت 19:46 که آخرین صحبت را با جناب حیدری کردیم هنوز پاسخ جدید و قانع کننده دیگه ای به ما اعلام نکردند
    هرچند که من شک دارم بخش فنی دیتاسنتر بیاد به این شکل صحبت کنه و اینقدر خود سرانه سروری را قطع کنه
    البته همکاران از صحبت من برداشت بد نداشته باشند , منظور از شک به گذرگاه نیست , چون همه می دونند ما از هر سرویس دهنده ای اقدام به خرید نمی کنیم , مگر اینکه شناخت کافی و کامل داشته باشیم و بدونیم برای ما مشکل ساز نخواهد شد , منظور من این هست که این نوع پاسخ مثل این می مونه که آبدارچی ما بیاد به کاربری که سرورش قطع شده بگه ما به فلان دلیل سرور شما را قطع کردیم که تنها یک پاسخی داده باشن و از سر بازکنن تا در زمان مناسب مسئول آن بخش پاسخگو باشه
    برداشت من هم از این متن این هست که فقط می خواستن یک پاسخی داده باشن


    فعلاً هم که پشتیبانی گذرگاه پاسخی به ما ارائه نمیکنه و اعلام کردند که باید صبرکنیم
    از طرفی صحبت ها و ایمیل های کاربران در مورد در درسترس نبودن سایت , کمی ناخوشایند شده و چیزهایی که من میبینم بعضی ها در ایمیل ها ارسال میکنند واقعاً به دور از ادب هست
    هرچند که تمام ایمیل ها هرچند با تاخیر پاسخ داده شده اما بعضی از کاربران و افراد هم دارن از این موضوع سوء استفاده میکنن

    کاربران عزیز دقت کنند که فقط و فقط رنج 5.9.6 و 5.9.253 مشکل دارد و رنج هایی مثل :
    5.9.195
    176.9.191
    176.9.217
    176.9.197
    176.9.47
    و ....
    که تعداد آن زیاد است و در حال حاضر همه ای پی ها را به خاطر ندارم , هیچ مشکلی ندارد

    از طرفی هم از همکارانمون در گذرگاه گله مندم :
    چرا که اگر یک مورد مالی بود مانند مازادتفاوت نرخ ارز و ... از خانم امیری تا مسعود و یاسر و ... همه تو تیکت حضور فعال داشتند تا به بنده یا همکاران ما توضیح قانع کننده ارائه کنند که اگر مثلاً برای هر سرور شما X تومان بعد از 25 روز از آخرین پرداخت هزینه سرور , فاکتور صادر کردیم برای این دلیل است یا .... ولی در حال حاضر که ما با اطمینان چند ساله که به این عزیزان داشتیم ؛ هیچ کسی به جز جناب حیدری پاسخگو نیست
    ایشون هم که فعلاً اعلام میکنند صبر کنید
    امیدوارم دیتاسنتر بدونه که نه ما صبر ایوب داریم و نه کاربری که به ما اطمینان کرده و سرویس و دیتا خودش را به ما سپرده


    در انتها هم از همکاران و کاربران همیشه در صحنه تقاضا دارم که شایعه درست نکننده , اینو به یاد داشته باشیم که مشکل همیشه هست و همیشه برای همه پیش میاد , مخصوصاً اگر موردی باشه که ناخواسته ایجاد شده باشه , شاید روزی هم برای شمایی که در حال خواندن این پست هستید ایجاد شود (( که انشالله برای هیچ کسی چنین مشکلاتی پیش نیاد )) , مهم این است که جزء اون دسته افرادی نباشیم که از آب گلالود ماهی میگیرن :
    لطفاً با حرف هایی مثل اینکه :
    دیتا یا همان فایلهای کاربران از بین رفته
    وارزهاست جمع کرده یا میخواد جمع کنه
    پولتونو خورد و رفت
    و ...
    طرض تفکر کاربران را خراب نکنند


    همانطور که در پست اول اعلام کردم و تنها برای نمایندگان وارزهاست و کسانی که در زیرمجموعه بینالود در حال فعالیت هستند , تفاوت قائل شدیم تا مشکلی در ارائه سرویس خود به کاربرانشان نداشته باشند و از کسب و کار خود عقب نمایند , اما توقع داریم با توجه به خدمات و تخفیفات خاصی که به نمایندگان وارزهاست ارائه کردیم آنها نیز اندکی شکیبا باشند تا مشکل فعلی رفع شود
    مطمعاً هر روز قطع بودن سایت وارزهاست برای ما بیشتر از آن چیزی که فکر می کند , گران تر تمام می شود , اما وقتی که در حال حاضر راه حلی جز صبر نیست , ما نیز این ضرر مالی و اعتباری را باید تحمل کنیم تا در وحله اول مشکلی برای اطلاعات کاربران ایجاد نشود و بعد از آن بتوانیم بدون مشکل مجدد به فعالیت ادامه دهیم


    در انتها به این موضوع توجه داشته باشید که بعد از چند سال فعالیت , ما هیچ زمان کاری نمیکنیم که زحمات چند ساله شرکت به باد رود ؛ همچنین در کنار آن همکارانی که به ما اطمینان کردند با مشکل مواجه شوند .
    شاید رفع این موضوع اندکی زمان نیاز داشته باشد اما فقط مرگ است که چاره نداره


    با تشکر از همه رحمان هوشیار - مدیریت شرکت نوآوران شبکه بینالود - وارزهاست

    ☼☺☼ به زودی دوباره با هم خواهیم بود بهتر از قبل به همراه ارائه تسهیلات بانکی خاص به هموطنان عزیز ☼☺☼

    .:::. نسخه جدید ماژول مجازی ساز ESXI برای سیستم WHMCS تحت وب = Module W3esxi For ESXI .:::.



  2. تعداد تشکر ها ازWarez-Host.IR به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 30th, 2014, 18:59
  2. نرم افزار عینک فروشی برنامه عینک سازی
    توسط larsa.soft در انجمن فروش انواع اسکریپت،سیستم عامل،نرم افزار و ..
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: October 15th, 2014, 00:04

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •